וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ריאל מדריד עקצו את אמבפה, דיווחים סותרים לגבי זידאן

בספרד הגיבו להברזה של החלוץ: "צריך הרבה קלאס כדי לשחק בריאל מדריד". בצרפת חלוקים: החלו מגעים עם המועמד לאימון?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5/ספורט1

שבת חגיגית עברה על פריז סן ז'רמן, שהצליחה לגבור על ריאל מדריד בקרב חשוב מחוץ לכר הדשא וחגגה את סיום העונה עם ההכרזה על הארכת החוזה של קיליאן אמבפה, לה ציפו כולם בבירת צרפת. החלוץ ציין את המאורע עם שלושער נפלא ב-0:5 על מץ, בערב בו הקבוצה מעיר האורות קיימה את טקס האליפות, אך במועדון ברור לכולם כי הייתה זו עונה כושלת - והמנהל המקצועי לאונרדו היה הראשון לשלם את המחיר.

נאסר אל חלאיפי (במרכז), יושב ראש פריז סן ז'רמן, לצד מאוריסיו פוצ'טינו המאמן והמנהל המקצועי לאונרדו. David S. Bustamante, GettyImages
הימני הלך, השמאלי בדרך? לאונרדו ופוצ'טינו עם אל חלאיפי/GettyImages, David S. Bustamante

הודעה רשמית בעניין עוד לא יצאה, אולם כלי תקשורת בצרפת יישרו קו בדיווים שהברזילאי קיבל הודעת פיטורים וסיים את תפקידו אחרי שלוש שנים, כאשר המאמן מאוריסיו פוצ'טינו צפוי להיות הבא בתור שפריז סן ז'רמן תיפרד ממנו, למרות שהארגנטינאי אמר אמש שהוא מקווה להמשיך והתחמק מלהתייחס לנושא מעבר לכך.

דבר נוסף שהעיתונאים בצרפת תמימי דעים לגביו, הוא זהות המועמד להחליף את לאונרדו: לואיס קמפוס, הפורטוגלי שמנהל מקצועית את סלטה ויגו ולפני כן היה שלוש שנים בליל, סומן כמי שצפוי להוביל את הפרויקט החדש בפריז סן ז'רמן. ואם להסתמך על מה שנכתב ב-"RMC", נראה שהדיווחים לפיהם אמבפה יקבל את הסמכות להתערב בעניינים מקצועיים בתמורה להארכת חוזהו נכונים בהחלט, שכן קמפוס היה הסמכות המקצועית במונאקו כשהשחקן פרץ לתודעה במדי הקבוצה מהנסיכות, ונחשב ל"חבר של משפחת אמבפה".

בכל הנוגע למחליף של פוצ'טינו, הדיווחים דווקא סותרים זה את זה: ב"טלפוט" נכתב כי המועמד המוביל לתפקיד, זינדין זידאן, אינו מעוניין להגיע לפריז סן ז'רמן. מנגד, ב"-RMC" נטען כי אמיר קטאר ערך היום שיחה עם זידאן ופתח במגעים להחתמתו. כפי שדווח כבר בעבר, ייתכן שאקס ריאל מדריד מעדיף לחכות שהמונדיאל בקטאר יעבור, שכן אחריו דידייה דשאן עשוי לפנות לו את משרת מאמן נבחרת צרפת.

עוד בוואלה!

פריז סן ז'רמן הכריזה רשמית: "קיליאן אמבפה נשאר, חתם עד 2025"

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
בדרך להביא חבר ראשון. אמבפה/רויטרס

בינתיים, במדריד מלקקים את הפצעים אחרי ההברזה של הסופרסטאר לריאל, ומספר שחקנים של הבלאנקוס שלחו מסרים סמויים לאמבפה באמצעות הרשת החברתית. פדריקו ואלוורדה צייץ בטוויטר: "לשחק בריאל מדריד זו פריבילגיה שלא כולם זוכים לה", רודריגו פרסם תמונה שלו מנשק את הסמל של ריאל ולוקאס ואסקס כתב: "כמה מזל שאני משחק בריאל מדריד".

גם בתקשורת של בירת ספרד אפשר היה להבחין בעוינות כלפי החלוץ. "צריך הרבה קלאס כדי לשחק בריאל מדריד", נכתב בשער ה'מארקה'. ב'אס' ביקרו את העובדה שאמבפה בישר לנשיא פלורנטינו פרס על החלטתו בהודעת וואטסאפ, עשרה ימים בלבד לאחר שהבטיח כי הוא יצטרף לאלופת ספרד. עוד סיפרו כי פרס הגיב בנימוס ואיחל לכוכב הצלחה בפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully