וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' מקווה להפתעה. איביץ' בעמדת זינוק במכבי תל אביב

22.5.2022 / 11:40

המאמן מאמין שהוא ראוי להמשיך במכבי תל אביב ("הראינו רמה גבוהה") למרות ההערכה שאיביץ' יחזור, מכחיש שלקח אחוזים על עסקת יובאנוביץ' ("המחיר היה מוצדק") ושולח עקיצה לגולדהאר: "בוא נראה אם יתקשר". גוברת ההתלבטות בנוגע לפריצה, שורה ארוכה של שחקנים ממתינים

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מלאדן קרסטאיץ' דחה את טיסתו לסרביה ליום חמישי והוא ימתין היום (ראשון) לשמוע מה היא החלטת מכבי תל אביב לגבי עתידו. הסרבי מאמין ביכולות שלו להוביל את מכבי תל אביב לאליפות בעונה הבאה, והוא משוכנע שמגיעה לו הזדמנות נוספת אחרי שהגיע באמצע העונה. כשנשאל אמש במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק בו שוב ניצחה מכבי תל אביב את הפועל תל אביב בדרבי, האם הוא יופתע אם יקבל שיחת טלפון ממיטש גולדהאר בה יתבשר כי הוא ממשיך לעונה נוספת, אמר: "בוא נראה קודם אם מיטש בכלל יתקשר".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. אריאל שלום
התנהג כאילו הוא נפרד. קרסטאיץ'/אריאל שלום
מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. אריאל שלום
השתחרר במסית העיתונאים. המאמן/אריאל שלום

קרסטאיץ' התכוון לכך שהוא כלל לא יודע אם ישמע מבעלי מכבי תל אביב את ההחלטה של המועדון, או האם הוא יוזמן למשרדי ההנהלה שם ישמע את הבשורה ממנכ"לית המועדון שרון תמם ומהמנהל המקצועי ברק יצחקי. כשנשאל מה היעד הבא שלו אחרי מכבי תל אביב, ענה בחיוך: "היעד הבא? אני רוצה עכשיו חמישה ימים בחוף הים בתל אביב". וברצינות יותר הוסיף קרסטאיץ': "אני לא יודע מה יהיה איתי. מה שחשוב כרגע זה שאני והצוות שלי נצא לחופש גאים על מה שעשינו. הראינו שאנחנו יכולים לעמוד במשימות ולעבוד ברמה הכי גבוהה שיש. מה שיוחלט לגבי, אקבל באהבה. כל מה שיוחלט, אקבל בהבנה ואשאר חבר של הרבה מאוד אנשים במכבי תל אביב ובישראל בכל מצב".

קרסטאיץ', שביצע בסיום המשחק סיבוב בין יציעי האוהדים והודה לכולם כאילו הוא כבר לא יישאר, הוסיף: "אני מודה למיטש גולדהאר שחודש אחרי שהגעתי, כבר הביע בי אמון ואיפשר לי לרכוש את ג'ורג'ה יובאנוביץ'. ואני מודה לג'ורג'ה שהצדיק את הסכום ששולם עליו. היו הרבה ספקולציות לגבי ההעברה הזו ואמרו שאני לוקח אחוזים בה, אבל לשמחתי ג'ורג'ה הוכיח שהמחיר היה מוצדק והנה עכשיו הוא גם מוזמן לנבחרת סרביה. הרבה אנשים רוצים אחוזים בעסקאות. אני חי רק מהמשכורת שלי".

קרסטאיץ' הוסיף להודות ואמר: "אני מודה לאוסקר גלוך ולאוראל באייה שידעו לקחת את ההזדמנויות שנתנו להם. לא עשיתי את זה בשביל אליבי, אלא כי אני באמת מאמין בהם ומשוכנע שהם שחקני העתיד של הכדורגל הישראלי".

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם אוסקר גלוך, עדן שמיר, אילון אלמוג. אריאל שלום
קרסטאיץ': "היו הרבה ספקולציות לגבי ההעברה הזו (יובאנוביץ') ואמרו שאני לוקח אחוזים בה, אבל לשמחתי ג'ורג'ה הוכיח שהמחיר היה מוצדק והנה עכשיו הוא גם מוזמן לנבחרת סרביה. הרבה אנשים רוצים אחוזים בעסקאות. אני חי רק מהמשכורת שלי"/אריאל שלום

קרסטאיץ' כאמור מאמין שיש לו סיכוי לקבל הודעה שמכבי תל אביב מאריכה לו את החוזה ומממשת את האופציה שיש לה עליו, אך הסיכוי לכך אינו גבוה. קרוב לוודאי שולדאן איביץ' יהיה זה שיחליף אותו וישוב לקדנציה נוספת בישראל, אף שכל עוד אין הודעה רשמית לכאן או לשם, שתי האפשרויות קיימות.
במקביל לעניין המאמן, מכבי תל אביב צריכה לקבל החלטה בעניין סטיפה פריצה. אם ערן זהבי לא היה מגיע, החלוץ הקרואטי היה בוודאות ממשיך. אבל גם עם זהבי ועם יובאנוביץ', מכבי תל אביב שוקלת ברצינות להשאיר את החלוץ הגבוה שאמש עלה מהספסל ומייד לאחר כניסתו כבש את שער היתרון שהוביל לניצחון.

שחקני מכבי תל אביב דניאל פרץ, שחר פיבן, אוראל באייה. אריאל שלום
קרסטאיץ' על גלוך ובאייה: "משוכנע שהם שחקני העתיד של הכדורגל הישראלי"/אריאל שלום

האם מלאדן קרסטאיץ' צריך להמשיך במכבי תל אביב?

כן
לא
10453 משתתפים

שאלות רבות נוספות עומדות לפתחה של מכבי תל אביב בכל הקשור לסגל השחקנים לעונה הבאה. לקבוצה יש שחקנים רבים שממתינים לראות אם מכבי תל אביב תממש עליהם את האופציה. אבי ריקן ממתין לראות מה יוחלט לגביו וכך גם אייל גולסה, טל בן חיים, שרן ייני, אופיר דוידזאדה, ז'וזואה סה ועדן שמיר. לעומת זאת למתן חוזז ולמתן בלטקסה אין סעיף של אופציה מצד המועדון, כך שהם רשאים לעזוב ולא לחכות שמכבי תל אביב תודיע להם מה הוחלט איתם.

עונת 2021/22 תינעל רשמית עם גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה לבין הפועל באר שבע שייערך ביום שלישי, 24 במאי.

פורסם לראשונה ב-6:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully