וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי שחקן העונה, ברק בכר: "השנה הבנתי את העוצמה של הקהל"

מלך השערים והבישולים קיבל את הפרס מטעם מנהלת הליגות ואמר: "אני תמיד רעב מאוד, אין לי עדיין דאבל בקריירה". שרי: "זה מגיע לו". במהלך החגיגות: מאות אוהדי חיפה פרצו לדשא, נועה קירל הופיעה לעיני מגרש ריק

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4, כולל הנפת צלחת האליפות/ספורט1

מכבי חיפה ערכה הערב (שבת) את הקפת האליפות בפעם ה-14 בתולדותיה, אחרי שהביסה 0:4 את מכבי נתניה לעיני כ-30 אלף צופים באצטדיון העירוני. הירוקים חגגו עם הקהל והתפנו להנפת הצלחת עליה שמרו, כשביום שלישי יוכלו להשלים דאבל ראשון מאז 1991 וקוואדרופל היסטורי אם ינצחו בגמר הגביע את הפועל באר שבע.

יעקב שחר קיבל תשורה מיו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון על אליפות מספר 10 כבעלים של מכבי חיפה ולאחר מכן אצילי עלה לקבל את פרס שחקן העונה. אצילי נכנס כמחליף הערב, כבש את שערו ה-20 ואז הוסיף את הבישול ה-10 כדי להשלים דאבל-דאבל ראשון בקריירה. הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות מכבי חיפה שמסיים כמלך השערים ומלך הבישולים של הליגה, כשהאחרון שעשה את זה היה אורי מלמיליאן במדי מכבי תל אביב ב-1990.

במהלך חגיגות האליפות פרצו מאות אוהדי מכבי חיפה למגרש, וגרמו לחלק מהשחקנים לרדת לחדר ההלבשה, לפני שחזרו. לאחר מכן עלתה הזמרת נועה קירל להופעה באצטדיון, כמובן לבושה בחליפה ירוקה, וגם בשיר האליפות לא ממש הצליחה להלהיב את הקהל, ואף ספגה שריקות בוז מחלק מהאוהדים. ככל שהתקדמה ההופעה הקהל עזב את המגרש, ולבסוף הופיעה מול יציעים כמעט ריקים.

שחקני מכבי חיפה עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
בכר קבע: "חשוב שיזכרו את הכדורגל שלנו". מכבי חיפה חוגגת אליפות/ברני ארדוב
מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם יעקב שחר. ברני ארדוב
אליפות חמישית בקריירה. בכר עם שחר/ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "השנה למדתי עד הסוף את העוצמה של הקהל הזה. הפסדנו 3:0 למכבי נתניה והקהל מעודד אותנו כאילו אנחנו מנצחים. זה משהו שקשה להסביר. היה פה היום כדורגל ברמה מאוד גבוהה. קצת שכחו את מה שעשינו העונה בגלל חלק מהמשחקים בפלייאוף. מאוד חשוב לי שיזכרו את זה. היינו מועמדים מהרגע הראשון לאליפות, רדפנו אחרי באר שבע בלא מעט מחזורים ואז הצלחנו לעקוף אותם. הייתה פתאום איזושהי ירידה, אחרי שהרגלנו את כולם להצגות. עשינו סוויץ' בטדי מול בית"ר ירושלים וידענו שלא צריכים לתת הצגות, אלא לבוא כמו גברים ולקחת את הנקודות, גם אם זה בצורה פחות יפה. זה הניצחון שהכניס אותנו לפלייאוף בצורה טובה ומשם המשכנו. כל אליפות מרגשת יותר מהשנייה, עכשיו אני רוצה עוד גביע".

על עומר אצילי: "יש לו ביקורת עצמית גבוהה והוא תמיד רוצה לשפר את עצמו. האיכות שלו באה לידי ביטוי, גם בעזרת השחקנים שנמצאים לידו".

שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, מוחמד אבו פאני. ברני ארדוב
שחקן העונה מניף צלחת. אצילי חוגג עם אבו פאני/ברני ארדוב
יו"ר המנהלת ארז כלפון עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, עומר אצילי. ברני ארדוב
הוכתר לשחקן העונה. אצילי עם שחר/ברני ארדוב
אוהדים של מכבי חיפה פורצים למגרש במהלך חגיגות האליפות. ברני ארדוב
אוהדים של מכבי חיפה פורצים למגרש במהלך חגיגות האליפות/ברני ארדוב

עומר אצילי, שקיבל את תואר שחקן העונה, אמר: "זה תואר שכיף לקבל בטח אחרי מה שעשיתי כל העונה למרות שהיו לי חודשיים פחות טובים. אני שמח שלא שכחו את מה שעשיתי לפני. אין יותר מתוק מאשר לסיים את העונה עם שער ובישול. המשחק בטרנר כשהגענו בנקודה הפרש וידענו שניצחון שם הוא חשוב מאוד. השער שם הוא אחד הרגעים שאזכור. אין לי דאבל בקריירה. אומרים שכמה שיש לך יותר, אתה רעב יותר. ככה אני מרגיש את זה יותר, תמיד רוצה יותר. ברק מלמד אותנו התקפה ונותן לנו חופש בהתקפה. ספגנו גם שערים, אבל תמיד באנו לשחק התקפי וראו את זה תמיד במגרש. יותר שמחתי בבישול מאשר בשער".

שחקני מכבי חיפה עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
אליפות שנייה ברציפות לירוקים. שחקני מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני עם עומר אצילי, מאור לוי, סאן מנחם. ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני עם עומר אצילי, מאור לוי, סאן מנחם/ברני ארדוב

צ'ארון שרי: "אני שמח מאוד, הייתי טוב בפלייאוף וקצת לפני, אבל זה מגיע לעומר אצילי. באתי רק לזכות באליפות וזה מה שחשוב. יש לנו עוד גמר אחד ביום שלישי ואנחנו חושבים על זה. לא זכיתי עדיין בדאבל, אבל זכיתי בגביע. יש לנו מטרה אחת לפנינו והיא לזכות בגביע".

שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אליפות ראשונה עבורו בירוק. גולדברג/ברני ארדוב
בן שהר, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בן שהר, שחקן מכבי חיפה/ברני ארדוב

בלם הירוקים שון גולדברג: "האמנתי בעצמי ואני שמח מאוד. כל כך כיף להיות במועדון הזה. חלמתי על הרגע הזה ואני שמח שהוא הגיע, אין שמח ממני. תמיד כשאתה מגיע כאלוף, אז הקבוצות באות נחושות לנצח את האלופה אז אני שמח שעשינו את זה. עבדנו כל העונה כצוות ואין שמח ממני. אני שמח שנתנו לקהל תצוגה וזה גם חשוב למשחק לקראת שלישי. יש חגיגה, נהנה מהרגע וכשנסיים כאן נעבור למטרות הבאות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully