וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפור נפל: קיליאן אמבפה יחתום על חוזה חדש בפ.ס.ז' עד 2025

עודכן לאחרונה: 21.5.2022 / 20:08

אחרי מסע שכנועים, הטבות מופלגות והצעת ענק, פריז סן ז'רמן ניצחה את ריאל במאבק על הכוכב. החלוץ עדכן את פלורנטינו פרס, שענה: "גזלו ממך את החלום". נשיא לה ליגה: "אל חלאיפי מסוכן". כיצד תגיב ריאל מדריד?

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

מבול הדיווחים באירופה סביב סאגת קיליאן אמבפה מגיע לסיומו עם הבשורה: החלוץ נשאר בפריז סן ז'רמן. לאחר שנטען שלשום (חמישי) כי החלוץ יכריז ביום ראשון מי תהיה קבוצתו בעונות הקרובות, אמש פרסם העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס הודיע לשחקני הבלאנקוס: "אמבפה לא יגיע". משם העניינים המשיכו להתגלגל, והיום כאמור הסיפור הוכרע.

ה"ל'אקיפ" הכריז: הוא נשאר

לאחר שג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי איטליה" פרסם כי אמבפה החליט להישאר בפריז סן ז'רמן, ב"מארקה" דווח כי הצרפתי בישר לנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, כי הוא מסרב להצעה של הבלאנקוס. אמבפה יחתום על חוזה חדש בעיר האורות לשלוש שנים נוספות, עד 2025, אחרי מסע השכנועים וההטבות המופלגות שהובטחו לו.

בין היתר, אלופת צרפת תאפשר לאמבפה למשוך בחוטים בתמורה להישארותו במועדון, כאשר החלוץ צפוי להיות מעורב בבחירת המאמן והמנהל הספורטיבי שיחליפו את מאוריסיו פוצ'טינו ולאונרדו, שצפויים לעזוב. ב-"RTL" הצרפתי הוסיפו כי אמיר קטאר צפוי לנחות בפריז בימים הקרובים, כשהמטרה היא למנות את זינדין זידאן למאמן החדש.

לפני טקס האליפות במשחק הביתי הערב (שבת) מול מץ, שלושה שחקנים מתוכננים לפנות אל הקהל: מרקיניוס, מרקו וראטי ו... אמבפה. ברחבי אירופה יישרו קו עם הדיווח לפיו הכוכב ינצל את ההזדמנות ויכריז בהזדמנות זו על הישארותו בפריז סן ז'רמן, במקום לחכות להופעה הטלוויזיונית ביום ראשון.

לפי די מארציו, פ.ס.ז' גם תכננה מסיבה פרטית כדי לחגוג לאחר המשחק את חידוש החוזה של אמבפה. ההצעה האחרונה עומדת על מענק חתימה גרנדיוזי של 150 מיליון יורו, בתוספת שכר שנתי של 50 מיליון (לפני בונוסים וסעיפים שונים). סך הכל אמבפה יוכל לקבל 300 מיליון יורו בשנתיים הקרובות.

עוד בוואלה!

"עשה צחוק מריאל": למרות הסיכום, אמבפה קרוב להאריך חוזה בפ.ס.ז'

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה חלוץ נבחרת צרפת. Sebastian Frej, GettyImages
ריאל מדריד השלימה עם ההפסד. אמבפה/GettyImages, Sebastian Frej

הכתב הצרפתי רומן מולינה הסביר כי הכוכב בן ה-23 ניצל את הקרב בין ריאל לפריז סן ז'רמן כדי לסחוט הצעות גבוהות ככל האפשר משני המועדונים: "פשוט התייחסו אלינו כאל אידיוטים. אי אפשר לדמיין איך זה שכמה מהאנשים הכי חזקים משתחווים בפניך ואומרים 'כן' על כל דבר".

במדריד טענו שאמבפה אמר לפלורנטינו פרס בשיחה איתו: "אני מודיע לך על החלטתי להישאר בפ.ס.ז', תודה על ההזדמנות שנתתם לי לשחק בריאל מדריד, הקבוצה שאהדתי מאז שהייתי ילד. בהצלחה בגמר ליגת האלופות". פרס ענה לו: "חבל על מה שקרה בימים האחרונים, גזלו ממך את החלום והשאיפה שהייתה לך מאז שהיית ילד".

בהמשך לדיווח על הודעת פלורנטינו פרס, בספרד מעריכים כי העובדה שריאל מדריד ויתרה גם על ארלינג הולאנד כדי להתמקד בניסיונות להחתים את החלוץ הצרפתי, שאף הגיע לסיכום בעל פה, צפויה לסגור בפני אמבפה את הדלת לאלופת ספרד גם בעתיד. אמו של אמבפה טענה היום: "לא היה לרגע אחד סיכום סופי עם ריאל מדריד", והכחישה את הדיווחים בספרד.

נשיא לה ליגה, חאבייר טבאס, התייחס להחלטה של אמבפה: "מה שפ.ס.ז' עושה עם חידוש החוזה של אמבפה בזכות סכומי כסף אדירים (ולדעת איפה ואיך היא משלמת), אחרי שהפסידה 700 מיליון יורו בעונות האחרונות ועם למעלה מ-600 מיליון יורו תשלום משכורות, זה בושה לכדורגל. אל חלאיפי הוא מסוכן כמו הסופר ליג".

בספרד טוענים שלא ברור כיצד ריאל מדריד תגיב לדחייה המביכה, אחרי שלכאורה כבר סיכם במועדון ואמר שיצטרף. על פי הדיווחים, אמבפה התקשר לפרס והודיע על החלטתו תוך שהוא מבהיר לו ש"ריאל מדריד זה מועדון שהערצתי מילדותי", אבל בקבוצה לקחו קשה את המהלך ומקורות במועדון טוענים שאין סיכוי שהוא יגיע בעתיד - ולא משנה זהות הנשיא. מנגד, ב"מארקה" טוענים ש"ריאל לא סוגרת את הדלת בפני אמבפה, ויודעת שהרבה דברים יכולים לקרות בשנים הקרובות", לאור העבודה שהוא רק בן 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully