וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.5: פ.ס.ז' או ריאל? אמבפה יודיע על החלטתו בראשון

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 23:08

אחרי הדיווחים על "הצעת ניהול הפרויקט" מצד פ.ס.ז', בצרפת טוענים כי החלוץ קיבל החלטה סופית. לבנדובסקי עשוי לשחק לצד מוראטה בברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

שמועות

* ריאל מדריד או פריז סן ז'רמן? על פי דיווח ב"פוט מרקטו" בצרפת, קיליאן אמבפה החליט כבר על עתידו ויודיע על כך ביום ראשון. מוקדם יותר נטען כי פ.ס.ז' במאמצים אחרונים אף הציעה לכוכב שלה "לנהל את הפרויקט של הקבוצה". המשמעות היא שאמבפה יוכל להחליט בעצמו מי יהיה מאמן הקבוצה ואף יחליט איזה שחקנים להתחיל.

* "רוברט לבנדובסקי כבר ערך שתי שיחות אישיות עם מאמן ברצלונה צ'אבי", מדווח העיתונאי פבריציו רומאנו, שמוסיף: "מדובר על חוזה עד 2025, הפולני לא מדבר עם שום קבוצה אחרת". השכר: 9 מיליון יורו לעונה. במקביל בברצלונה מדווחים שהסוכן של לבנדובסקי פיני זהבי כבר החל לחפש עבורו בתים בעיר (אחרי שאתמול דווח שהוא כבר רכש חולצות של ברצלונה עם השם שלו מודפס עליהן).

בספרד טוענים שברצלונה לא תהיה מוכנה לשלם יותר מ-60 מיליון יורו על החלוץ, ומאמינה שבאיירן "לא תוכל לסרב להצעה שכזו, במיוחד כאשר השחקן עצמו הבהיר שהוא רוצה לעזוב ולעבור לבארסה.

* במקביל בספרד מדווחים: אתלטיקו מדריד רוצה להשאיר אצלה את אנטואן גריזמן, שמושאל מברצלונה. לאתלטיקו יש אפשרות להשאילו לעונה נוספת לפני שהיא משלמת לבארסה את סעיף השחרור שלו 40 מיליון יורו, אבל אתלטיקו רוצה להציע לבארסה עסקת חליפין - שתשלח לברצלונה את אלברו מוראטה, שחוזר לקולצ'ונרוס מההשאלה ביובנטוס. כזכור, צ'אבי כבר רצה את מוראטה בינואר. בברצלונה טוענים שהקבוצה לא מעוניינת לשחרר את ממפיס דפאיי, אבל יודעת שייתכן שלא תהיה לה ברירה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Simon Hofmann, GettyImages
זה מתקרב. לבנדובסקי/GettyImages, Simon Hofmann

* ב"קוריירה דלה סרה" דווח כי פאולו דיבאלה, שיעזוב את יובנטוס בסיום העונה, הגיע לסיכום עם אינטר על חוזה לארבע שנים עם שכר של 6 מיליון יורו לעונה.

* שחקן נוסף שלא צפוי להמשיך ביובנטוס הוא פדריקו ברנרדסקי. על פי ג'אנלוקה די מארציו, חוזהו של אלוף אירופה עם נבחרת איטליה שמסתיים בקיץ הקרוב לא יחודש והוא יעזוב כשחקן חופשי.

* אם אינטר לא תמכור את לאוטרו מרטינס הקיץ, היא ככל הנראה תמכור את אחד משני הבלמים - מילאן שקריניאר ואלסנדרו באסטוני, כך על פי ה"קוריירה דלה סרה".

* מי שעשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הוא שוער המשנה, דין הנדרסון. על פי ה"מנצ'סטר איבנינג ניוז", העסקה שתשלח את השוער לניוקאסל נמצאת על סף סגירה.

* מנצ'סטר יונייטד תאפשר גם לארון וואן ביסאקה לעזוב בקיץ מכיוון שהוא אינו נמצא בתכניות של המאמן החדש אריק טן האח. האדומים יעדיפו למכור את המגן הימני שהגיע תמורת 50 מיליון פאונד לפני שלוש שנים, אך לא ישללו השאלה עם חובת רכישה.

* שחקנה של ליברפול, דיבוק אוריגי, סיכם את תנאיו במילאן ויצטרף אליה בהעברה חופשית בסיום העונה. על פי ה"את'לטיק", אוריגי לא רשם מספיק עונות בליברפול כדי להפעיל את הסעיף שיאריך את חוזהו באופן אוטומטי.

עוד בוואלה!

התקרית בחדר ההלבשה והטרייד: ברצלונה והקרב על רוברט לבנדובסקי

לכתבה המלאה
רפאל לאאו שחקן מילאן. רויטרס
סחורה מבוקשת מאוד. רפאל לאאו/רויטרס

* אחרי עונה מצוינת במילאן שאולי תסתיים עם אליפות, רפאל לאאו הפך להיות מטרה מבוקשת מאוד בשוק ההעברות. ב"גאזטה" מדווח שפריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד רוצות את השחקן, עליו מילאן דורשת לא פחות מ-100 מיליון יורו.

* בספרד טוענים: ססאר אספיליקואטה הקפטן של צ'לסי אמר לראשי המועדון שהוא רוצה לעזוב כדי להצטרף לברצלונה הקיץ.

* דיווח באיטליה: יובנטוס מציעה לפול פוגבה חוזה במסגרתו הוא ירוויח כ-8 מיליון יורו לעונה. גם אנחל די מריה צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת בגברת הזקנה.

קספר שמייכל שוער לסטר סיטי. רויטרס
סוף עידן בלסטר? שמייכל/רויטרס

* ב"דיילי מייל" מדווחים: ג'יימי ורדי וקספר שמייכל יעזבו את לסטר הקיץ.

* דיווח מפתיע ב"דיילי סטאר": ארסנל הציעה לברצלונה פתח מילוט לסמואל אומטיטי והיא שוקלת להחתימו בקיץ, למרות שחווה עונת בלהות בעונה החולפת.

* למקרה שקיליאן אמבפה אכן יעזוב, פריז סן ז'רמן כבר מחפשת מחליף ועל פי "בילד" הגרמני, הקבוצה מתכננת מהלך על סאדיו מאנה, כוכבה של ליברפול שלא צפוי להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully