וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרית בחדר ההלבשה והטרייד: ברצלונה והקרב על רוברט לבנדובסקי

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 15:48

באיירן מינכן שינתה גישה בנוגע לחלוץ? בגרמניה מדווחים על שיחה של הפולני בחדר ההלבשה, על האופציות לעסקה וסוגיית עוסמן דמבלה

רוברט לבנדובסקי חוגג אליפות עם באיירן מינכן/מתוך טוויטר

הקיץ עוד לא התחיל באופן רשמי, וכבר השמועות והדיווחים על רוברט לבנדובסקי ממלאים כותרות בגרמניה ובברצלונה, וגם באנגליה כמובן. חלוץ באיירן מינכן הצהיר בשבת שהוא לא מעוניין להאריך את החוזה, שמסתיים בקיץ 2023, ועל פי הדיווחים הוא כבר סיכם בברצלונה ומעוניין לעבור אליה, בתקווה שהקבוצה מקטלוניה תצליח להגיע לסיכום על רכישתו עם באיירן.

בסוף השבוע גם המאמן יוליאן נאגלסמן וגם המנכ"ל חסן סליהאמידז'יץ' הצהירו שאין בכוותה של באיירן מינכן לשחרר את החלוץ הפולני, שכבש העונה 50 שערים בכל המסגרות. עם זאת, כיום נשמעים כבר קולות מעט אחרים מכיוון המועדון. ג'ובאני אלבר, שחקן העבר שעובד בבאיירן מינכן בתור "נציג המועדון", אמר דברים ברוח אחרת לחלוטין: "הוא נתן את כולו עבור באיירן וזכה בהכל במדי באיירן, ואם עכשיו הוא רוצה לנסות משהו חדש - אנחנו לא יכולים לעשות עם זה כלום. אבל הוא יודע מה יש לו בבאיירן, ואם הוא יישאר הוא ייתן את כולו".

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. PressFocus/MB Media, GettyImages
והקיץ רק התחיל. לבנדובסקי/GettyImages, PressFocus/MB Media

אבל המעבר שלו לברצלונה על הפרק כל הזמן, והיום (רביעי) פורסם ב"בילד" הגרמני שבסיום המשחק בשבת לבדנובסקי ערך שיחת טלפון בחדר ההלבשה - ועל אף שהיא נעשתה בפולנית, חבריו לבאיירן מינכן שמעו אותו אומר בפירוש מספר פעמים "fc ברצלונה, fc ברצלונה".

אתמול נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה הצהיר שברצלונה מנסה "להרכיב סגל איכותי ותחרותי, אבל זה לא קל בגלל המצב הכלכלי". בארסה יודעת שאם לבנדובסקי מועמד הקיץ למכירה, באיירן מינכן ככל הנראה תקבל הצעות גבוהות יותר על החלוץ מאשר זו שבארסה יכולה להציע.

עוד בוואלה!

הנס: "לבנדובסקי? זה רק כסף. בטוח שתהיה לו עונה טובה בבאיירן"

לכתבה המלאה

במקביל לפורטה טען שבארסה הגישה הצעה כספית לעוסמן דמבלה ושבארסה "עושה מאמץ גדול כדי לגרום לו להישאר", אבל כעת בגרמניה טוענים שבאיירן מינכן רוצה את דמבלה, על רקע המאבק שלה עם ברצלונה."באיירן עוקבת אחר השחקן, ומבחינה שהוא התייצב גם מבחינה פיזית והתנהגותית וגם מבחינת יציבות מקצועית", טוענים בגרמניה. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שברצלונה תציע לבאיירן במסגרת עסקת לבנדובסקי את ממפיס דפאיי. בכל מקרה, אין ספק שפרשת לבנדובסקי צפויה להימשך, ולהתפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully