וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמס-גוס לא ישחק בגמר היורוליג, הרטל עשוי להירשם במקומו

ריאל מדריד ואנאדולו אפס יתחרו על התואר בבלגרד (שבת, 20:00). האמריקאי ייעדר, לאסו: "גאים לכתוב עוד פרק בהיסטוריה של המועדון". לארקין: "נפגוש קבוצה מנוסה מאיתנו, אבל אנחנו יודעים מה עלינו לעשות כדי לנצח"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

ריאל מדריד ואנאדולו אפס יעלו מחר (שבת, 20:00) לפרקט בבלגרד ארינה למשחק שבסיומו אחת מהן תוכתר לאלופת היורוליג. הבלאנקוס שזכו באליפות אירופה 10 פעמים, רוצים לעשות זאת לראשונה מאז 2018 והם בכושר מצוין ולא הפסידו אפילו פעם אחת בפלייאוף. הטורקים התאוששו מהופעה בינונית בעונה הסדירה וחולמים על הנפה שנייה ברציפות.

בשעה 17:00 יתקיים המשחק על המקום השלישי, בין ברצלונה לאולימפיאקוס.

תומא הרטל שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
הופעת פרידה? הרטל/GettyImages, Sonia Canada

"ריאל מדריד זו קבוצה עם היסטוריה ארוכה", אמר המאמן הספרדי, פאבלו לאסו, "אני מאוד גאה בכך שאנחנו כותבים עוד פרק בהיסטוריה הזו. זה המועדון הכי גדול בעולם".

לאסו גם סיפר שנייג'ל וויליאמס-גוס, שנפצע בחצי הגמר הדרמטי נגד ברצלונה, ייעדר: "בוודאי שכואב לאבד שחקן חשוב כמוהו, מחר הוא לא ישחק. הוא נפצע בקרסול ואני מניח שהוא יעבור בדיקות אחרי שנחזור ממדריד - כדי לדעת כמה זמן הוא ייעדר".

המאמן נשאל אם בעקבות הפציעה של וויליאמס-גוס, תומא הרטל יירשם למשחק (אחרי שלא היה בסגל אתמול) והשיב: "זו בהחלט אפשרות".

לאסו אמר על הניצחון הדרמטי על ברצלונה: "אם השחקנים שלי לא יתעוררו ויבינו שהמשחק הזה כבר נגמר, הם אידיוטים. אני כל הזמן מזכיר להם את זה... אפס קבוצה נהדרת, מיציץ' ולארקין הם מסוג השחקנים שקובעים לאיזה כיוון המשחק הולך, אבל אם נתרכז רק בלעצור אותם, אפס תמצא אופציה אחרת".

שחקני אנאדולו אפס ואסילייה מיציץ', אדריאן מוארמה, שיין לארקין ואלייז'ה בריאנט חוגגים את ההעפלה לגמר היורוליג. הטוויטר של אנאדולו אפס, אתר רשמי
לארקין ושחקני אנאדולו חוגגים חצי גמר דרמטי/אתר רשמי, הטוויטר של אנאדולו אפס

מנגד, שיין לארקין, הכוכב של הטורקים, הפגין כבוד רב לבלאנקוס, אך הצהיר: "בטוח שתהיה מלחמה גדולה. אנחנו פוגשים קבוצה מנוסה שכבר זכתה באליפות אירופה וגם עשתה זאת בסרביה כך שתהיה להם תחושה של דז'ה וו, אבל כמו שהם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח - כך גם אנחנו יודעים. הכדורים החוזרים יכולים לעשות את ההבדל ואנחנו נצטרך לעשות מאמץ מאוד גדול בצד ההגנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully