וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד אחרון: ריאל מדריד סיימה ב-0:0 נגד בטיס לפני גמר האלופות

אלופת ספרד הטרייה עלתה בהרכב החזק ביותר, אבל לא ניצחה את מחזיקת הגביע במשחק בו הקבוצות ערכו מסדר כבוד זו לזו. חואקין עלה להופעתו ה-600 ב"לה ליגה", בייל לא זכה לפרידה מהברנבאו

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

המחזור ה-38 והאחרון בליגה הספרדית יסתיים ביום ראשון בערב, אבל יצא לדרך כבר הערב (שישי) כאשר האלופה הטרייה ריאל מדריד אירחה את מחזיקת הגביע בטיס, למשחק בו השתיים ערכו מסדרי כבוד זו לזו ובהתאם גם נפרדו בתיקו ללא שערים. במשחק נוסף שנערך, ראיו וייקאנו הפסידה בביתה 4:2 ללבנטה.

קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד. רויטרס
בגמר ליגת האלופות זה לא יספיק. בנזמה/רויטרס

ריאל מדריד - בטיס 0:0

ריאל מדריד מודה שהפוקוס שלה הוא כמעט ורק על גמר ליגת האלופות בשבת הבאה בפריז נגד ליברפול, אבל היא לא רצתה לסיים את העונה ולהיפרד מאוהדיה בתיקו ביתי ללא שערים. האלופה הטרייה אירחה את מחזיקת הגביע לחזרה הגנרלית שלה לפני גמר האלופות ועל אף שפתחה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותה, להוציא את דייויד אלבה הפצוע, לא השכילה להבקיע.

אנצ'לוטי חילק את הכוחות בין כוכביו במשחקים האחרונים, ולא במקרה ניצחו הבלאנקוס רק משחק אחד מתוך שלושת האחרונים בליגה, אבל היום כבר פתחו כל הכוכבים, מהשוער טיבו קורטואה, דרך לוקה מודריץ' וטוני קרוס בקישור ועד ההתקפה שכללה את ויניסיוס וקארים בנזמה, אבל שוב לא ניצחו ולמעשה נפרדו מבטיס עם תיקו ביתי מאופס בפעם השנייה ברציפות, כי זה קרה גם באפריל 2021.

אמנם תיקו ללא שערים, אבל יושבי היציעים בסנטיאגו ברנבאו והשחקנים בוודאי התרגשו כאשר לפני שריקת הפתיחה ערכו הקבוצות מסדרי כבוד זו לזו - האלופה למחזיקת הגביע ולהיפך. בנוסף, נרשמו על כר הדשא רגעים מרגשים למדי כאשר מהספסל של אנצ'לוטי עלו איסקו ומרסלו להופעותיהם האחרונות ככל הנראה במועדון, בעוד בבטיס נכנס חואקין בן ה-40 להופעתו ה-600 ב"לה ליגה" - הקשר הוותיק תכנן לפרוש העונה, אך על פי הדיווחים הזכייה בגביע עשתה לו חשק להמשיך לעונה נוספת.

לעומתם, מי שלא נכלל בסגל ולא זכה לעלות על כר הדשא של הסנטיאגו ברנבאו בפעם האחרונה כשחקן ריאל מדריד הוא הוולשי גארת' בייל. אתמול אנצ'לוטי הודה שהקשר לא כשיר במאת האחוזים, ועל אף שנכלל בסגל הראשוני שפורסם ופורסם כי הגיע היום להתכנסות של לפני המשחק, הוא לא נמצא בהרכב או על הספסל ועל פי הפרסומים גם לא נצפה בתא הכבוד באצטדיון. "כולם מבינים את הסיטואציה עם בייל וזה לא משנה אם הוא ישחק, כי מה שמשנה זה שיש לו חלק גדול בהיסטוריה של ריאל מדריד ושהוא ייזכר על ידי האוהדים לעד", אמר אתמול אנצ'לוטי על הקשר שהצטרף ב-2013.

משחק נוסף:

ראיו וייקאנו - לבנטה 4:2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריאל מדריד עושה מסדר כבוד לבטיס שזכתה בגביע. רויטרס
שערים לא היו, אבל מחוות ורגעים מרגשים בהחלט כן/רויטרס

שאר משחקי סוף השבוע במחזור ה-38:

ולנסיה - סלטה ויגו (שבת, 18:30)
אלצ'ה - חטאפה (ראשון, 18:30)
אלאבס - קאדיס (ראשון, 21:00)
גרנאדה - אספניול (ראשון, 21:00)
אוססונה - מאיורקה (ראשון, 21:00)
ברצלונה - ויאריאל (ראשון, 23:00)
ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד (ראשון, 23:00)
סביליה - אתלטיק בילבאו (ראשון, 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully