וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בפלייאוף: הפועל ירושלים מארחת את גלבוע הפצועה

20.5.2022 / 6:00

משחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף (15:00): אחרי שכל קבוצה ניצחה בחוץ תנסה הראשונה בטבלת ליגת העל לשמור על ביתה נגד הקבוצה שתעלה לירושלים עם שני זרים בלבד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו היום (שישי, 15:00) כשהפועל ירושלים תארח את הפועל גלבוע/גליל במצב של 1:1 ביניהן. גלבוע ניצחה במשחק הראשון בירושלים 85:88, אך מי שסיימה בליגה במקום הראשון בטבלה השיבה לעצמה את הביתיות במשחק השני בגן נר עם ניצחון משכנע 61:96.

מייקל בריסקר, הפועל גלבוע גליל מול ג'יילן אדאמס, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
מי מבין הגארדים יכתיב את הקצב? בריסקר מול אדאמס/מאור אלקסלסי

הנתונים: הניצחון של הפועל ירושלים על גליל עליון היה הגדול ביותר בפלייאוף מזה חמש שנים. ירושלים קבעה שיאי מועדון בפלייאוף בהפרש במשחק (35), בריבאונדים (51) ורשמה שניים מחמשת הרבעים הטובים בתולדותיה בפלייאוף מבחינת פער: 20 ו-18. במשחק הראשון בסדרה, גלבוע הובילה 37:52 בריבאונדים ו-8:19 בריבאונדים בהתקפה, והייתה כמעט שווה ליריבתה בנקודות בצבע. במשחק השני, ירושלים הובילה 34:51 בריבאונדים ו-7:19 בנקודות מהזדמנות שנייה וקלעה כמעט פי שניים נקודות בצבע: 26:50.

במרכז ההתמודדות: ג'יילן אדאמס ומייקל בריסקר. הגארדים המובילים של הקבוצות ינסו להכתיב את הקצב במשחק כדי לתת לקבוצתם את היתרון.

בכמה מילים: הניצחון המשכנע בגן נר באמצע השבוע החזיר את השליטה בסדרה להפועל ירושלים, שכעת צריכה להגן על אולמה הביתי כדי להתקרב לחצי הגמר. האדומים מהבירה נראו טוב בהרבה מבחינה אנרגטית והגנתית, גמרו את המשחק מוקדם, והמאמן יותם הלפרין ניצל את המחצית השנייה למנוחה ארוכה לשחקניו. בירושלים מעריכים שלא יתפתח משחק בסגנון דומה גם במשחק השלישי וביקשו מהשחקנים להיות מרוכזים מאוד מהפתיחה. בגלבוע מגיעים למשחק בארנה בסגל חסר במיוחד. טיוס באטל אמור להמשיך להיעדר בשל שבר המאמץ שמונע ממנו לשחק מתחילת הסדרה, ואליו יצטרף לונדון פרנטס שסובל ממתיחה במפשעה ממהלך המשחק השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully