וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: הפועל ירושלים דרסה 61:96 את גלבוע/גליל

האדומים מהבירה השפילו את החבורה מגן נר בביתה, והחזירו את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף אחרי שהשוו ל-1:1 בתום משחק שהפך לגארבג' טיים כבר ברבע הראשון. אדם אריאל הוביל את הקלעים עם 14 נקודות

ההפסד הביתי בפתיחת סדרת רבע הגמר, וחמשת הימים שחלפו מאז, נתנו להפועל ירושלים הרבה חומר וזמן למחשבות. אז הערב (שלישי) הקבוצה של יותם הלפרין הגיעה למשחק מספר 2 בגן נר כשהיא נחושה לספק הצהרת כוונות, ועשתה זאת עם ניצחון 61:96 מוחץ באחד המשחקים הכי חד צדדיים שראינו העונה, אשר בסיומו חזר יתרון הביתיות לאדומים מהבירה שהשוו ל-1:1 בסדרה.

אם במשחק הראשון סבלו הירושלמים מנחיתות גדולה בריבאונד (13 יותר ליריבה) ומיכולת מאכזבת של ג'יילן אדאמס, הערב חזינו במשחק הפוך לחלוטין בשני הפרמטרים הללו: האורחת שלטה ללא עוררין מתחת לשני הסלים, והפגינה עליונות בולטת על פני גלבוע/גליל בכדורים החוזרים (ניצחה 34:51 בקטגוריה הזו), מה שעזר לה לרשום לא מעט נקודות קלות בצבע. בכל הנוגע לאדאמס, הסקורר חזר ליכולת שהתרגלנו לראות ממנו העונה, זאת מבלי לכפות את עצמו או להפריע לשטף ההתקפי של קבוצתו. חמישה שחקנים שונים קלעו בספרות כפולות בהפועל ירושלים, שלא הייתה מוכנה לעצור גם כשהמשחק נכנס עמוק לשלב הגארבג' טיים, ושלחה מסר ברור לחבורה של גיא קפלן בכל הנוגע לפערי הרמות בסדרה.

מבחינתה של גלבוע, מלבד התוצאה מדאיגה גם הפציעה של לונדון פראנטס, שנטש את המשחק בתחילת הרבע השלישי אחרי שמתח את המפשעה. חשוב להזכיר כי טיוס באטל כבר הושבת בשל שבר מאמץ, והקבוצה לא יכולה לבצע שינוי במצבת הזרים במהלך הסדרה. קפלן, שקיבל לפני המשחק את פרס המאמן המצטיין של חודש אפריל בליגה, יצטרך לחשוב על פתרונות לקראת המשחק השלישי בסדרה, שיתקיים ביום שישי בשעה 15:00.

איתי שגב ושחקני הפועל ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
הצהרת כוונות. שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מאור אלקסלסי
יתרון הביתיות חזר לקבוצה שלו. יותם הלפרין/מאור אלקסלסי

קלעו להפועל ירושלים: אדם אריאל 14 (3/5 לשלוש), רטין אובסוהאן (5 אסיסטים), ווילי וורקמן, ג'יילן אדאמס (9 ריבאונדים) וג'ון אגבונו 13 כל אחד, סולימאן בריימו 9, איתי שגב 8 ו-10 ריבאונדים, קיי סי ריברס ועמית גרשון 5 כל אחד, נועם דוברת 3 ו-6 אסיסטים.

קלעו לגלבוע/גליל: לונדון פראנטס 10 ו-4 חטיפות, רוני הארל 9, אור קורנליוס וממיקל בריסקר (1/8 לשלוש) 8 כל אחד, דניאל גואטה 7, חן כלפון ותום מעיין 6 כל אחד, דרק קוק 3 ו-10 ריבאונדים, יותם חנוכי ובניה סרור 2 כל אחד.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
שחקני הפועל גלבוע גליל עם המאמן גיא קפלן, המצטיין של חודש אפריל בליגת העל. מאור אלקסלסי
מאמן גלבוע/גליל גיא קפלן קיבל לפני המשחק את פרס מאמן חודש אפריל בליגת העל/מאור אלקסלסי
אריאל ששון, אביו של דניאל ששון ז"ל, מקבל גופיה ממוסגרת ממנכ"ל הפועל גלבוע גליל ארצי פרטי. מאור אלקסלסי
מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי העניק גופיה ממוסגרת לאריאל, אביו של דניאל ששון ז"ל/מאור אלקסלסי

רבע 1:

קורנליוס ובריסקר העלו את המארחת ל-3:5, אבל אז נפתחה ריצת 1:22 כשאדאמס וריברס התחממו, ואחריהם אגבונו ו-וורקמן קלעו בצבע. אגבונו קבע 6:25 עם הטבעה, פראנטס קטע רצף של 11 החטאות לגלבוע. מעיין ובריסקר הקטינו את ההפרש ל-17, אריאל סחט עבירה לשלוש זריקות וקלע את כולן כדי לסגור את הרבע הראשון ב-12:32 להפועל ירושלים.

ג'ון אגבונו, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
שליטה מוחלטת של הירושלמים. ג'ון אגבונו/מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל ירושלים הגיעו בכמות יפה לגן נר/מאור אלקסלסי

רבע 2:

חנוכי קלע סל ראשון, אבל אדאמס ירה עוד שלשה וסידר לשגב דאנק אדיר. אובסוהאן דייק מהקו, וורקמן הגדיל את ההפרש ל-27 - 14:41. חמש רצופות של הארל אילצו את הלפרין לקחת פסק זמן, שאחריו אריאל צלף מחוץ לקשת. בריסקר ענה בשלשה משלו, אך אובסוהאן השיב באותו מטבע בדרך ליתרון 22:47. כלפון והארל שוב צימקו, אגבונו רשם עוד שתיים ואז סידר לוורקמן סל בעזרת ריבאונד התקפה. במקביל לשלשה של קורנליוס, הארל ספג עבירה ואז קלע פעמיים עונשין, בריימו ניצל אסיסט של דוברת ואובסוהאן חתם את המחצית הראשונה ב-32:55 לאדומים מהבירה.

רוני הארל, הפועל גלבוע גליל. מאור אלקסלסי
גלבוע נקלעת לבור רציני. רוני הארל/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל גלבוע גליל גיא קפלן עם מייקל בריסקר. מאור אלקסלסי
אובדי עצות מול הבליץ הירושלמי. קפלן ובריסקר/מאור אלקסלסי

רבע 3:

פראנטס התחיל את הרבע עם מהלך של שלוש נקודות, אבל מתח את המפשעה וירד לקבל טיפול. אובסוהאן ואדאמס המשיכו את המומנטום הירושלמי וההפרש חצה את 30 הנקודות, 35:66. בריסקר קיווה למזער נזקים, אבל האדומים לא הפגינו טיפת רחמים ושלשה של אריאל העלתה את הפער ל-35. חנוכי הורחק בשל מרפק ששלח לפניו של וורקמן שקלע מהקו ואחר כך לשתיים, ואגבונו רשם עוד סל בתוך הצבע בדרך ל-43:84, 10 דקות לסיום.

שחקן הפועל ירושלים ווילי וורקמן עם אדם אריאל. מאור אלקסלסי
שניהם בלטו בחגיגה. וורקמן ואריאל/מאור אלקסלסי
אור קורנליוס, תום מעיין, רום גפן, שחקני הפועל גלבוע גליל. מאור אלקסלסי
תבוסה כואבת. תום מעיין במרכז/מאור אלקסלסי

רבע 4:

בשתי הקבוצות התפנו לחלק דקות למחליפים, דניאל גואטה סיפק לקהל המקומי מפגן פעולות יפות אבל אגבונו ושגב המשיכו במופע ההטבעות וההפרש נשמר על יותר מ-40. מעיין וגואטה קלעו בצד אחד, גרשון הגיב עם שלשה בצד השני, שחקני קצה הספסל של גלבוע צימקו מעט את ההפרש לקראת הסיום ואדם אריאל חתם את המשחק עם שלשה שקבע 61:96 מוחץ להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully