וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר סובל משבר בכף הרגל, צפוי להיעדר כשלושה חודשים

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 21:09

החלוץ נפצע באימון והחשש אומת לאחר בדיקות שעבר. ברק בכר: "ביטול המשחק נגד סכנין פגע בנו. חשוב שניראה טוב נגד נתניה"

מכבי חיפה חוגגת אליפות/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אחרי כמה ימים של חגיגות, מאז הבטחת האליפות באופן רשמי, מכבי חיפה נערכת כעת למשחק האחרון של העונה בליגה, בו תארח את מכבי נתניה בשבת (20:30, ספורט4). מי שלא יוכל להיות על המגרש הוא בן שהר, שנפצע בכף רגלו באימון הקבוצה ופונה לבית החולים, שם התברר לאחר צילום כי הוא סובל משבר בעצם המסרק. זמן ההיעדרות מוערך בכשלושה חודשים.

המשחק בשבת יהווה עבור הירוקים זרה גנרלית לקראת המפגש עם הפועל באר שבע בגמר גביע המדינה בטדי ביום שלישי, וברק בכר יצטרך להחליט האם להריץ את ההרכב הראשון או לאפשר מנוחה לחלק מהשחקנים. דולב חזיזה ודין דוד המוצהבים, שלא יכלו לרצות את העונש בגלל ביטול המשחק מול בני סכנין, לא יהיו בסגל.

בן שהר שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
נפצע דווקא באחד האימונים האחרונים של העונה. בן שהר/דני מרון

במפגש הקודם בין הקבוצות הביסה מכבי נתניה 0:3 את מכבי חיפה ועל כך אמר היום ברק בכר במסיבת העיתונאים, תוך שהוא גם מתייחס לחגיגות האליפות הרבות: "אנחנו חוגגים כי מגיע לנו לחגוג. בשנה שעברה לא יכולנו לחגוג כל כך והשנה עבדנו מאוד קשה כדי שנוכל לחגוג. עשינו אירוע של המועדון, חגגנו ושמחנו, אבל החוכמה היא לדעת לעשות את הסוויץ'. התפקיד שלנו הוא להכין את השחקנים ואנחנו נפגוש את מכבי נתניה שעשתה לנו בית ספר במשחק הקודם - זה משחק הכתרה ואני לא אגיד שאנחנו רוצים לנקום, אבל כן רוצים לנצח. הסוויץ' מתחיל מהיום".

על חגיגות האליפות של האוהדים הערב: "צריך לדעת לכבד את הקהל, כי מגיע להם, אבל לא יהיו שם חגיגות עד הבוקר. בשבת תהיה ההכתרה ושוב יהיו קצת חגיגות, אבל ביום שלישי יש לנו משחק גמר גביע ועבורנו זו הזדמנות לעשות משהו גדול. התפקיד שלי ושל הצוות זה לדאוג לשלב בין הדברים, כי לצד החגיגות לפנינו שני משחקים מאוד קשים".

אם הוא לא חושש להגיע לגמר הגביע אחרי שבועיים ללא משחקים אינטנסיביים: "זו שאלה טובה. יש המון מחשבה ושיחות צוות בנושא, כי גם המשחק שלא נערך נגד סכנין שינה לנו את התמונה, היו אמורים לשחק שם שחקנים שפחות שיחקו. מצד שני, אנחנו לא יכולים להיראות לא טוב נגד מכבי נתניה במשחק ההכתרה. אנחנו נדע לחלק את הכוחות".

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה חוגג מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
"נתניה עשתה לנו בית ספר. לא רוצים לנקום, אלא לנצח"/ברני ארדוב

דעתו על אירועי המשחק שבוטל נגד בני סכנין: "דיברו על זה מספיק, אבל אני יכול להגיד מבחינה מקצועית שזה היה מאוד מאכזב כי רצינו אחרי שני הפסדים לשחק טוב וגם לתת לשחקנים שפחות שיחקו לאחרונה לעלות לשחק. זה גם אמור היה להיות משחק אליפות רשמי לעיני 8,000 אוהדים ירוקים שראינו את הטירוף שלהם ואת הרצון שלהם להיות חלק מזה. לא אכנס לעניינים משפטיים, זה היה מאוד מאכזב מבחינתנו ולא אגיד שזה שיבש לנו את התוכניות, אבל זה בהחלט פגע בהכנה".

מחשבות על העונה הבאה: "מאחורי הקלעים יש מי שעובד לא רק לשנה הבאה, אלא לשנים קדימה, אבל עוד מוקדם לדבר על העונה הבאה. כיף לראות את יענקל'ה שמח ושהאמון שהוא נתן בי ובשחקנים השתלם. מגיע לו ליהנות, אבל גם הוא יודע שבשבת ובשלישי יש לנו משחקים חשובים - הוא גם דואג להגיד לנו את זה".

שחקן העונה

55%
עומר אצילי
45%
צ'ארון שרי
הסקר הסתיים
17775 משתתפים

מאמן העונה

7%
זיו אריה
8%
סלובודן דראפיץ'
32%
בני לם
54%
ברק בכר
הסקר הסתיים
19562 משתתפים

פריצת העונה

27%
איתמר שבירו
22%
עדן קארצב
1%
מארון גנטוס
44%
שון גולדברג
6%
עומרי גנדלמן
הסקר הסתיים
18630 משתתפים

מהו שער העונה?

13%
אושר דוידה (הפועל ת"א - מכבי פ"ת 1:2)
9%
מוחמד אבו פאני (מכבי חיפה - הפועל ב"ש 0:2)
3%
יעקב בריהון (בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:0)
4%
מקסים פלקושצ'נקו (הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 2:1)
10%
צ'ארון שרי (הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0)
2%
בן ביטון (הפועל ת"א - מכבי נתניה 2:2)
9%
איגור זלאטנוביץ' (מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3)
7%
חנן ממן (הפועל חיפה - הפועל י-ם 2:1)
24%
עומר אצילי (הפועל ב"ש - מכבי חיפה 2:1)
19%
צ'ארון שרי (מכבי חיפה - בני סכנין 0:1)
הסקר הסתיים
18195 משתתפים
10 המועמדים לתואר שער העונה של ליגת העל/ספורט1

התוצאות במשדר סיכום העונה: בשבת ב-19:30 (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully