וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו וויגינס חיסל את דונצ'יץ': "זו הסיבה שהוא נבחר 1 בדראפט"

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 10:11

פורוורד גולדן סטייט תסכל את הסלובני, שנעצר על 20 נקודות באחוזים רעים. תומפסון הילל, קרי: "הוא היה חסר פשרות". וגם: המספרים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

בדיוק כך קיוותה גולדן סטייט לפתוח את סדרת גמר המערב: הווריירס נטרלו את לוקה דונצ'יץ', שייטו לניצחון 87:112 ועלו ליתרון 0:1 קליל בסדרת גמר המערב. סטף קרי תרם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, קליי תומפסון היה רגוע עם 15 והאיש של המשחק היה ללא ספק אנדרו וויגינס. הפורוורד של גולדן סטייט היה האקס פקטור הגדול של המשחק הזה.

וויגינס תרם 19 נקודות במשחק הזה, אך התרומה העיקרית שלו הייתה בשמירה על לוקה דונצ'יץ', אותו הוא עצר על 20 נקודות (6 מ-18 מהשדה), הכי מעט שלו בפלייאוף הנוכחי. וויגינס לא זז מדונצ'יץ', שעד המשחק הזה רשם ממוצע של 31.5 נקודות בפלייאוף. הווריירס כפו על לוקה שבעה איבודים וזו הפעם הראשונה בפלייאוף שהוא רושם יותר איבודים מסלי שדה. רק לשם השוואה, בשלושת המשחקים האחרונים מול פיניקס ביחד לוקה רשם שבעה איבודים.

אנדרו וויגינס גולדן סטייט לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
לא זז מדונצ'יץ'. וויגינס/רויטרס

עד כמה נדיר המשחק הזה של דונצ'יץ'? הסלובני המופלא, שנמצא רק בתחילת הדרך שלו, קלע רק בשני משחקי פלייאוף עד כה פחות מ-20 נקודות - 19 נקודות ו-13 נקודות נגד הקליפרס. אגב, דאלאס היא הקבוצה השישית בלבד בהיסטוריה שרושמת שלושה הפסדים ושלושה ניצחונות של מעל 20 הפרש באותו פלייאוף.

"רק גרמתי לו לעבוד", הצטנע וויגינס לאחר המשחק. חבריו לגולדן סטייט היו יותר נחרצים במחמאות לוויגינס וקליי תומפסון אמר: "זו הסיבה שהוא בחירה 1 בדראפט. אי אפשר ללמד את האתלטיות והתזמון שלו. הוא שחקן מדהים ויהיה כזה בעשר השנים הבאות".

על המשחק הפושר שלו בהתקפה, אמר תומפסון: "לא היה לי סל שדה במחצית הראשונה, אבל לא נתתי לזה לשבור אותי. אני תמיד אאמין בזריקות שלי".

"הוא לקח את האתגר, לוקה הוא קשה לשמירה", אמר סטף קרי, "הוא היה חסר פשרות. זה מה שרצינו. גם אם לוקה יעשה את המספרים שלו, רצינו לגרום לו לעבוד קשה. אנחנו עזרנו לו, תקשרנו. יש כימיה בקבוצה שלנו. אנחנו עושים את זה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנדרו וויגינס גולדן סטייט לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
כיכב גם בהגנה וגם בהתקפה. וויגינס/רויטרס

"וויגינס היה פנטסטי", פרגן לאחר המשחק סטיב קר מאמנו, "דונצ'יץ' הוא שחקן שמאוד קשה לעצור אותו בליגה הזו. חשוב לגרום לו לעבוד ולהתאמץ. הצלחנו למזער את הנזקים שהוא עושה בדרך כלל".

"הם עשו עבודה ממש טובה. וויגינס לא זז מדונצ'יץ'", הודה ג'ייסון קיד, "הם עשו בוקס אנד וואן והיו בזון. ידענו שהם יעשו את זה, נצטרך לנתח את המשחק שוב ולהבין מה אנחנו עושים טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully