וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעמד צד אחד: גולדן סטייט הביסה את דאלאס ועלתה ל-0:1 בגמר המערב

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 7:20

הווריירס התפוצצו מהרגע הראשון וניצחו 87:112. קרי הוביל עם 21, וויגינס הצטיין. דונצ'יץ' (20) קלע רק 2 נקודות במחצית השנייה

סטף קרי גולדן סטייט חוגג. רויטרס
לא כוחות. שחקני גולדן סטייט חוגגים/רויטרס

סדרת גמר המערב ב-NBA נפתחה הלילה במעמד צד אחד: אחרי שעשתה את הבלתי ייאמן והדיחה את פיניקס בשבעה משחקים, דאלאס לא הופיעה למשחק נגד גולדן סטייט, שהתפוצצה למן הפתיחה ועלתה ל-0:1 על המאבס עם 87:112 בצ'ייס סנטר.

לוקה דונצ'יץ' קלע 18 נקודות במחצית הראשונה, אבל הוסיף 2 נקודות בלבד במחצית השנייה ושמר כבר כוחות למשחק השני כנראה. הרבע הראשון נגמר ב-18:28 לווריירס, שנהנו ממשחק מצוין של אנדרו וויגינס, שלקע 10 נקודות מהירות. שלשה של רג'י בולוק צימקה ל-35:33 בלבד את הפיגור של המאבס באמצע הרבע השני, אבל אז דאלאס נתקעה ושתי שלשות רצופות של ג'ורדן פול ואנדרו וויגינס קבעו יתרון 37:49. רגע השבירה הגיע בפתיחת הרבע השלישי, כאשר במצב של 47:54 לגולדן סטייט, היא עשתה ריצה 0:10 ופתחה יתרון 17 נקודות, ממנו דאלאס לא הייתה קרובה אפילו לחזור ודונצ'יץ' ישב על הספסל ברבע האחרון.

דריימונד גרין לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
תמונה שמספרת את סיפור המשחק. גרין חוגג ולוקה מתוסכל/רויטרס

סטף קרי הוביל את המנצחים עם 21 נקודות והפתיע עם 12 ריבאונדים. אנדרו וויגינס להט ברבע הראשון וסיים את המשחק עם 19 נקודות, כמו גם ג'ורדן פול שתרם מהספסל. וויגינס עשה עבודת הגנה נהדרת על דונצ'יץ' המתוסכל, שנפגע באפו כבר ברבע הראשון וסבל מאוד מול השמירה של וויגינס שלא זז ממנו לאורך כל המשחק בחלק ההגנתי. קליי תומפסון הסתפק ב-15, כשגרין מוסיף 10, 9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. מנגד, לוקה דונצ'יץ' נקלע למשחק חלש עם 20 נקודות באחוזים רעים (6 מ-18), 4 אסיסטים בלבד לעומת 7 איבודים ופלוס מינוס הכי נמוך בקבוצה שלו (30-). זה הכי מעט נקודות שדונצ'יץ' קולע בפלייאוף הנוכחי. ספנסר דינווידי, שהיה מצוין במשחק מספר 7 מול פיניקס, תרם 17 מהספסל, אבל זה היה רחוק מלהספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטף קרי גולדן סטייט חוגג. רויטרס
סטף בפוזת חגיגה אופיינית/רויטרס

דאלאס, שהפסידה גם במשחקים הראשונים שלה בפיניקס, תנסה לחזור לסדרה ולגנוב ניצחון חוץ באוקלנד, אך החדשות הרעות מבחינתה הן שהקבוצות של סטיב קר מחזיקות במאזן של 1:19 בסדרות שבהן הן מנצחות ראשונות. האם דונצ'יץ' וחבורתו מתכננים קאמבק כפי שעשו בחצי הגמר? הסדרה רק בתחילתה, ועם דונצ'יץ' הכול אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully