וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות מהפך הרואי: אברטון ניצחה 2:3 את פאלאס והבטיחה הישארות

הטופיז פיגרו 2:0 בהפסקה, אך קין, רישארליסון וקלברט לואין הרגיעו את למפארד. ברנלי ולידס בשוויון נקודות בקרב ההישרדות, 1:1 בין צ'לסי ללסטר

תקציר: אברטון - קריסטל פאלאס 2:3/ספורט1

שלושה ימים לפני מחזור הסיום באנגליה, בו תושג הכרעה גם במאבק האליפות, גם במאבק על אירופה וגם בקרבות ההישרדות, שלושה משחקים התקיימו הערב (חמישי) בליגה האנגלית, כאשר במוקד הקאמבק של אברטון שהבטיחה הישארות בליגה.

פרנק למפארד, מאמן אברטון חוגג. רויטרס
מהפך הירואי. למפארד חוגג/רויטרס
אוהדי אברטון חוגגים עם שיימוס קולמן. רויטרס
לקחו חלק בחגיגות. אוהדי אברטון על כר הדשא/רויטרס

אברטון - קריסטל פאלאס 2:3

אחרי עונה מסויטת, אוהדי אברטון חוו ערב מאושר במיוחד, שבו הכחולים רשמו קאמבק ענק שהבטיח את ההישארות לעונה נוספת בפרמיירליג. הטופיז הסתבכו במחצית הראשונה כאשר ז'אן פיליפ מאטטה (31) וג'ורדן איו (36) סידרו לקבוצה של פטריק ויירה, אך שחקניו של פרנק למפארד הגיבו עם מהפך הירואי.

מייקל קין צימק בדקה ה-54, רישארליסון איזן בדדקה ה-75, ואז בדקה ה-85 הגיע דומיניק קלברט לואין, שהתחבר להרמה של דמריי גריי ונגח לרשת. אוהדי אברטון הצוהלים פרצו למגרש, אך הם פינו אותו כעבור זמן קצר ואפשרו את חידוש המשחק. הטופיז הצליחו לשמור על היתרון בדקות הסיום, האוהדים פרצו בשנית למגרש אחרי שריקת הסיום, ואל מחזור הנעילה נגד ארסנל הם יגיעו כשמאבקי ההישרדות כבר מאחוריהם.

אשלי בארנס, שחקן ברנלי חוגג. Alex Livesey - Danehouse, GettyImages
גורלם יוכרע במחזור האחרון. שחקני ברנלי חוגגים/GettyImages, Alex Livesey - Danehouse

אסטון וילה - ברנלי 1:1

בעוד אברטון כבר הבטיחה הישארות, ברנלי תיאבק עם לידס על ההישרדות במחזור הסיום. אשלי בארנס נתן לאורחת יתרון קריטי עם פנדל מוצלח בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך היתרון החזיק מעמד זמן קצר ואמיליאנו בואנדיה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-48. האורחת ספגה מכה נוספת בתוספת הזמן, אז מאת'יו לאוטון ספג כרטיס אדום ישיר שיוביל להרחקתו ממחזור הנעילה. לברנלי אותו מספר נקודות מול לידס, אך משום שהיא מחזיקה בהפרש שערים עדיף בהרבה על פני יריבתה, היא תגיעה למשחק האחרון מול ניוקאסל כשהיא תלויה בעצמה.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: אסטון וילה - ברנלי 1:1/ספורט1
מרקוס אלונסו, שחקן צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
צ'לסי כבר הבטיחה מקום בטופ 4. אלונסו/GettyImages, Mike Hewitt

צ'לסי - לסטר 1:1

במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד עבור שתי הקבוצות, הבלוז חזרו מפיגור ומנעו מהשועלים ניצחון יוקרתי בסטמפורד ברידג'. ג'יימס מאדיסון סידר לאורחת יתרון כבר בדקה השישית, אך מרקוס אלונסו, שצפוי לעזוב בסיום העונה, הבקיע את מה שעשוי להתברר כשערו האחרון במועדון בדקה ה-34. צ'לסי הבטיחה מעשית את המקום השלישי, לסטר שמסכמת עונה מאכזבת לא תוכל להגיע לאירופה ותוכל לטפס רק למקום השמיני במחזור האחרון.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: צ'לסי - לסטר 1:1/ספורט1

ביום ראשון תפגוש ליברפול את וולבס במקביל למשחק בין מנצ'סטר סיטי לאסטון וילה, במחזור ה-38 והאחרון שיקבע מי תהיה אלופת אנגליה ל-2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully