וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו פרארי בגראז'": קלופ מתמוגג משחקני הספסל, ומתפלל לעזרה מג'רארד

מאמן ליברפול הימר עם תשעה שינויים בהרכב מול סאות'המפטון וראה את שחקניו חוזרים מפיגור ומנצחים 1:2. עכשיו הוא ושחקניו מחזיקים אצבעות לאסטון וילה ולקפטן המיתולוגי מול מנצ'סטר סיטי במחזור הסיום, אבל יודעים: "הסיכוי קיים, אבל לא גבוה"

תקציר: סאות'המפטון - ליברפול 2:1/ספורט1

שביעות רצון בליברפול לאחר שהמייטי רדס ניצחו אמש (שלישי) 1:2 בחוץ את סאות'המפטון והותירו לעצמם סיכוי ממשי לזכות באליפות אנגליה במחזור הסיום שייערך ביום ראשון הקרוב. הקבוצה של יורגן קלופ עלתה בהרכב חסר מאוד (לא פחות מתשעה שינויים מהמשחק האחרון) בעקבות פציעות ותשישות כוכביה, ולמרות שנקלעה לפיגור 1:0 בדקה ה-13 כשבעיטה של ניית'ן רדמונד פגעה בג'יימס מילנר ונכנסה פנימה - הצליחה להפוך ולנצח משערים של טאקומי מינאמינו (27) וג'ואל מאטיפ (67).

בזכות הניצחון הקשה והחשוב ירד הפער ממנצ'סטר סיטי שבפגה לנקודה בלבד, ולמרות שליברפול לא תלויה בעצמה בכל הנוגע לזכייה באליפות, היא הצליחה להעביר את כל הלחץ לסיטיזנס שאיבוד נקודות שלהם מול אסטון וילה יחד עם ניצחון של השחקנים של קלופ על וולבס והתואר יגיע לאנפילד.

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר בסיום: "זו הייתה הופעה נפלאה שלנו, עם הרבה קצב. הפגנו הרבה אופי כשחזרנו מפיגור 1:0 לניצחון. זה היה משחק ברמה גבוהה מאוד עם הופעה מצוינת לאחר שביצענו תשעה שינויים בהרכב. כמובן שזכייה באליפות נראית לא סבירה לאור העובדה שסיטי תשחק במחזור הסיום בבית מול אסטון וילה - ששיחקה רק ביום חמישי האחרון. זה אפשרי שנזכה - לא סביר, אבל זה אפשרי. וזה מספיק".

קלופ התמוגג משחקני הספסל שלו והגדיר אותם כ"מכוניות פרארי שמחכות בגראז'". "שחקנים שלא שיחקו במשך שבועות אם לא חודשים, סיפקו את הסחורה הערב כמו משוגעים. העובדה שמינאמינו לא משחק יותר היא פשע. הארווי אליוט היה בלתי ייאמן. קרטיס ג'ונס שיחק כמו שחקן בוגר ובשל. ואחרי שאוקסלייד צ'מברליין לא שיחק, אני פשוט שונא את עצמי", הסביר. לדבריו של קלופ, "מעולם לא אימנתי קבוצה כל כך בריאה ומגובשת. אתה מסתכל על חדר ההלבשה, וכולם מאושרים אחד עבור השני. זו חבורה יוצאת דופן של שחקנים".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון: "המטרה היא ללכת עד הסוף. ידענו שיהיה משחק קשה, עלינו בהרכב חסר אבל השחקנים שקיבלו את הזדמנות לקחו אותה והיו פשוט נפלאים". על הסיכוי לאליפות: "זה קשה מאוד. סיטי פשוט לא מאבדת נקודות. נתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות ונקווה שאסטון וילה (יריבת מנצ'סטר סיטי בראשון) תעשה לנו טובה. אני מקווה שסטיבי ג'י יוכל לעזור לנו קצת".

ג'יימס מילנר הוותיק אמר בסיום: "שיחקנו נהדר היום. השחקנים ששיחקו היום אולי לא קיבלו הרבה דקות במשך העונה, אבל אתם צריכים לראות אותם מתאמנים - הם ברמה גבוהה מאוד. זו חבורה מיוחדת ומועדון מיוחד". על מחזור הסיום: "נילחם עד הסוף ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי ללכת הכי רחוק שאנחנו יכולים".

עוד בוואלה! ספורט

ההכרעה במחזור הסיום: מחליפי ליברפול ניצחו 1:2 בסאות'המפטון

לכתבה המלאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ עם קרטיס ג'ונס. Clive Rose, GettyImages
מנסה להרדים את מנצ'סטר סיטי? קלופ חוגג עם קרטיס ג'ונס בסיום הניצחון על סאות'המפטון/GettyImages, Clive Rose

המספרים

* ליברפול נותרה הקבוצה היחידה בפרמיירליג שלא הפסידה משחק ליגה ב-2022 (15 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו).

* ליברפול השלימה אמש ניצחון תשיעי מתוך עשרה משחקים על סאות'המפטון, כשבכל אחד מאותם ניצחונות כבשה לפחות שני שערים.

* ג'יימס מילנר והארווי אליוט פתחו בהרכב ליברפול זה לצד זה לראשונה אי פעם. מילנר ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמירליג בנובמבר 2002, 145 ימים לפני שאליוט נולד!

* ג'יימס מילנר יצר חמישה מצבי הבקעה לליברפול במחצית הראשונה. בכך הפך לשחקן הכי מבוגר שעושה זאת (בגיל 36 ו-133 ימים) מאז פול סקולס ב-2012 בגיל 37 ו-144 ימים.

* ג'ואל מאטיפ יצא עם הניצחון בכל משחקי הפרמיירליג בהם הבקיע (8).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully