וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: אמבפה ייפגש שוב עם פ.ס.ז' לפני ההחלטה הסופית

החלוץ, לגביו נכתב בספרד שבחר בריאל מדריד, מעוניין להגיע לסיכום גם בקבוצתו הנוכחית בטרם יבחר היכן לשחק - כך דווח במולדתו

ריאל מדריד חוגגת את אליפות ספרד ה-35 בתולדותיה/טוויטר, ריאל מדריד

למרות שבספרד כבר מכינים את הקרקע להודעה של קיליאן אמבפה על עזיבת פריז סן ז'רמן והצטרפות לריאל מדריד, בצרפת טוענים: המעבר טרם נסגר סופית. ב"Foot Mercato" דווח אמש (שלישי) כי על אף שהחלוץ בן ה-23 אכן הגיע לסיכום עם הבלאנקוס, הוא מעוניין להגיע להבנות גם בקבוצה הנוכחית שלו לפני שיקבל את ההחלטה היכן לשחק החל מהעונה הבאה.

העיתונאי סנטי אאונה טען כי אמבפה עדיין לא הכריע לגבי עתידו, והיום הוא יקיים פגישה עם נציגי פריז סן ז'רמן, לאחר שאחת כזו נערכה כבר אתמול. במועדון מבירת צרפת מקווים לשכנע את הכוכב וסביבתו לבחור בפרויקט הספורטיבי שנבנה אצלם לשנים הקרובות.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. PATRICK HERTZOG/AFP, GettyImages
לוקח את הזמן. קיליאן אמבפה/GettyImages, PATRICK HERTZOG/AFP

עוד נכתב כי ריאל מדריד בעמדת יתרון כרגע, כיוון שכבר הושג סיכום בינה לאמבפה, ולכן אלופת ספרד בטוחה שהחלוץ יכריז בקרוב כי הוא מתכוון לחתום בשורותיה, כפי שפורסם בימים האחרונים. כזכור, ביום ראשון האחרון אמבפה הכריז שהוא כבר הגיע להחלטה "כמעט סופית", אולם נדמה שהוא מעוניין לשמוע לפחות עוד פעם אחת את אנשי פריז סן ז'רמן לפני שיקבע סופית היכן ישחק.

עוד בוואלה!

דיווח: אמבפה יודיע בקרוב שהוא עוזב את פריז, ריאל מדריד מחכה עם ההודעה הרשמית

לכתבה המלאה

במקביל, גם כתב "סקיי" פבריציו רומאנו אישר כי אמבפה זקוק למספר ימים נוספים לפני שיכריע, ובנוסף סביבתו הפריכה את טענותיו של נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, לפיהן ריאל מדריד הציעה לחלוץ שכר של 50 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully