וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "יודע איפה אשחק בעונה הבאה". במדריד גאים: "הוא ויתר על כסף"

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 12:36

כוכב פריז סן ז'רמן נבחר לשחקן העונה בצרפת וסיפק התייחסות לעתידו: "ההחלטה שלי כמעט סופית, בקרוב כולכם תדעו". בספרד טוענים: הוא יחתום לחמש שנים במדריד, בסכום ש"רחוק" מזה שהציעה לו פ.ס.ז'

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, ה-15 במאי/ספורט1

איפה ישחק בעונה הבאה קיליאן אמבפה? זו השאלה הגדולה שכולם שואלים, כאשר נכון לעכשיו רק שתי קבוצות על הפרק: פריז סן ז'רמן וריאל מדריד. בזמן שהבלאנקוס ממשיכים לחזר אחרי הכוכב הצרפתי הענק, בפריז עדיין מפנטזים שיצליחו להשאיר אותו עם חוזה עתק חדש.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
אולי הם עוד ייפגשו בקלאסיקו הספרדי? מסי ואמבפה/רויטרס

אמש, במהלך ערב חגיגי לסיכום העונה בליגה הצרפתית, אמבפה סיפק התייחסות נדירה לעתידו ואמר: "אני לא יכול לדבר עכשיו על העתיד שלי, אבל כולכם תדעו בקרוב מאוד. זה כמעט הוחלט. זה לא הרגע הנכון להודיע על זה, אבל כן. ההחלטה שלי היא כמעט סופית".

כזכור, אמו של אמבפה הכחישה את הדיווחים לפיהם השחקן החליט להאריך חוזה בפריס ובציוץ בטוויטר כתבה: "אין עדיין סיכום עקרוני עם פריז סן ז'רמן (או כל מועדון אחר). הדיונים בנוגע לעתידו של קיליאן נמשכים בשלווה גדולה, כדי לאפשר לו לעשות את הבחירה הטובה ביותר ומתוך כבוד לכל הצדדים".

אמבפה לא אמר אומנם מה הוא מתכוון לעשות, אבל רוב ההערכות גורסות שהוא כבר בחר בקבוצה הספרדית, לה הוא הפסיד עם פריז בשמינית גמר ליגת האלופות. ב"מארקה" ממשיכים לדווח שהוא בדרך לריאל מדריד, ושהוא סגר את רוב הפרטים כבר בשבוע שעבר. אמבפה עמד בתקופה האחרונה בלחצים גדולים להישאר בפריז סן ז'רמן, שעשתה הכל על מנת להשפיע עליו ואף ניסתה להפעיל לחץ על משפחתו, סוכניו ומקורביו. אבל בספרד טוענים שהשחקן מעדיף את ריאל, על אף שההצעה מאלופת ספרד נמוכה יותר מזו של הקטארים. עם זאת, כמובן, מדובר בהצעה נדיבה מאוד, ועל פי דיווחים הוא יקבל 100 מיליון יורו מענק חתימה ועוד שכר של 25 מיליון נטו יורו לעונה (כאמור, "רחוק" מהסכום שהציעה פריז, כפי שמצוין ב"מארקה"). הוא יחתום לחמש שנים. פ.ס.ז', כזכור, סירבה למכור אותו בקיץ שעבר, וכעת תיאלץ להיפרד ממנו בחינם.

עוד בוואלה!

אנדר הררה על ליאו מסי: אתם בכלל לא מבינים את התרומה שלו לפ.ס.ז'

לכתבה המלאה

אמבפה, שרשם עונה מופלאה עם 20 שערים ולא פחות מ-17 בישולים בליגה הצרפתית, נבחר באופן ממש לא מפתיע לשחקן השנה בליגה הצרפתית. ברונו ז'נסיו מאמנה של ראן נבחר למאמן העונה וקארים בנזמה נבחר לשחקן הצרפתי הכי טוב מחוץ לצרפת כשהוא מקדים בבחירה הזו את עוסמאן דמבלה מברצלונה ואנגולו קאנטה מצ'לסי. בצרפת בחרו גם נבחרת השנה של הליגה והיא הורכבה מדונארומה, קלוס, מרקיניוס, סאליבה, מנדס, פופאנה, טשואנמי, פאייה, טרייה, בן יידר ואמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully