וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר הררה על ליאו מסי: אתם בכלל לא מבינים את התרומה שלו לפ.ס.ז'

מסי כבש צמד ראשון בליגה במסי פריז סן ז'רמן, הקשר רומז לבעיה בגישה בקבוצה ומבטיח: "בעונה הבאה תראו מסי אחר"

תקציר: ליברפול ניצחה 5:6 את צ'לסי בגמר הגביע האנגלי/ספורט1

פריז סן ז'רמן סיימה אתמול (שבת) את משחקה בליגה הצרפתית עם 0:4 מוחץ על מונפלייה, והאלופה חזרה לנצח ושמה קץ לרצף של שלוש תוצאות תיקו במשחקים לפרוטוקול. ליאונל מסי ניצל שני בישולים של קיליאן אמבפה כדי לכבוש את הצמד הראשון שלו בליגה הצרפתית (6, 20), אנחל די מריה הגדיל (26) ואמבפה בעצמו כבש את השער הרביעי והאחרון של הפריזאים (60, פנדל).

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
שת"פ קטלני. מסי ואמבפה/רויטרס

בסיום אנדר הררה, קשר הקבוצה, החמיא למסי וטען שלדעתו הטוב עוד לפניו. "היו עלינו מרוכזים כבר מההתחלה, והענקנו כבוד ליריבה מהרגע הראשון", אמר הררה, באמירה שמרמזת שאולי במשחקים קודמים פ.ס.ז' ושחקניה זלזלו ביריבות ונענשו על כך, "שיחקנו פשוט, יעיל, עם הגרסה הכי טובה של ליאו, קיליאן ואנחל".

עוד בוואלה!

"פיקה כל כך צבוע, הוא זה שביקש מלאפורטה למכור את מסי"

לכתבה המלאה

על מסי אמר הררה: "אני חושב שהיו לו פה כמה משחקים ממש טובים, אבל הוא נעצר בקורה 9-8 פעמים העונה... לפעמים אנחנו רק מדברים על השערים, האם הוא כבש או לא, אבל הוא משחק עבור הקבוצה. התרומה שלו היא אחרת. אנחנו בוטחים בו, וכשאנחנו לחוצים וממהרים, אנחנו יכולים לתת לו את הכדור והוא מרגיע אותנו, מסדר את המשחק. היום זה נכון שהוא שיחק נהדר וכבש צמד והיה מדהים. אבל זה מעבר לזה. אנחנו מאוד אופטימיים לגביו. אני בטוח שאחרי עונה אחת של התאקלמות, בעונה הבאה נראה את מסי במיטבו. זה פשוט תענוג לשחק לצדו ולהתאמן איתו. הוא פשוט מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully