וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד גברה על טורקיה ביורו עד גיל 17, פורטוגל מחצה את סקוטלנד

היום השני של אליפות אירופה בישראל: "לה רוחיטה" פתחה עם 0:2 בנס ציונה, הסלסאו דרסו 1:5 בלוד. עוד היום: 1:2 לשבדיה על דנמרק, 1:1 דרמטי בין בלגיה לסרביה

תקציר: פורטוגל - סקוטלנד 1:5 (אליפות אירופה עד גיל 17 בישראל)/ספורט1

יממה אחרי שאליפות אירופה עד גיל 17 שנערכת בישראל יצאה לדרך, היום התקיימו ארבעה משחקים נוספים שסגרו את מחזור הפתיחה בבתים ג' ו-ד'. במפגשים המוקדמים ניצחה שבדיה 1:2 את דנמרק בבית ד' ובמשחק שנערך במקביל בבית ג' נפרדו בלגיה וסרביה ב-1:1 דרמטי. לאחר מכן ספרד גברה על טורקיה 0:2 בבית ג' ובמקביל פורטוגל מחצה 1:5 את סקוטלנד בבית ד'

דנמרק נגד שבדיה באצטדיון רמת גן באליפות אירופה עד גיל 17 בישראל. רויטרס
שבדיה ניצחה בקרב הסקנדינביות באצטדיון רמת גן/רויטרס

באצטדיון רמת גן נערך המפגש בין שתי הסקנדינביות ובסיומו יצאה שבדיה עם ידה על העליונה מול דנמרק במשחק שפתח את בית ד'. יארדל קאנגה דייק מהנקודה הלבנה כבר בדקה השלישית והשלים צמד בדקה ה-24 כדי להעלות את שבדיה ליתרון כפול ונוח, שהספיק לניצחון על אף שנואה סאסה הדני צימק בדקה ה-59.

במשחק המקביל שנערך במסגרת בית ג' באצטדיון בראשון לציון, בלגיה עלתה ליתרון משער של סטאניס אידומבו-מוזמבו בחלוף 17 דקות משריקת הפתיחה, אך המילה האחרונה הייתה של יובאן מילושביץ', שקבע 1:1 הודות לפנדל מוצלח בדקה ה-88.

לאחר מכן נערכו המשחקים שנעלו את המחזור הראשון. באצטדיון בנס ציונה גברה ספרד 0:2 על טורקיה הודות לשערים של דני רודריגס (41) ואיקר בראבו סולאניה (53) ועלתה למקום הראשון בבית לאור חלוקת הנקודות בין סרביה לבלגיה.

למקום הראשון של בית ג' עלתה כמובן פורטוגל בזכות החמישייה האדירה שכבשה נגד סקוטלנד. איבן לימה (8), ז'וזה רודריגס (26) וז'ואאו ולוסו (37) קבעו 0:3 במחצית, מגנוס מקנזי צימק בדקה ה-62, אבל אפונסו מוריירה (69) ורודריגו ריביירו (73) עם שני שערי בזק קבעו את תוצאת הסיום.

עוד בוואלה!

הכול מחכה רק לך: הילדים של אליפות אירופה עד גיל 17 בישראל

לכתבה המלאה

צפו בחלוקת הנקודות הדרמטית בין סרביה לבלגיה

תקציר: סרביה - בלגיה 1:1 (יורו עד גיל 17)/ספורט1

בית א': ישראל, גרמניה, איטליה, לוקסמבורג
בית ב': צרפת, הולנד, בולגריה, פולין
בית ג': סרביה, ספרד, טורקיה, בלגיה
בית ד': דנמרק, פורטוגל, סקוטלנד, שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully