וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי חרדה באימון מכבי נתניה: כרם ג'אבר איבד את ההכרה

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 13:41

המגן הימני הובהל לבית החולים להמשך בדיקות. במועדון גאים אחרי התיקו נגד הפועל תל אביב, סגל דורש להפסיק את מופעי הפירוטכניקה

רגעים של חרדה באימון מכבי נתניה הבוקר (שלישי). שחקן הקבוצה, כרם ג'אבר, איבד הכרה לזמן קצר ומיד פונה לבית החולים לניאדו להמשך בדיקות. בקבוצה מקווים מאוד שהבדיקות של המגן הימני יהיו תקינות.

בתוך כך, בבוקר שאחרי התיקו הביתי מול הפועל תל אביב, בנתניה חשים גאווה על האופן שבו הגיעה היריבה שלהם על הכרטיס לאירופה למשחק אמש. "שתי הקבוצות היו צריכות את הניצחון, אבל הפועל יותר וזה שהם באו לשחק סגור ולבנות על מתפרצת, מלמדת עד כמה אנחנו חזקים וכמה מכבי נתניה התקדמה. אנחנו צריכים לחוש גאווה שקבוצות הפלייאוף העליון הגדולות באות לנתניה בחשש. זה מראה על ההתקדמות של מכבי נתניה בחצי השנה האחרונה", אמרו במועדון.

בני לם מאמן מכבי נתניה. לירון מולדובן
יהנה מסגל מלא מול מכבי חיפה. בני לם/לירון מולדובן

במכבי נתניה מצפים להשלים את המשימה בשבת מול מכבי חיפה. "רצינו לגמור את זה אתמול ולהשיג את הכרטיס לאירופה, אבל נצטרך לעשות את זה במחזור האחרון מול האלופה ונעשה את זה. גם אם אין מגיע בכדורגל, עדיין מגיע למכבי נתניה ולקהל האדיר שלנו שחזר בגדול, ליהנות מחוויית אירופה בקיץ".

במועדון מעריכים כי בני סכנין תפסיד טכני למכבי חיפה אחרי אמש ובכך תצא מהמירוץ לכרטיס לקונפרנס ליג. לנתניה יהיה סגל מלא בשבת ולבני לם יהיה מבחר יותר גדול של שחקנים לבחירה.

הבעלים אייל סגל פרסם היום פוסט ובו דרש מהאוהדים לחדול מהשימוש בפירוטכניקה - זאת אחרי שאתמול נזרקו רימוני עשן ואבוקות שהובילו להפסקת המשחק לכשלוש דקות. סגל כתב בין היתר: "המועדון לא יעמוד מנגד וכל אוהד שתועד משליך חפצים או מוצרי פירוטכניקה, כולל אלו שמסייעים להם, יתבעו אזרחית בסכומים משמעותיים וללא מחילה כבעבר. התופעה הזו חייבת להיעלם מעולמנו ויפה שעה אחת קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully