וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחו את ההכרעה: מכבי נתניה והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 בלבד

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 22:51

היהלומים רצו להבטיח את הכרטיס לאירופה, האדומים קיוו לעקוף אותם, אבל המאבק על המקום הרביעי יוכרע במחזור הסיום. ריינשרייבר "כיכב" עם שני פנדלים לזכות נתניה ואדומים ללמקין וגוטליב, שלמזלו בוטלו בעזרת VAR

מחזור 35הסתיים16/05/2022
מכבי נתניה
    0
      הפועל תל אביב
      תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

      מכבי נתניה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-0:0 במחזור ה-35 והלפני אחרון בפלייאוף העליון, מה שאומר שהמאבק על המקום הרביעי והכרטיס לאירופה יוכרע במחזור הסיום ביום שבת. נתניה תתארח אצל מכבי נתניה, בעוד הפועל תל אביב תארח את הדרבי כשזיכרון ה-5:0 לפני כמה שבועות עדיין מהדהד. תיקו בחיפה יספיק לנתניה בשביל המקום הרביעי בזכות הפרש שערים עדיף, הפועל תל אביב צריכה שנתניה תפסיד ובמקביל לנצח את מכבי תל אביב.

      "כוכב" המשחק היה השופט רועי ריינשרייבר, שבמחצית השנייה פסק על שני פנדלים למכבי נתניה ושלף שני אדומים לסתיו למקין ואדי גוטליב, אבל למזלו קיבל תיקונים מצוות ה-VAR - וביטל את הפנדלים וההרחקות.

      ב-25 הדקות הראשונות הייתה רק קבוצה אחת על המגרש: מכבי נתניה. החבורה של לם לחצה, חילצה גבוה ולא אפשרה להפועל תל אביב לעבור את החצי, אבל לא מצאה נוסחה שתכניס אותה לרחבה והסתפקה באיומי סרק מחוץ לרחבה. האורחת התעוררה באמצע המחצית הראשונה ומכאן התפתח משחק מאוזן.

      במחצית השנייה נתניה שוב הייתה עדיפה, ושוב לא מספיק מסוכנת. החבורה של בני לם יצאה בכוחות מתוגברים קדימה, הפועל תל אביב עזרה לה עם ניסיונות עקרים לעקוץ, אבל ארנסטס שטקוס כמעט לא עמד בסכנה ממשית. ריינשרייבר כיכב יותר מכל שחקן אחר ובסיום 0:0.

      סתיו למקין שחקן הפועל תל אביב עם השופט רועי ריינשרייבר. לירון מולדובן
      ירצה לשכוח את המשחק הזה. ריינשרייבר/לירון מולדובן

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 10772

      הרכבים

      מכבי נתניה: דני עמוס, שי קונסטנטין, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, עידו וייר, עדן קארצב, בוריס אנו, עומרי גנדלמן, אמיר ברקוביץ', פטריק טוואמסי, איגור זלטאנוביץ'.

      הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, אלון אזוגי, שי אליאס, מרקו ינקוביץ', שלומי אזולאי הקשר, אושר דוידה, פרדי פלומן, שלומי אזולאי החלוץ.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully