וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני לם מדבר הרבה שטויות, שיתרכז בקבוצה שלו עדיף לכולם"

17.5.2022 / 7:35

בהפועל תל אביב הגיבו לדבריו של מאמן נתניה ("היא לא באה לנצח"), אך הודו: "נתניה בכושר שיא, לא הגיע לנו לנצח". בקבוצה רוצים לפצות על ההשפלה הקודמת בדרבי

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב כל כך רצתה לנצח אתמול (שני) בנתניה, אך עם איך שהמשחק התנהל, במועדון הודו בסיום כי לא הגיע לקבוצה יותר מתיקו. שחקנים בקבוצה אמרו: "הם בכושר שיא שלהם, כולם לוחצים ובטירוף כמו מפלצות, אנחנו ניסינו אבל לא מעט שחקנים כבר סחוטים. אפשר היה לגנוב איזה גול אבל האמת היא שלא הגיע לנו לנצח". בקבוצה הוסיפו לאחר מכן: "הסגל של נתניה הרבה יותר טוב משלנו, מה שאנחנו עושים השנה עם הסגל הזה זאת הצלחה אדירה".

אנז' פרדי פלומן שחקן הפועל תל אביב עם מרקו ינקוביץ'. לירון מולדובן
"לא הגיע לנו לנצח". פלומן וינקוביץ'/לירון מולדובן

בנוגע לדבריו של בני לם בסיום ("הפועל תל אביב לא באה לנצח, אולי הם בונים על ניצחון בדרבי"), שהתייחס ליכולת האדומים, אמרו במועדון: "בלי לם לא ניצח את הפועל תל אביב השנה, אבל מקבל יותר מדי יחסי ציבור ומדבר הרבה שטויות. שיתרכז בקבוצה שלו עדיף לכולם". אגב, במועדון היו לחוצים כאשר אדי גוטליב קיבל כרטיס אדום לאחר הפנדל שפסק ריינשרייבר לזכות נתניה (פנדל שנפסל לאחר צפייה ב-VAR) ואמרו: "אוי ואבוי לנו בלי גוטליב בדרבי, ראינו מה קרה בפעם הקודמת, אי אפשר לעלות עם שני ילדים למשחק מהסוג הזה".

בני לם מאמן מכבי נתניה. לירון מולדובן
בהפועל תל אביב לא אהבו את ההתבטאויות שלו. בני לם/לירון מולדובן

המאמן קובי רפואה הפתיע כשפתח עם מרקו ינקוביץ' על חשבון דן איינבינדר, אך לא קיבל מהמונטנגרי את התפוקה לה הוא קיווה. שלומי אזולאי החלוץ פתח על אף שלא היה כשיר במאת האחוזים. לדרבי יחזור דורון ליידנר שהיה אתמול מוצהב, כאשר במועדון יעשו הכל על מנת לאושש את השחקנים ולטפל באלו הסובלים מפציעות על מנת לקבל סגל מלא לדרבי.

על מנת לסיים במקום הרביעי, צריכים האדומים לנצח את מכבי תל אביב ולקוות להפסד של מכבי נתניה מול מכבי חיפה במחזור הסיום. הסיכויים שזה יקרה לא גבוהים, אך בכל מקרה, מבחינת האוהדים הדרבי בשבת חשוב יותר מהמשחק נגד מכבי נתניה והמקום הרביעי, כאשר הפסד נוסף לא יתקבל בהבנה. שלא לדבר על משחק נפל נוסף כמו הדרבי האחרון. גם השחקנים יודעים זאת ואמרו: "כולם יודעים מה הקהל רוצה בדרבי, הם לא נרגעו עדיין מהדרבי האחרון והמסר עבר, כל אחד יצטרך לתת את כל מה שיש לו כדי שהסטטיסטיקה מול מכבי תשתנה".

מחזור הסיום בפלייאוף העליון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב
בני סכנין - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully