וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם עקץ: "אולי הפועל תל אביב בונה על ניצחון בדרבי"

מאמן מכבי נתניה אחרי התיקו במסגרת הקרב על אירופה: "הם לא עברו את החצי". רפואה: "דיברנו יותר מדי לפני הדרבים הקודמים"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי נתניה והפועל תל אביב סיימו ערב מאכזב יחסית מבחינתן, אחרי שנפרדו ב-0:0 במחזור הלפני אחרון בפלייאוף העליון. נתניה פספסה הזדמנות להבטיח את המקום הרביעי והכרטיס לאירופה, הפועל תל אביב החמיצה צ'אנס לעבור את היהלומים ובסיום סטטוס קוו בצמרת.

נתניה במצב טוב בהרבה כמובן, מכיוון שהיא מקדימה את יריבתה בשתי נקודות והאדומים יארחו דרבי בשבוע הבא. לחבורה של בני לם יספיק תיקו נגד מכבי חיפה בחוץ כדי להבטיח את הכרטיס לאירופה הודות להפרש השערים שלה.

מאמן מכבי נתניה בני לם. לירון מולדובן
תיקו יספיק בכל מקרה. לם/לירון מולדובן

בני לם עקץ את הפועל תל אביב בסיום: "רצינו לנצח, אבל היה אסור להפסיד - והיה מה להפסיד. פתאום אתה יכול לספוג איזה גול בתוספת הזמן... מצד שני הפועל תל אביב לא באה לנצח. אולי מכבי תל אביב הולכת לתת להם את הדרבי ובגלל זה הם באו לשחק על נקודה? אולי הם בונים על ניצחון בדרבי. במחצית השנייה הם לא עברו את החצי".


לם הוסיף: "הפלייאוף העליון הוא ברמה גבוהה מאוד, כל המשחקים שווי כוחות. אבל בסופו של דבר עדיין זה תלוי בנו ואנחנו בהפרש של שתי נקודות. מבחינת התקשורת זה עוד שבוע של מתח. מכבי חיפה? זה משחק קשה מאוד מול האלופה. כל מי שישחק אצלה הוא מצוין".

עומרי גנדלמן הוסיף: "באנו בשביל לקחת שלוש נקודות ולהבטיח את אירופה. הרגשנו דומיננטיים, הרגשנו במשחק, אבל גם נקודה זה מאוד חשוב. הקהל דחף אותנו, הוא עוזר לנו ויש לו חלק מאוד גדול בהצלחה שלנו. הכול מתכנס למחזור האחרון ואני מאוד-מאוד מקווה שנעשה את זה".

עוד בוואלה!

דחו את ההכרעה: מכבי נתניה והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 בלבד

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. לירון מולדובן
הודה שהיריבה הייתה עדיפה הערב. רפואה/לירון מולדובן

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה סיכם: "משחק לא טוב שלנו. מכבי נתניה קבוצה מצוינת שלוחצת הכי טוב בארץ. רוב השערים שלה הן תוצר של חטיפות בחלק הקדמי, ואני חושב שלמרות שהיא שלטה היא לא הגיעה למצבים ממשיים. הם היו יותר טובים, חסר לנו טיפה את העוצמות והאיכות".

על הטענות של בני לם לפיהן הקבוצה שלו לא ניסתה לנצח אמר רפואה: "אנחנו חברים טובים והוא יכול להגיד מה שהוא חושב, אבל רוב הקבוצות שבאות לפה מקבלות בראש כי הן משחקות כדורגל ומאבדות כדורים וחוטפות 3:0. לא רצינו לאבד כדורים מול קבוצה כמו מכבי נתניה. נכון שלא שיחקנו טוב היום, זה לא תירוץ. הפנים למשחק האחרון".

על הדרבי אמר המאמן: "דיברנו המון לפני כל הדרבים, הפעם אני מעדיף לא לדבר הרבה אלא לעשות את כל ההכנות. יושב לנו בראש מה שקרה במשחק האחרון, נקווה שהפעם זה יהיה אחרת".

אדי גוטליב הוסיף: "לא שיחקנו טוב היום, אבל יכולנו לנצל את שני המצבים שהיו לנו. נקווה שבמשחק הבא נצליח. נתניה לא הגיעה לשום מצב. ברור שאנחנו באים לנצח את הדרבי, אין שאלה. למרות הסגל הצעיר ולמרות הפציעות, אנחנו מאמינים בעצמנו ונקווה שנעמוד במשימה".

מכבי נתניה צפויה לעמוד לדין אחרי שהאוהדים שלה הדליקו אבוקות והשליכו רימון עשן בדקה ה-8, דבר שהוביל להפסקת המשחק לכ-2-3 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully