וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מפעילים לחץ על אליניב ברדה, שלא מוכן עדיין לעסוק בעתידו

17.5.2022 / 6:38

תמיכה מקיר לקיר במועדון בהישארותו של המאמן, שמתעקש להמתין לסיום העונה הרשמי. דאגה מפציעתו של מרטינס, שבספק רב לגמר הגביע

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

תמיכה מקיר אל קיר ולחץ גדול בהפועל באר שבע על אליניב ברדה להמשיך בתפקיד המאמן בעונה הבאה. אל אלונה ברקת שבחרה בברדה אחרי רוני לוי, הצטרפו באחרונה עוד גורמים במועדון שבטוחים כי ברדה עוד יילך וישתפר והפועל באר שבע תבטיח לעצמה מאמן טוב, אם הוא ישאר על הקווים.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. אריאל שלום
לחץ גדול שיישאר. ברדה/אריאל שלום

ברדה בשלו, לא הסכים גם אמש לפזר את הערפל בעניינו, והוא כולו במשחק הליגה האחרון של העונה מול בני סכנין ולאחר מכן גמר הגביע מול מכבי חיפה. במועדון יצאו ברוח טובה מאוד מבלומפילד אמש אחרי התיקו מול מכבי תל אביב שהושג אחרי שהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים מדקה 18. הדבר היחיד שמדאיג מאוד את אנשי הקבוצה הוא הפציעה של אנדרה מרטינס שהוחלף בגלל מתיחה קלה והוא בספק רב לגמר הגביע.

ברדה הלך אמש בהרכב עם עמרי גלזר, רמזי ספורי ודוד קלטינס אף שכרטיס צהוב היה מונע מהם מלשחק בגמר. המאמן חשש בהפסקה כי ספורי יספוג את הצהוב ומיהר להחליפו. "המשחק הזה נוטע בי הרבה תקווה לקראת הגמר", אמר אמש גלזר. "עמדנו במשימה לא להפסיד כאן למכבי שמאוד רצתה להוריד אותנו מהמקום השני".

מחזור הסיום בפלייאוף העליון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב
בני סכנין - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully