וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בפלייאוף: חולון יוצאת לכפר בלום, הרצליה לרוממה

15.5.2022 / 15:08

משחק מספר 2 ברבע הגמר: הפועל גליל עליון, ללא גבי צ'צ'אשוילי הפצוע, תנסה להשוות את הסדרה נגד הסגולים (20:30). הפועל חיפה מחפשת שיוויון נגד הקבוצה של אורן אהרוני בבית (18:30)

אוהדי הפועל חולון בבילבאו/צילום: רותם דרוב

סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). בפיגור של 1:0 תנסה הפועל גליל עליון לחזור לתמונה נגד הפועל חולון (68:97 לחולון בבית במשחק הראשון) במשחק שייערך בכפר בלום. הפועל חיפה תנסה גם כן לאזן בבית את הסדרה שלה נגד בני הרצליה (85:107 להרצליה במשחק הראשון) כשתארח אותה ברוממה.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. ברני ארדוב
יוביל את חולון לניצחון בכפר בלום? ג'ונסון/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - הפועל חולון (20:30)

הנתונים: הפועל חולון לא ניצחה משחק חוץ בפלייאוף מאז עונת 2011/12, אז גברה על הפועל ירושלים במלחה פעמיים. מאז אותו ניצחון הפסידה חולון בכל אחד מ-13 משחקי החוץ שקיימה במסגרת הפלייאוף. ארבעה שחקני רוטציה בכירים בגליל - גבי צ'צ'אשוילי, די ג'יי קנדי, אייזיאה אייזנדורף וכרם משעור, חיברו ביחד מדד 3 בתבוסה בחולון. ניב משגב שיחק במשחק הקודם לראשונה אחרי שלושה חודשים וחצי של פציעה.

במרכז ההתמודדות: נמרוד לוי וכריס ג'ונסון. שני הפורוורדים מנהיגים את שתי הקבוצות הללו מתחילת העונה, ויכולת טובה שלהם הכרחית לניצחון.

בכמה מילים: אחרי התבוסה הקשה במשחק הראשון בסדרה בחולון, גליל עליון ספגה עוד מהלומה כשאיבדה את גבי צ'צ'אשוילי למשחק השני בסדרה. שחקן הפנים ספג מכה בכתפו במהלך המשחק הראשון, וצילום שנעשה לו גילה רק חבלה, אך מדובר בכזאת שתמנע ממנו לשחק לפחות במשחק הקרוב. צ'צ'אשוילי מצטרף לאיתי מושקוביץ' שכבר גמר את העונה והופך את הרוטציה הישראלית של ברק פלג לקצרה ביותר, ואיתה הוא ינסה לרשום ניצחון שלישי העונה על חולון. בהפועל חולון מגיעים עם הרבה מאוד ביטחון אחרי ההצגה הביתית במשחק הראשון, אך עם כל היכולת הטובה יודעים בחולון שבחוץ מדובר במשחק שונה לחלוטין והם ינסו לשבור את הקיר של משחקי החוץ בפלייאוף שמפריע להם בשנים האחרונות.

עוד בוואלה

קצין מבחן: סימן השאלה סביב עתידו של קינן אוואנס במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן בני הרצליה כריס באב. ברני ארדוב
יצטרך להרים את הרמה מהמשחק הראשון. באב/ברני ארדוב

הפועל חיפה - בני הרצליה (18:30)

הנתונים: בני הרצליה הפסידה שתי סדרות בשנים האחרונות אחרי שניצחה את המשחק הראשון - 3:2 למכבי תל אביב ב-2009 ו-3:1 למכבי ראשון לציון ב-2010. הפועל חיפה הפסידה את שלושת משחקי הבית האחרונים שלה בהפרש ממוצע של 15.3 נקודות. 60 נקודות קלעה בני הרצליה במחצית השנייה במשחק מספר 1 - הכי הרבה נקודות למחצית אחת בסדרת פלייאוף מאז עונת 2004/5, אז קלעה מכבי תל אביב 63 נקודות במחצית הראשונה של משחק מספר 3 בגמר סל נגד הפועל תל אביב.

במרכז ההתמודדות: קאדים אלן וכריס באב. שני הגארדים ינסו להרים את המשחק שלהם אחרי משחק לא מספיק טוב ביום חמישי.

בכמה מילים: אחרי הניצחון ביד אליהו בהפועל חיפה קיוו לתצוגה טובה בהרבה ממה שהראו בהרצליה במשחק הראשון, אך אחרי 20 דקות סבירות החבורה של אלעד חסין פשוט נפלה וראתה את הרצליה בורחת. בחיפה ינסו לעשות עבודה טובה יותר על שחקני הפנים של הרצליה שקלעו 60 נקודות במשחק הראשון, ולקבל יותר מקאדים אלן שהיה מאוד אנמי במשחק הראשון והסתבך בבעיית עבירות. בבני הרצליה מאוד אופטימיים אחרי התצוגה היפה שלהם בבית, במיוחד לאור העובדה שצ'ינאנו אונואקו וכריס באב, שני הכוכבים של הקבוצה בעונה הסדירה, רשמו משחק סביר ולא יותר מכך. בהרצליה מצפים מהיריבה שלהם להיראות אחרת, והם ינסו להעלות את רמת המשחק שלהם אף יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully