וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ מקסי רולון, אקס ברצלונה, הלך לעולמו בתאונת דרכים

הארגנטינאי (27) שהיה שותף לזכייה של האלביסלסטה באליפות דרום אמריקה לנוער וזכה עם הקטלאנים בליגת האלופות לנוער, מת בתאונה קטלנית לצד אחיו

תקציר: ליברפול ניצחה 5:6 את צ'לסי בגמר הגביע האנגלי/ספורט1

טרגדיה בארגנטינה. הלילה (בין שבת לראשון) הלך לעולמו חלוץ העבר מקסי רולון בן ה-27, כתוצאה מתאונת דרכים קטלנית שהובילה גם למותו של אחיו אריאל הרנן בן ה-30, שגם הוא היה כדורגלן ששיחק בליגה האזורית בארגנטינה. לשניים אח נוסף כדורגלן, לאונרדו רולון שלא היה איתם בזמן התאונה.

על פי הפרסומים, השניים היו ברכב מסוג "פיאט פונטו" ועשו את דרכם לרוסאריו למפגש משפחתי, אלא שבמהלך הנסיעה, מסיבה שטרם ברורה, הם איבדו שליטה על הרכב, התנגשו בעץ ומותם נקבע במקום.

מקסי רולון מקבוצת הנוער של ברצלונה מול הקטור ביירין, שחקן קבוצת הנוער של ארסנל. David Ramos, GettyImages
רולון בימיו בברצלונה מול הקטור ביירין, בליגת האלופות לנוער נגד ארסנל/GettyImages, David Ramos

מקסי, האח הצעיר יותר, היה גם הכדורגלן הבכיר והמוכר מביניהם ולא בכדי. בקיץ 2011 הוא עלה לקבוצת הנוער של ברצלונה וכעבור שלוש שנה המשיך לקבוצת המילואים, ברצלונה ב', אך את דרכו בספרד סיים בפברואר 2016, אז חזר לדרום אמריקה כשחתם בקבוצת הפאר הברזילאית סנטוס והיה שותף לזכייה באליפות. עם זאת, כחצי שנה לאחר מכן הוא שב לאירופה כשחתם בלוגו הספרדית מליגת המשנה, אבל גם אותה עזב תוך שנה כמעט מבלי ששיחק לטובת ארסנל הארגנטינאית. משם הוא עוד המשיך לקבוצות בצ'ילה, חזר לספרד ועזב לעיראק לפני שפרש לפני כשנה.

למעשה, ההישג הגדול ביותר של מקסי רולון, וגם הסיבה שבארגנטינה זוכרים אותו עד היום, הוא הזכייה עם ארגנטינה באליפות דרום אמריקה עד גיל 20 בשנת 2015 - אז בנבחרת שיתף איתו פעולה גם אחיו התאום לאונרדו. שנתיים קודם לכן הוא זכה עם ברצלונה בליגת האלופות לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully