וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן מינכן ובברצלונה מבינים: המאבק על לבנדובסקי מסובך, ורק התחיל

ההצהרה של החלוץ סיבכה את התמונה: הפולני היתמם, הגרמנים נותרים קשוחים, הקטאלונים בטקטיקה פאסיבית, יונייטד ופ.ס.ז' אורבות

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 2:2/ספורט1

אחרי לא מעט דיווחים וספקולציות, רוברט לבנדובסקי הצהיר אתמול (שבת) רשמית שהוא הודיע לבאיירן מינכן שאין בכוונתו להאריך את החוזה במועדון, וכעת מתחיל המאבק המעניין. הפולני, שנחשב על ידי רבים לחלוץ הטוב בעולם, מחזיק בחוזה אצל אלופת גרמניה עד יוני 2023, ובבאיירן מינכן מתעקשים שאין בכוונתם לשחרר אותו ומבחינתם הוא יישאר עד תום החוזה שלו.

על פי כל הדיווחים לבנדובסקי רוצה לעזוב כבר בקיץ הקרוב, אבל יודע שהוא לא יכול להכריח את באיירן למכור אותו. "אם תגיע הצעה, המועדון יצטרך למצוא פתרון שיתאים לשני הצדדים", אמר אתמול הסקורר, שהגיע ל-50 שערים, כשהוא שולח רמז ברור להנהלה: כדאי לכם למכור אותי הקיץ כדי להרוויח עליי כמה עשרות מיליונים, לפני שאשוחרר בחינם ביוני 2023.

לבנדובסקי ככל הנראה מיתמם כשהוא מצהיר "אם תגיע הצעה", מאחר שכבר שבועות ארוכים מדווחים באירופה שהוא כבר סיכם לשלוש שנים בברצלונה.

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לא תלוי רק בו. לבנדובסקי/רויטרס
רוברט לבנדובסקי עם שחקני באיירן מינכן. חשבון האינסטגרם של רוברט לבנדובסקי, _rl9, אתר רשמי
נפרד מהם? לבנדובסקי בחדר ההלבשה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של רוברט לבנדובסקי, _rl9

אז מה עכשיו תעשה ברצלונה, שכמובן חייבת להגיע לסיכום עם הגרמנים? היא כמובן תנסה לא להרגיז יותר מדי את באיירן, כדי שהגרמנים לא "יעשו דווקא" ויתעקשו להשאיר אותו, לאור העובדה שברצלונה פנתה אל שחקן שנמצא תחת חוזה. ב"מונדו" מדווחים ש"בארסה תקווה שהשחקן יפעיל את הלחץ על הנהלת באיירן", שלא תרצה להשאיר אצלה שחקן שלא רוצה להיות חלק מהמועדון.

בעיה נוספת של ברצלונה היא שעכשיו, כשהוא הודיע פומבית על רצונו, תיווצר "מכירה פומבית" על לבנדובסקי, וקבוצות רבות נוספות יפנו אליו וכמובן יוכלו להציע לו הרבה יותר כסף (כמובן מנצ'סטר יונייטד, או פריז סן ז'רמן אם תאבד את אמבפה). במקרה כזה ברצלונה יודעת בוודאות שהיא לא יכולה להתחרות עליו מול המועדונים הגדולים, ומסוגלת לשלם רק 40-30 מיליון יורו.

ומה אם באיירן מינכן תדחה את כל ההצעות, נשאל לבנדובסקי אתמול. "ברור שנותרה לי עוד שנה בחוזה, אך כמו שאמרתי, נצטרך למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור כולם, ונחכה ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully