וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "כנראה שזה היה המשחק האחרון שלי בבאיירן מינכן"

עודכן לאחרונה: 14.5.2022 / 20:13

בגרמניה טוענים שהחלוץ סיכם בברצלונה, הפולני נפרד, בבאיירן מאשרים שהוא רוצה לעזוב אך טוענים: "העמדה שלנו לא השתנתה. יש לו חוזה בקבוצה עד יוני 2023". גם צ'אבי התייחס ל"החתמה"

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 2:2/ספורט1

האם זו הייתה הפעם האחרונה שבה רוברט לבנדובסקי שיחק במדי באיירן מינכן? היום (שבת) החלוץ הפולני כבש שער נוסף במדי אלופת הבונדסליגה, שהסתפקה ב-2:2 מול וולפסבורג במחזור האחרון, ובגרמניה וברחבי אירופה תוהים בנוגע לעתידו אחרי האמירה הדרמטית שסיפק: "זה כנראה היה משחקי האחרון בקבוצה".

כידוע, בגרמניה טוענים כבר ימים ארוכים שלבנדובסקי הודיע לראשי האלופה שהוא מעוניין לעזוב בתום העונה. היום מנכ"ל הקבוצה חסן סליהאמידז'יץ' אישר את הדברים, ואמר: "הוא הודיע לנו שהוא רוצה לנסות משהו חדש, אבל העמדה שלנו לא השתנתה. יש לו חוזה בקבוצה עד יוני 2023, זאת עובדה".

היום לבנדובסקי כבש את שערו ה-35 העונה בליגה, וסיים כמלך שערי הבונדסליגה עונה חמישית ברציפות. סך הכל הוא הגיע ל-50 (!) שערים העונה בכל המסגרות. הוא רשם שיא בונדסליגה, כשכבש 19 שערי חוץ.

עוד בוואלה!

לייפציג באלופות, דורטמונד ניצחה ונפרדה משבעה שחקנים, שטוטגרט ניצלה בדקה ה-92

לכתבה המלאה

בסיום הוא התקרב ליציעי באיירן, ומחא כפיים לעבר אוהדי הקבוצה, במה שעשוי להתפרש כפרידה. לאחר מכן גם העלה תמונה שלו עם חבריו בחדר ההלבשה, וכתב: "תודה רבה לחברים ולמאמן על העונה! תודה גם לאוהדים ולמשפחה שלי על התמיכה!".

לאחר מכן אמר: "ייתכן מאוד שזה היה המשחק הארון שלי בבאיירן. אני לא יכול להגיד את זה ב-100 אחוז, אבל יכול להיות שזה היה האחרון. אנחנו רוצים למצוא את הפתרון הכי טוב עבורי ועבור המועדון". לדבריו, "הודעתי לקבוצה על ההחלטה שלי שלא להאריך חוזה, ושני הצדדים כעת צריכים לחשוב על העתיד". הפולני היתמם מעט, ואמר: "אמרתי לקבוצה שאם מגיעה הצעה, אז חייבים לחשוב על זה - גם עבור המועדון".

כידוע, בספרד ובגרמניה מדווחים כבר תקופה ארוכה שהוא קרוב מאוד לסיכום בברצלונה, והיום "בטיימס" נכתב שמקורות בגרמניה מאשרים להם שהוא סיכם בברצלונה לשלוש שנים. היום מאמן בארסה צ'אבי אף נשאל על הסוגיה ועל העובדה שהוא עשוי להחתים שחקן בן 34, וענה: "כשזה נוגע לרכש, הגיל לא משנה לי. החתמנו את דני אלבס כשהוא בן 38".

יוליאן נאגלסמן, מאמן באיירן, המשיך את הקו של המועדון ומתעקש שהשחקן לא ישוחרר: "זה יהיה הפסד כואב (אם לבנדובסקי יעזוב), אבל יש לו חוזה עד 2023. העובדה שהוא לא יאריך את החוזה תחייב אותנו לחפש חלוץ חדש מתישהו בעונה הבאה, כדי שיחליף את רוברט בעונה שאחריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully