וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת המריבה בטרנר תטופל. ברדה וז'וזואה יתאחדו?

14.5.2022 / 11:30

בהפועל באר שבע נחושים לסיים את האירועים בין ספסל האורחת לאוהדי הקבוצה. וגם: הסיבה שהפורטוגלי עשוי לחזור והאם אלונה ברקת תצליח לשכנע את אליניב ברדה להישאר המאמן

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע תטפל לקראת העונה הבאה בשורת המריבות שמאחורי ספסל הקבוצה האורחת באצטדיון טרנר, כדי לבלום את האירועים שהיו העונה בין שחקני ועובדי הקבוצות האורחות לבין אוהדים של הקבוצה אשר יושבים מעל הספסל.

אוהדי הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
במועדון ייפעלו כדי למנוע אירועים ליד ספסל האורחת. אוהדי הפועל באר שבע/אודי ציטיאט

אף שבהפועל באר שבע חוו העונה בעצמם אלימות מילולית קשה מצד אוהדי קבוצות יריבות כשהתארחו בחיפה ובנתניה, במועדון לא מתכוונים לשבת על הגדר בכל מה שקשור לאינטראקציה שבין האוהדים לבין הקבוצות היריבות בטרנר ויפעלו כדי שבשורה שמעל הספסל האורח תהיה חציצה על ידי סדרנים או שיימכרו לשורה הזו כרטיסים או מנויים רק לאוהדים מוכרים שיתחייבו להתנהג בצורה נאותה.

במועדון לא מפילים את תיק התקריות רק על אוהדי הקבוצה היושבים שם ובטוחים שגם לאנשים מקבוצות יריבות יש חלק בתקריות, אבל אין כוונה להשאיר את הנושא הזה פתוח ולתת הזדמנות לשיפור בעונה הבאה, ללא התערבות שבבסיסה הפרדה משמעותית בין הקהל לספסל או שכאמור יישבו בשורה הראשונה אנשים מוכרים למועדון שיעזרו בשמירה על הסדר.

ז'וזואה, קשר לגיה ורשה. Francesco Pecoraro, GettyImages
החיוביות גוברת על השליליות? ז'וזואה/GettyImages, Francesco Pecoraro

בתוך כך, בהפועל באר שבע לא מכחישים את רצונם להחזיר לקבוצה את ז'וזואה לקראת העונה הבאה. אף שהיה מעורב בשלל תקריות משמעת כששיחק בקבוצה, החיוביות שבו, כך מסתבר, עולה על השליליות, בעיני גורמים בכירים במועדון ששוקלים ברצינות להחזירו.

בעניין המשמעת, בטוחים במועדון כי בקדנציה השנייה שלו בהפועל באר שבע, הקשר הפורטוגלי יתנהג אחרת ולו בשל העובדה שחדר ההלבשה של הקבוצה השתנה ושיש בו היום ולקראת העונה הבאה מנהיגים ושחקנים ותיקים לידם ז'וזואה לא יעז לעשות את השטויות שעשה. כך או אחרת, המגעים עדיין לא מתקדמים לכדי סגירה מכיוון שאלונה ברקת נעולה כרגע רק על גמר גביע המדינה בעוד עשרה ימים ואין בכוונתה לעסוק בתכניות העתידיות בצורה אינטנסיבית.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. אודי ציטיאט
יחליט עם ברקת באיזה תפקיד ימשיך. ברדה/אודי ציטיאט

מיד לאחר גמר הגביע יישבו ברקת והמאמן אליניב ברדה ויסכמו באיזה תפקיד יישא האחרון בעונה הבאה. ברקת רוצה שברדה ימשיך כמאמן. הוא פחות רוצה בתפקיד הזה ובכל מקרה השניים יחליטו יחד על הפוזיציה של המאמן שהתגלה העונה, בעיני רבים, כמתאים ביותר לתפקיד הזה. אם ברדה לא יסכים, ברקת תעבור לאופציות נוספות ובתוכן אפשרות למאמן זר כאשר במקרה כזה גם שמו של מלאדן קרסטאיץ' יהיה בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully