וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה שלא הייתה להולאנד: קווין דה בראונה חוגג רביעייה ראשונה

כוכב מנצ'סטר סיטי הופתע מהשאלות על מחווה לרכש החדש מדורטמונד והצהיר אחרי ה-1:5 על וולבס: "הייתי צריך להבקיע חמישייה"

תקציר: וולבס - מנצ'סטר סיטי 5:1/ספורט1

עולם הכדורגל נפעם השבוע מההודעה של מנצ'סטר סיטי על רכישתו של החלוץ ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד, אבל עם כל הכבוד למפציץ הנורבגי שיצטרף בעונה הבאה, הכוכב האמיתי של הסיטיזנס הוא קווין דה בראונה.

אתמול (רביעי) הבלגי כבש רביעייה ראשונה בקריירה - בכלל, היה זה שלושער ראשון שלו זה עשור וחצי, מאז שהיה כוכב צעיר בגנק לצדו של אליניב ברדה שישב על הספסל ב-4:5 המטורף על קלאב ברוז' - במשחק בו גם חילק כדורים על מגש של כסף לחבריו שרשמו מספר החמצות ענק, וזה עדיין הסתיים ב-1:5 מהדהד בחוץ על וולבס, ניצחון שהגדיל את הפער מליברפול לשלוש נקודות וקירב את פפ גווארדיולה לאליפות שנייה ברציפות כשנותרו שני מחזורים לתום העונה.

קווין דה בראונה, קשר מנצ'סטר סיטי. Chris Brunskill, GettyImages
"ארלינג הולאנד? חגגתי ככה כי כבשתי שלושער!"/GettyImages, Chris Brunskill

ברוח החתמת הכוכב של בורוסיה דורטמונד, דה בראונה אפילו חגג כמו הולאנד - אבל הכחיש שזה היה מכוון: "הייתי צריך לסיים עם חמישייה", אמר ל"סקיי ספורט" בסיום, "כולם שואלים אותי אם חגגתי ככה לאור החתמת הולאנד, אבל אני פשוט חגגתי שלושער!", אמר הבלגי וצחק. מאז שהגיע למנצ'סטר סיטי ב-2015, דה בראונה כבר עם 57 שערים ו-84 בישולים בפרמיירליג, מספרים באמת בלתי נתפשים. "הבנתי שאסור להסס, כשאתה מגיע להזדמנות אתה צריך לנסות לנצל אותה. אני ימני וזו הרגל החזקה יותר שלי, אבל אני לא מפחד לבעוט גם ברגל שמאל", הוסיף דה בראונה.

עוד בוואלה!

רביעייה אדירה לדה בראונה, 1:5 למנצ'סטר סיטי על וולבס

לכתבה המלאה
קווין דה בראונה, קשר מנצ'סטר סיטי. Matthew Ashton, GettyImages
מעל עשור ללא שלושער, ואז הגיעה רביעייה. דה בראונה/GettyImages, Matthew Ashton

גווארדיולה גם כן התקשה למצוא את המילים: "היכולת של דה בראונה בחודשים האחרונים היא יוצאת מן הכלל, אין ספק שיש לו חלק עצום בהצלחה שלנו בסיום העונה. אלו לא רק המצבים שהוא יוצר, אלא השערים שהוא כובש וכל מה שהוא מוסיף לנו. זה מדהים".

המנג'ר גם נשאל על החתמת הולאנד, יממה אחרי שסירב להתייחס לנושא מכיוון שההודעה הרשמית יצאה שעה קלה אחרי מסיבת העיתונאים לקראת וולבס: "החתמה טובה גם לעתיד, לכל השנים הבאות בתקווה. אני בטוח שהוא יתאקלם בצורה מושלמת ואנחנו נעזור לו ככל שנוכל. הוא חלוץ שכבר הבקיע המון שערים בקריירה, אבל אנחנו לא נפיל עליו את כל האחריות להבקיע את השערים עבורנו - אנחנו נעזור לו".

בזמן שדה בראונה סוחף את הקבוצה לאליפות נוספת ומוביל את ההתקפה, בהגנה רשימת הפצועים רק הולכת ומתארכת: אתמול נפצעו אמריק לאפורט וגם פרננדיניו, שבשלב זה מוגדרים בספק למשחק הבא נגד ווסטהאם - מכה לא פשוטה אחרי שקייל ווקר, ג'ון סטונס ורובן דיאס כבר גמרו את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully