וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בהגנת באר שבע לקראת הפועל ת"א, ספורי מתוכנן לשחק לצד מיכה

אלחמיד, אבו עביד, לופס ויחזקאל המוצהבים ייעדרו, ויטור וסולומון ישובו. ספורי צפוי לשוב ל-11, קלטינס ימשיך בקישור. אייבינדר צפוי להיות כשיר ולפתוח בשורות המארחת, סניור יקבל הזדמנות נוספת

מחזור 34הסתיים10/05/2022
הפועל תל אביב
  • הקשר (49)
  • רמות (88)
1:2
  • (67, פנדל) ספורי
הפועל באר שבע
תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תפגוש מחר את הפועל באר שבע בבלומפילד ללא קהל ביתי (שלישי, 20:30, ישיר בספורט2), בתקווה לנצח ולהישאר במאבק על המקום הרביעי. למעשה, הפועל תל אביב תנסה לנצל את המפגש המקביל בין מכבי נתניה לבני סכנין כדי לשפר עמדות במסגרת המאבק על המקום הרביעי - שלפי ההצהרות של אנשי הקבוצה הם עדיין לא ויתרו עליו. האדומים מתקשים מאוד מאז הפציעות של שלומי אזולאי ויואב תומר ולא כבשו שלושה משחקים רצופים.

דן איינבינדר צפוי להיות כשיר ולפתוח, כמו גם עומר סניור הצעיר שיקבל הזדמנות נוספת ב-11. שלומי אזולאי החלוץ ויואב תומר עדיין אינם כשירים וכידוע בלעדיהם הקבוצה לא כבשה שלושה משחקים רצופים. שי אליאס מורחק, בן ביטון יחזור לאחר שהיה מוצהב נגד סכנין.

לקראת המשחק אמר המאמן קובי רפואה: "ניתן את המקסימום עד הסוף, יש לנו סיכוי, כל משחק לכאן או לכאן יכול לשנות. חסרים לנו החלוצים, זאת עובדה, אך ננסה למצוא פתרונות, סך הכל הפלייאוף שלנו טוב".

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה היום על מינויו של אסף גרנשטיין למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. הוא מחליף את עומר בוקסנבוים שעבר לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. גרנשטיין שימש בשנה האחרונה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה ולפני כן עבד במנהל החטיבה הצעירה בהפועל תל אביב במשך ארבע שנים.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, דורון ליידנר, דן איינבינדר, מרקו ינקוביץ', שלומי אזולאי, אושר דוידה, עומר סניור, פרדי פלומן.

שחקני הפועל תל אביב, אושר דוידה, שלומי אזולאי. מאור אלקסלסי
יסתדרו בלי הקהל הביתי? שחקני הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

שוב חוסרים רבים לקבוצה של אליניב ברדה, שרוצה לנצח מחר את הפועל תל אביב בבלומפילד ולקוות להפסד של מכבי חיפה במקביל. חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, הלדר לופס ושגיב יחזקאל מוצהבים ויעדרו. הם מצטרפים לפצועים רועי גורדנה, איתי שכטר ואולי אף אנדרה מרטינש שעלול שוב להיעדר.

לעומתם, מיגל ויטור יחזור להרכב מהשעייה וגם אביב סולומון שנעדר מהסגל במשחק האחרון אמור לעלות באחד עשר כמגן שמאלי במקום הלדר לופס. מי שצפוי לחזור להרכב הוא רמזי ספורי שמתוכנן לשחק יחד עם דור מיכה. איתן טיבי שכבש את שער הניצחון על מכבי חיפה ימשיך במרכז ההגנה ובקישור ההגנתי יפתח שוב דוד קלטינס שזכה להרבה שבחים על ההופעה שלו מול מכבי חיפה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, מיגל ויטור, איתן טיבי, אביב סולומון, מריאנו באריירו, דוד קלטינס, דור מיכה, רמזי ספורי, רותם חטואל, יוג'ין אנסה.

עוד בוואלה!

יהיה קהל בדרבי, הפועל תל אביב תארח את באר שבע עם קהל אורח בלבד

לכתבה המלאה
מיגל ויטור, הפועל באר שבע. דני מרון
יחזור להגנה. ויטור/דני מרון

טריוויה

* 108 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 34:44 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* כל ארבעת הניצחונות האחרונים של הפועל תל אביב על הפועל באר שבע היו בתוצאה זהה של 0:1. הניצחון האחרון בהפרש של יותר משער אחד: 1:4 ביתי בנובמבר 2012.

* הפועל באר שבע ניצחה רק אחד מששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה.

* הפועל תל אביב הבקיעה העונה רק 11 שערים במהלך המחצית הראשונה (רק שתי הירושלמיות כבשו פחות), לעומת 31 שערים במחצית השנייה.

* קובי רפואה ניצח את באר שבע רק פעם אחת ב-13 ניסיונות כמאמן, וזה היה עם הפועל תל אביב במשחק ביתי בפתח תקוה - 0:1 בפברואר 2019 מפנדל של קלאודמיר.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 1600

משחקי המחזור ה-34 בפלייאוף העליון:

שלישי, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב
שלישי, 20:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט2)
שלישי, 20:30: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully