וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה קהל בדרבי, הפועל תל אביב תארח את באר שבע עם קהל אורח בלבד

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 19:24

אחרי העונש שספגו האדומים מתל אביב בבית הדין, נענה בית הדין העליון לבקשתם להקדים את העונש למשחק ביום שלישי הקרוב. אוהדי באר שבע יוכלו להגיע, מכבי חיפה מתכוונת לערער

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב נענשה היום (ראשון) בקיום משחק בית ללא קהל. האדומים עמדו לדין בעקבות אירועי הדרבי ובית הדין הפעיל עונש על תנאי שהיה נגד הקבוצה אחרי אירועים קודמים העונה. המועדון גם נקנס ב-20 אלף שקלים בגלל קריאות "שתהיה שואה למכבי" והשלכת חפצים לכר הדשא.

על פי התקנון, האדומים היו אמורים לארח ללא קהל את הדרבי שיתקיים במחזור הסיום של העונה, אך נשיאות בין הדין העליון נענתה לבקשתם להקדים את ריצוי העונש למשחק מול הפועל באר שבע ביום שלישי הקרוב. גם אלונה ברקת הצטרפה לפנייה ונתנה את הסכמתה מהצד של באר שבע, שרק אוהדיה יורשו להיכנס לבלומפילד בשלישי.

"לא נעלה לשחק בלי קהל בדרבי", אמר מוקדם יותר שרון ניסנוב לערוץ הספורט. "מדובר בפרס שנותנים למספר חולגינים שמגיעים לפגוע בנו כלכלית. זו מכת מוות כלכלית להפועל ת"א שלא נצליח להתאושש ממנה".

השופט בדימוס סטרשנוב נענה כאמור לבקשה וכתב בהחלטתו: "בנסיבות המקרה הנדון, בו ניתנה החלטת ביה"ד המשמעתי בחלוף חמישה ימים ממועד הדיון לגופו, נוכח תקדימי העבר כפי שצוטטו בבקשה, ולאור עמדות ההתאחדות וקבוצת הפועל באר שבע - שאינן מתנגדות לבקשה - הנני נעתר לבקשה, וקובע כי המבקשת רשאית לקיים את המשחק ללא קהל, בהתאם לעונש שהוטל עליה ע"י ביה"ד המשמעתי כבר במשחקה הקרוב ביום 10.5.22. הנני קובע, כי המשחק ייערך ללא נוכחות קהל של הקבוצה המבקשת, הפועל תל אביב. המבקשת תאפשר לאוהדי הקבוצה האורחת, הפועל באר שבע, להיות נוכחים במשחק ולרכוש כרטיסים, בהתאם לקבוע בתקנוני ההתאחדות לכדורגל".

מי שלא אהבה את ההחלטה היא מכבי חיפה, שמתכוונת להגיש ערעור. לטענת הירוקים, משחק חוץ של הפועל באר שבע בפלייאוף הופך כעת למשחק בית ולכן יש פגיעה בספורטיביות.

אבוקות בדרבי: שחקני הפועל תל אביב. אריאל שלום
אבוקות בדרבי האחרון/אריאל שלום

הפועל תל אביב ייצרה מספיק מצבים אתמול כדי לנצח בחוץ את בני סכנין, אך בהתחשב ביריבה, מצב הסגל והתקופה שעוברת על השחקנים, במועדון לא התלוננו יותר מדי על ה-0:0 איתו חזרו מאצטדיון דוחא.

האכזבה הגדולה היא בעיקר מאושר דוידה ופרדי פלומן, שניים שעובדים איתם לא מעט באימונים על הכניסות לעומק והתנועה ללא כדור בהיעדר חלוצים טבעיים, אך הם מתקשים לעשות זאת. גם במחצית הראשונה הטובה של הקבוצה התנועה לא הייתה מספיק טובה.

המאמן קובי רפואה אמר לשחקנים בסיום: "תרימו את הראש, אין לנו הרבה זמן, יש משחק חשוב בשלישי ואנחנו רוצים לחזור לנצח". דן איינבינדר שסובל מעומס וכאבים בשרירי הבטן והוחלף נמצא בספק למשחק הביתי נגד הפועל באר שבע בשלישי, בעוד שי אליאס ימשיך לרצות עונש הרחקה.

בקבוצה עדיין מאמינים שאפשר להשיג את המקום הרביעי ותולים תקוות מול באר שבע. שלומי אזולאי החלוץ ויואב תומר צפויים להיעדר משחק נוסף ולהיות כשירים בשבת הבאה נגד מכבי נתניה, בעוד בן ביטון יחזור לסגל.

עוד בוואלה!

סילבס: "משחק לא טוב שלנו". רפואה: "היינו הרבה יותר טובים"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה עם דן איינבינדר. מאור אלקסלסי
יחמיץ את באר שבע? איינבינדר עם רפואה/מאור אלקסלסי

המשחקים שנותרו להפועל תל אביב:

10.5 - הפועל באר שבע (ב')
14.5 - מכבי נתניה (ח')
21.5 - מכבי תל אביב (ב')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully