וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "משחק לא טוב שלנו". רפואה: "היינו הרבה יותר טובים"

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 23:23

התיקו בין סכנין להפועל תל אביב לא שירת את שתיהן. רפואה: "קשה לנו לייצר מצבים בלי חלוץ". סילבס: "לא מודאג מעתידי"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

בני סכנין והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 שלא עשה שירות טוב מדי לשתיהן במסגרת המאבק על המקום הרביעי. הפועל תל אביב שהייתה עדיפה לאורך מרבית המשחק, יכולה להיות מאוכזבת יותר והמשימה שלה תהיה קשה במיוחד. בסכנין רצו לנצח כדי להתרחק ממכבי נתניה, אבל יסתפקו בנקודה לאור ההתפתחויות על כר הדשא.

מאמן בני סכנין, חיים סילבס. מאור אלקסלסי
"יש גם משחקים כאלה". סילבס/מאור אלקסלסי

חיים סילבס סיכם: "משחק לא טוב שלנו. מבחינת הקרבה - 100 אחוז, אין טענות, אבל מבחינת צירופים, תבניות התקפה בחלק הקדמי... היו איבודים מיותרים, החלטות לא טובות, יש משחקים כאלה. בדרך כלל אנחנו יודעים להוציא מעברים טובים ולהביא איכות מקדימה, גם אם לא בכמות גדולה מדי - היום לא הצלחנו, אבל זה יכול לקרות. היה פייט, הפלייאוף קשה מאוד, כל נקודה חשובה. אני מודה לקהל שהגיע לפה, האצטדיון היה כמעט מלא. מאכזב שלא נתנו לאוהדים ניצחון, אבל הם יודעים להעריך את המאבק".

על המשחק נגד מכבי נתניה ביום שלישי: "נתניה בעונה נהדרת ויחד עם זאת אנחנו מעליהם בטבלה, אז גם לנו יש עונה נהדרת. שום משחק לא פשוט, נגיע מוכנים, נתארגן טיק טק ונראה איזה סגל יש לנו".

על כך שעדיין לא קיבל הצעה להמשיך אמר המאמן: "זה לא יושב עלי, אני לא מודאג מזה. כל עוד אני עושה את העבודה אני ישן טוב בלילה. זה כרטיס הביקור שלי והמילה שלי".

רועי שוקרני אמר: "מחצית ראשונה לא טובה, במחצית השנייה יחסי הכוחות התאזנו, התיקו משקף. אני לא יודע אם אני חווה פריצה כי אני לא צעיר, אבל זו חצי עונה מהטובות שלי. הגעתי בינואר, השתלבתי טוב, נכנסתי להרכב, אני עושה משחקים טובים - שרק ימשיך ככה".

עוד בוואלה!

אכזבה כפולה: בני סכנין והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה עם דן איינבינדר. מאור אלקסלסי
"כשמקבלים מכה כמו הדרבי - בשביל הקהל זה יותר חשוב מהכול". רפואה/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה: "במשך 60-70 דקות היינו הרבה יותר טובים. קשה לנו לייצר מצבים כי אנחנו משחקים בלי חלוץ כבר כמה משחקים. אנחנו מנסים, עובדים, המאבק על המקום הרביעי עדיין לא נגמר. יש משחק ביום שלישי, נאושש את השחקנים ונתכונן להפועל באר שבע".

רפואה התייחס לקריאות של האוהדים נגד הקבוצה: "כשמקבלים מכה כמו הדרבי - בשביל הקהל זה יותר חשוב מהכול. הקהל קנאי למועדון ברמות שקשה לתאר, רק מי שבמועדון יודע את זה. לא הגענו לפלייאוף העליון כדי להיות תפאורה. התוצאות לא הכי טובות, אבל חוץ מהדרבי שהרס המון, התוצאות הן בסדר".

אדי גוטליב: "באנו אחרי שני הפסדים. שיחקנו היום טוב וזה היה המשך למחצית השנייה הטובה נגד מכבי חיפה, אבל כרגיל לא ניצלנו מצבים. גם תיקו זה טוב. אני לא המבוגר האחראי, יש את דן ועידן. הצעירים בהגנה? אני מכוון אותם, מדבר איתם, יש חבר'ה מאוד מוכשרים ואנחנו מאמינים בהם".

ביום שלישי בני סכנין תתארח אצל מכבי נתניה למשחק חשוב מאוד במסגרת המאבק על המקום הרביעי. הפועל תל אביב תארח את הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully