וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום מאכזב לקמפיין נהדר: הפועל חולון הובסה 88:68 על ידי לודוויגסבורג

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 23:09

ליגת האלופות של פיב"א: אחרי ההפסד הכואב בחצי הגמר, הקבוצה של גיא גודס נכנעה ללא תנאי ותסתפק במקום הרביעי במפעל. מגי (14) ורגלנד (11) היחידים שקלעו בדאבל פיגרס. טרניפה הניפה את הגביע אחרי 87:98 על מנרסה

קרבות רחוב בין מפגינים אנטי ישראליים לאוהדי הפועל חולון בבילבאו/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחרי ההפסד הכואב בחצי גמר ליגת האלופות של פיב"א, אוהדי הפועל חולון הוציאו את זעמם ברחובות בילבאו והתעמתו עם מפגינים אנטי ישראלים. לא ברור אם אותם אוהדים הגיעו לאולם הערב, למשחק על המקום השלישי נגד לודוויגסבורג, אבל אלו שלא הגיעו לא הפסידו הרבה. אחרי שהביסה פעמיים את הגרמנים בשלב הבתים, הקבוצה של גיא גודס הובסה הפעם 88:68 וסיימה קמפיין אירופי חלומי עם פיינל פור מאכזב מאוד מבחינתה.

אדם סמית' הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
סיום מאכזב לקמפיין אירופי חלומי. אדם סמית' הערב/אתר רשמי, אתר פיב"א

הגרמנים היו טובים למן הפתיחה וטסו ל-19:27 כבר ברבע הראשון, כאשר חולון מציגה הגנה נרפית מאוד. הרבע השני היה הגנתי מאוד כשהגרמנים עוצרים את חולון על 10 נקודות בלבד, כאשר הרבע השלישי הסתיים בדיוק באותה תוצאה של הרבע הראשון והרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד.

טיירוס מגי (14) וג'ו רגלנד (11) היו היחידים שקלעו בדאבל פיגרס לחולון, שדייקה רק בחמש שלשות מתוך 21 ניסיונות (23 אחוז). חולונייה רשמה כמעט פי 2 איבודים (20) מאסיסטים (12) ותיפרד מבילבאו עם טעם חמצמץ. ג'סטין סימון בלט מעל כולם עם 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לגרמנים, שמבחינתם השיגו מיני נקמה על ההפסדים לחולון בשלב הבתים.

עוד בוואלה!

קרבות רחוב בין מפגינים אנטי ישראליים לאוהדי הפועל חולון בבילבאו

לכתבה המלאה
מרסליניו הוארטס טנריפה. אתר פיב"א, אתר רשמי
הזכייה רשומה על שמו. מרסליניו הוארטס/אתר רשמי, אתר פיב"א

* אחרי שניצחה במאבק עיקש את הפועל חולון בחצי הגמר, טנריפה זכתה בליגת האלופות אחרי ניצחון חד צדדי, 87:98 גדול בגמר הספרדי על מנרסה. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל טנריפה התפוצצה עם 17:33 אדיר ברבע השלישי וסגרה עניין.

מרסליניו הוארטס המופלא קלע 13 נקודות לטנריפה וחילק לא פחות מ-14 אסיסטים. סאסו סאלין הצלף הוביל עם 18 ו-4 שלשות. קייל ווילטג'ר הוסיף 17 למנצחים וגיורגי שרמנדיני מיודעינו תרם 14 נקודות כמעט ללא החטאה (6 מ-8).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully