וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עומר אצילי התעמת עם אוהדי באר שבע. הבהיר: "לא ירקתי"

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 23:32

הקיצוני של מכבי חיפה נראה מבצע תנועת יריקה לאחר שהוחלף וטען כי קיללו את ילדיו, האירוע לא יצוין בדו"ח השיפוט ויעבור לבחינת תובע ההתאחדות. שחקני הירוקים התעמתו עם פוקסמן, במועדון זעמו: "שיפוט שערורייתי". בכר: "נסגור את הסיפור בשלישי"

עומר אצילי יורק בכעס על ספסל מכבי חיפה במשחק מול הפועל באר שבע/ספורט1

תקרית משמעתית התחוללה הערב (שבת) במשחק של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע בטרנר, שבו האלופה הפסידה 1:0. עומר אצילי הוחלף שלוש דקות אחרי שמוחמד אבו פאני הורחק וירד בתסכול לספסל. הקשר המצטיין של האלופה ככל הנראה ספג קללות והערות מאוהדי הפועל באר שבע - ולא הצליח להבליג. אצילי פלט כמה מילים משלו ובהמשך הוסיף תנועת יריקה, לפני שהתיישב לצד שחקני הספסל האחרים שניסו להרגיע אותו.

בחיפה כמובן יקוו שהדבר לא יגרור חלילה עונש הרחקה, לקראת המשחק מול מכבי תל אביב וגמר הגביע מול הפועל באר שבע. עומר אצילי הגיב לעימות עם האוהדים ואמר שקיללו אותו ואת הילדים שלו. אצילי טען לאחר המשחק כי לא ירק, ובמכבי חיפה הבהירו כי הם דבקים בגרסה שלו.

השופט המרכזי דוד פוקסמן לא יציין בדו"ח השיפוט את תנועת היריקה של אצילי, לאחר שבבדיקה עם הצוות שלו, איש מהם לא ראה את האירוע וגם הוא עצמו לא יכול היה לראות את התקרית. גם השופט הרביעי ארז פפיר וגם הקוון הקרוב לספסל הירוק העידו כי לא ראו את התקרית, ולכן המקרה יעבור לבחינת תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף שיצטרך להחליט על סמך צילומי הטלוויזיה. רשף קיבל על כך דיווח ויבחן את התקרית המצולמת מחר.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
טען שלא ירק. אצילי/לירון מולדובן

צפו בתקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 0:1

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

בסיום המשחק התנפלו שחקני מכבי חיפה וכמה מהצוות המקצועי של הירוקים על השופט דוד פוקסמן. בין השחקנים שנראו עצבניים מאוד היו חוסה רודריגס, דולב חזיזה ובעיקר מוחמד אבו פאני, שבכלל הורחק לפני כן ובכל זאת נכנס אל המגרש.

בחיפה זועמים על השיפוט. בקבוצה טענו: "הגול הובקע אחרי קרן של מאה אחוז. טעות גדולה של האיגוד לשלוח את פוקסמן. השיפוט לא היה מתאים לרמה, זו שערורייה". כמו כן, אחרי עבירה בוטה של דוד קלטינס על דולב חזיזה, ברק בכר ועוזרו גיא צרפתי הגיבו בזעם גדול. כזכור, חיפה שיחקה בעשרה שחקנים אחרי ההרחקה של אבו פאני (50).

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. לירון מולדובן
"ציפינו שייגמר אחרת". בכר/לירון מולדובן

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "ברור שציפינו שייגמר אחרת. גם ציפינו לשחק הרבה יותר טוב ולא שיחקנו טוב. הפסדנו בצדק. אין מה להגיד מקצועית על המשחק. לא יודע אם היינו עצבניים, רצינו לסיים כמו שצריך פה והדברים לא הסתדרו. נעלמנו לגמרי אחרי הדקות הראשונות. השער היה באוויר, ניסינו לעשות שינויים ולא הצלחנו. ממשיכים קדימה, זה הכדורגל. מהמחזור החמישי אנחנו עובדים על לא להיגרר לפרובוקציות. היום עשינו שטויות גם מבחינה מקצועית וגם עם האדום. אנחנו עדיין במצב טוב ומקווים לגמור את הסיפור בשלישי. אנחנו חייבים לגמור את זה בשלישי בבית, הרבה זמן לא שיחקנו בבית וזה זמן טוב לסגור את הסיפור".

על אצילי: "כולם היו חלשים היום, לא נכון לדבר על שחקן כזה או אחר. מזל שיש משחק בעוד שלושה ימים ונוכל לתקן. לא באנו לשחק על תיקו, ממש לא. רצינו לנצח ולהתחיל חזק. התחלנו טוב, אבל הפכנו להיות עצבניים, נלחצנו לאחור. אנחנו אף פעם לא משחקים על תיקו. תמיד טוב כשיש משחק כדי לתקן ונצטרך לעשות את זה בדרך הקשה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully