וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרות נפתחו מחדש: פילדלפיה ודאלאס שבו הביתה וצימקו ל-2:1

אמביד חזר לפרקט מוקדם מהצפוי ב-79:99 של הסיקסרס על מיאמי היט, המאבריקס עצרו את פול ושחקני הסאנס ב-94:103

תקציר כדורסל ספרדי: עשרת המהלכים הכי יפים במחזור ה-31/ספורט1

שום דבר לא גמור בסדרות בין פיניקס סאנס לדאלאס מאבריקס ובין מיאמי היט לפילדלפיה 76'. הלילה (בין שישי לשבת) הסדרות נמשכו ונפתחו מחדש, כאשר שתי הקבוצות הביתיות השיגו ניצחון ראשון בסדרה: פילדלפיה הביסה 79:99 את מיאמי כדי לצמק ל-2:1 ודאלאס עשתה זאת עם 94:103 על פיניקס.

לוקה דונצ'יץ', שחקן דאלאס מאבריקס. Ron Jenkins, GettyImages
ההגנה עשתה את ההבדל. דונצ'יץ'/GettyImages, Ron Jenkins

דאלאס - פיניקס 94:103 (2:1 בסדרה)

כריס פול חגג את יום הולדתו ה-37 עם שיא שלילי בפלייאוף. הוא איבד שבעה כדורים במחצית ויחד עם חבריו הם נאלצו לרדוף אחרי המאבריקס, שניצחו ברבע הראשון בתוצאה 20:29, ירדו להפסקה ביתרון של שבע נקודות וברבע השלישי כבר עלו ליתרון דו ספרתי שבשיאו הגיע ל-18, כל הדרך לניצחון הראשון שלהם בסדרה.

זה לא רק פול שאיבד שבעה כדורים, אלא גם דווין בוקר רשם חמישה איבודים וביחד הם קלעו 12 איבודים לעומת 12 סלי שדה: פול קלע חמישה סלי שדה מתשעה ניסיונות (2 מ-4 לשלוש) בדרך ל-12 נקודות, במשחק בו גם מסר ארבעה אסיסטים, ואילו בוקר קלע 18 נקודות (4 מ-6 מחוץ לקשת). מי שהוביל את קלעי פיניקס היה ג'יי קראודר עם 19 נקודות (5 מ-8 לשלוש), במשחק בו גם מסר 5 אסיסטים.

ומן העבר השני, הכוכב לוקה דונצ'יץ' קלע 26 נקודות, לקח 13 כדורים חוזרים ומסר 9 אסיסטים, אבל גם הסתבך בבעיית עבירות ברבע השלישי שלשמחתו חבריו הצליחו להתגבר עליה. הקלע המוביל של המארחת היה ג'יילן ברונסון עם 28 נקודות וגם רג'י בולוק הוסיף 15, במשחק בו הצד ההגנתי בהחלט עשה את ההבדל. ביום ראשון ייערך המשחק הרביעי בסדרה.

עוד בוואלה!

תסכול בהפועל חולון: "נלחמנו, היו לנו את ההזדמנויות לנצח"

לכתבה המלאה
ג'ואל אמביד, שחקן פילדלפיה. Mitchell Leff, GettyImages
חזר מוקדם מהצפוי. אמביד/GettyImages, Mitchell Leff

פילדלפיה - מיאמי 79:99 (2:1 בסדרה)

ג'ואל אמביד לא היה צפוי לשחק בשורות הסיקסרס אחרי שסבל מזעזוע מוח ומשבר בארובת העין, אבל הכוכב הפתיע כשחזר לפרקט עם מסכה מיוחדת על פניו ואחרי שנעדר משני המשחקים הראשונים, סייע לקבוצה לנצח לראשונה בסדרה. המארחת שלטה במשחק והוליכה לכל אורכו, אבל ריצת 13:0 של מיאמי ברבע השלישי הלחיצה את המקומיים שראו את יתרונם מצטמק לכדי נקודה אחת בלבד. אז התעורר טייריס מקסי, שקלע את כל 21 הנקודות שלו במחצית השנייה - הוא גם מסר 6 אסיסטים וקלע חמש שלשות משישה ניסיונות כדי להריץ את הסיקסרס ליתרון שבשיא הגיע ל-20 נקודות.

כמו מקסי, גם דני גרין קלע 21 נקודות לזכות פילדלפיה וגם הוא הציג יד משובחת הודות לשבע שלשות מתשעה ניסיונות, אמביד ששיחק 36 דקות קלע 18 נקודות ולקח 11 ריבאונדים וג'יימס הארדן קלע 17 במשחק בו סיים עם 4 מ-11 מהשדה. מנגד, ג'ימי באטלר קלע 33 נקודות, אבל מיאמי סיימה עם 35.1 אחוז מהשדה (7 מ-30 מחוץ לקשת) ועל כן לא מפתיע שרק שחקן אחד נוסף קלע בספרות כפולות, וזהו טיילר הירו המחליף שקלע 14. קייל לאורי שב היישר לחמישייה, אבל סיים עם 0 נקודות ב-25 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully