וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל חולון: "נלחמנו, היו לנו את ההזדמנויות לנצח"

7.5.2022 / 7:00

הסגולים הפסידו בחצי גמר ליגת האלופות לטנריפה וישחקו על המקום השלישי, ג'ו רגלנד שהצטיין: "לא היה חסר לנו משהו ספציפי, ניסינו להילחם בשביל המאמן והארגון שלנו". וגם: האם חולון לא תשוב בעונה הבאה לליגת האלופות?

אוהדי הפועל חולון בבילבאו/צילום: רותם דרוב

מסע הקסם של הפועל חולון בליגת האלופות נגדע אמש (שישי) עם הפסד 78:71 ללנובו טנריפה הספרדית בחצי גמר המפעל. הסגולים יעלו לשחק ביום ראשון על המקום השלישי, שמלבד הכבוד גם שווה להם כמה עשרות אלפי יורו, ולסיים את העונה האירופית הגדולה שלהם בטעם טוב.

עם דחיפה של אלף אוהדים ביציע בבילבאו רצו בחולון להמשיך את הריצה שלהם במסגרת האירופית, אבל מהפתיחה לא הצליחו לעמוד בקצב של טנריפה, כשאת הדקות הראשונות מעבירים בחולון ללא כריס ג'ונסון שספג מכה חזקה בכתף, אך שב לשחק. הספרדים אמנם קלעו באחוזים רעים מחוץ לקשת, אך קטפו 16 ריבאונדים בהתקפה, כדי להוביל ב-9 הפרש במחצית.

במחצית השנייה הצליחה חולון בזכות דקות מצוינות של רפי מנקו וכריס ג'ונסון להפוך את התוצאה ועלתה ליתרון 68:69, פחות מ-3 דקות לסיום, אלא שטנריפה לא נלחצה, רצה 2:10 עד לסיום, בעיקר בזכות דקות גדולות של מרסליניו הוארטס המצטיין במשחק, וניצחה.

מאמן הפועל חולון גיא גודס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הגיע באמצע העונה, וזה הסתיים בפיינל פור. גודס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

התחושות בחולון בסיום המשחק היו של אכזבה מלווה בגאווה. איש בקבוצה לא האמין בתחילת העונה שהסגולים יגיעו כל כך רחוק שוב בליגת האלופות, אך הם עשו זאת, ובמעמד הזה עם יתרון לקראת הסיום, רצו במועדון להמשיך הלאה.

"נלחמנו במשחק הזה, קרדיט מגיע לטנריפה הם עשו את הדברים שהם רצו לעשות, נלחמנו והיה לנו הזדמנויות לנצח את המשחק, מגיע קרדיט על המלחמה שלנו, היה לנו את ההזדמנויות שלנו אבל לא הצלחנו לנצח", סיכם ג'ו רגלנד המצטיין בשורות הקבוצה עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים, "אני לא חושב שהיה חסר לנו משהו ספציפי, ככה משחקים את המשחק שלהם יש להם גודל, ניצחו אותנו בריבאונד, הם גרמו לנו לאיבודי כדור. האגרסיביות ואיבודי הכדור ניצחו להם את המשחק. זה המשחק שלהם, לא היה חסר לנו משהו ספציפי".

על היכולת שלו במאני טיים אמר רגלנד: "זה הזמן של המנצחים, ניסיתי להתקיף יותר את הסל. רוב הזמן שיחקתי ככה, היום הכריחו אותי יותר לקלוע, הייתי היום אגרסיבי מאוד. המאמן שלנו הגיע באמצע העונה ועזר לנו, ניסינו להילחם בשבילו ובשביל הארגון".

מרסליניו הוארטס, המצטיין של טנריפה אמר: "רוב המשחק היה בשליטנו, למעט כמה דקות ברבע האחרון שהם הצליחו לעצור אותנו בהגנה וקלעו 3 שלשות ברציפות. שלטנו בסוף יותר טוב במשחק התקפית והגנתית, לא נתנו להם זריקות פנויות, היינו סבלניים התקפית, וקלענו סלים חשובים בסיום המשחק וניצחנו את המשחק בלי יותר מדי סבל. קרדיט לחולון על עונה נהדרת והופעה יפה הערב. חסר לנו עוד משחק אחד".

ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
רגלנד הצטיין, הוארטס הכריע/אודי ציטיאט

חולון תשחק מחר על המקום השלישי, אבל כבר ביום שישי מתחיל רבע גמר הפלייאוף בליגת העל נגד הפועל גליל עליון כשהמטרה של הסגולים היא לשוב למעמד הגמר לראשונה מאז שנת 2018. מעבר לרצון הספורטיבי של חולון להגיע למעמד, יש לקבוצה רצון למנוע מצב לא נעים בו הם עשויים שלא לזכות בכרטיס לליגת האלופות.

בשלב הזה לישראל יש רק שני מקומות לליגת האלופות, מקום בשלב הבתים ומקום בשלב המוקדמות, כשהפועל ירושלים ובני הרצליה מסיימות בטבלה מעל חולון וזכאיות לכרטיס לפניה. חולון תקדים את השתיים אם תגיע לגמר, כשאפשרות נוספת היא קבלת כרטיס חופשי מהמפעל, מה שעלול להוביל לבעיות בכל הנושא התקצוב מהמנהלת, כשהפועל ירושלים לא קיבלה העונה כסף בסיטואציה דומה.

אם קבוצה שתסיים מתחת לחולון, אחת מבין הקבוצות במקומות 5-8, תזכה להגיע לגמר, הדבר יוביל לכך שחולון תהיה מחוץ לליגת האלופות, כשכאן עשויה להיכנס האפשרות ללכת לשחק ביורוקאפ, כשמנהלי התחרות של המפעל כבר יצרו קשר עם מנהלת ליגת העל כדי לעניין אותם בכרטיס לעונה הבאה.

שיתוף פעולה בין ליגת האלופות ו-Moovit

Moovit, מקבוצת אינטל - המפתחת של אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית וספקית הפתרונות לניידות כשירות (MaaS) המובילה בעולם - היא השותפה הרשמית של FIBA Europe, והיא זו שתספק יישומי ניידות וניווט בתחבורה הציבורית במהלך טורניר הגמר. באמצעות אפליקציית Moovit הזמינה ב-45 שפות, אוהדי ארבע הקבוצות שהעפילו לטורניר הגמר שיגיעו לצפות במשחקים, ובינהם אוהדי מועדון הכדורסל הפועל חולון שהיא אחת מהקבוצות בטורניר, נהנות מחוויית ניידות נוחה וידידותית לסביבה באמצעות כל סוגי התחבורה הציבורית והשיתופית, וללא צורך בשימוש ברכב פרטי. \
על ידי הורדת אפליקציית ה-iOS או האנדרואיד החינמית של Moovit, או באמצעות אתר האינטרנט של Moovit, יכולים האוהדים לקבל מידע מדוייק בזמן אמת על דרכי וזמני ההגעה והחזרה להיכל "בילבאו ארנה", התראות שירות לגבי שיבושים ושינויים בקווים, תזכורות במהלך הניווט שיתריעו לפני ירידה בתחנת היעד, והכוונה מפורטת - צעד אחר צעד - כיצד להגיע לכניסות הייעודיות של האולם כמו גם ל-Fan Zone שימוקם בלב העיר. שיתוף הפעולה נועד לאפשר לאוהדים להגיע בראש שקט אל המשחקים ולטייל ברחבי בילבאו בקלות ובנוחות רבה יותר באמצעות מידע התחבורה המדויק והאמין של Moovit.

בנג'מין גוטייה, מנהל המסחר הראשי של ליגת האלופות בכדורסל: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם Moovit באירוע השיא של העונה - פיינל פור 2022 בבילבאו. הנאת אוהדי הכדורסל ממשחקי הגמר נמצאת במרכז תשומת ליבנו, ואנו שמחים כי שיתוף הפעולה עם החברה המובילה בפתרונות ניידות כשירות, יאפשר להם להגיע אלינו בקלות ונוחות. הניסיון הגלובלי והמוביל של Moovit יאפשר לכל האוהדים, התקשורת והאורחים להגיע בנוחות לאולם בבילבאו, לאזור האוהדים החדש והמרכזי שלנו, ולכל המקומות המרכזיים של האירוע".

יובב מידד, סמנכ"ל הצמיחה והשיווק של Moovit: "סוף סוף אנשים ברחבי העולם יכולים להתכנס שוב כדי לצפות וליהנות ממשחקי הפיינל פור של פיב"א. התאחדות הכדורסל הבינלאומית מבינה כי חווית האוהדים בדרכם לאירועי הגמר מורכבת - החל מהרגע שבו האוהדים עושים את דרכם לאולם ועד שהם מגיעים בשלום הביתה. אנו שמחים שהארגון בחר ב-Moovit ובניסיון העולמי שלה כדי להפוך את הנסיעה בבילבאו לנוחה יותר וברת קיימא עבור האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully