וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "היינו בשוק בהתחלה, בסוף הניסיון של טנריפה פעל לטובתה"

6.5.2022 / 22:01

מאמן הפועל חולון אחרי ההפסד בחצי גמר ליגת האלופות: "בסוף המשחק היה יכול ללכת לכל כיוון, הם ניצלו טעויות שלנו. נרצה לבנות מסורת. אלף אוהדים? לא מובן מאליו"

מסע הקסם האירופי של הפועל חולון הגיע הערב (שישי) לרגע השיא עם הופעת בכורה בפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א, אך הסגולים נכנעו 78:71 לטנריפה הספרדית וייאלצו להסתפק בקרב על המקום השלישי בבילבאו. טנריפה הוליכה למשך רוב המשחק, אך חולון הצליח לעלות ליתרון ברבע האחרון עם ריצת 0:10, מה שרק מעצים את תחושת ההחמצה בקרב אלף האוהדים שליוו את חולון לחבל הבאסקים.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
הסגולים היו קרובים, אך בסוף הניסיון ניצח. גודס/אודי ציטיאט

המאמן המפסיד גיא גודס אמר בסיום: "קרדיט לטנריפה על הניצחון, הם הובילו ב-39 דקות. היינו קצת בשוק בהתחלה, זו הפעם הראשונה שלנו בפיינל פור בליגת האלופות, שחקנים שלנו לא היו ברמה הזאת ולקח לנו זמן להתאים את עצמנו למה שאנחנו רוצים לעשות. ברבע הראשון היינו בפיגור שבע, ברבע השני פיגרנו בשתי נקודות נוספות. במחצית השנייה היינו יותר רגועים ואגרסיביים, שיחקנו את המשחק שלנו והתחלנו לקלוע קצת יותר. בשתי הדקות האחרונות המשחק היה יכול ללכת לכל כיוון, טנריפה עם השחקנים המנוסים שלהם ניצלו את הטעויות שלנו. הם לקחו 17 ריבאונדים בהתקפה, זה פגע בנו, אבל אני גאה בשחקנים ובארגון שלנו. זו הפעם הראשונה של קבוצה ישראלית בנקודה הזאת, אנחנו בונים תרבות מנצחת, נרצה להמשיך את זה גם במשחק על מקומות 3-4. נרצה להמשיך לבנות מסורת, זו המטרה שלי ושל הארגון".


"היו לנו בעיות עם הפיק אנד רול של גאורגי שרמאדיני", אמר גודס, "עשינו עבודה נהדרת על סאסו סאלין שהיה אחת המטרות שלנו. גרמנו לטנריפה לקלוע באחוזים נמוכים מבחוץ, אבל הנזק מבפנים היה גדול יותר. ניסיתי לשחק בהרכבים גדולים ואז בהרכבים נמוכים. הצלחנו כי הובלנו לקראת הסיום, עוד עצירה ועוד סל ויכולנו לעשות את זה, אבל לא הצלחנו בסוף. העבירה הטכנית של כריס ג'ונסון שהוציאה אותו מהמשחק הייתה משמעותית".

מאמן הפועל חולון גיא גודס. ברני ארדוב
יסתפק בקרב על המקום השלישי. גודס/ברני ארדוב

מרסליניו הוארטס הוותיק כיכב עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים, ולמרות שגודס ידע בדיוק למה לצפות ממנו, הוא לא הצליח לעצור אותו: "אני מכיר את מרסליניו ושרמאדיני מצוין, זה יתרון גדול שיש לך שני שחקנים שהיו בכל המעמדים האלה, האווירה לא משפיעה עליהם והם יציבים מאוד, זה היה היתרון שלהם לקראת הסוף, כי המשחק יכול היה ללכת לכל כיוון. הניסיון שלהם פעל לכיוונם".

"זה דבר גדול בשביל חולון כמועדון, בשנה שעברה הם הגיעו לטופ 8 והשנה עשינו עוד צעד קדימה. אנחנו לא לוקחים את זה כמובן מאליו שאלף אוהדים הוציאו הרבה כסף והגיעו מישראל, להגיע למשחק היסטורי למועדון ולכל ישראל. אנחנו המועדון הראשון שמגיע למעמדים האלה, להוציא את מכבי תל אביב מהיורוליג. השחקנים עשו עבודה גדולה במקומות שלא ציפו שנעפיל, עשינו עבודה נהדרת, אני נותן קרדיט לשחקנים, למועדון ולאוהדים, שיוצרים אווירה נהדרת במיוחד בשבילנו".

צ'וס וידורטה מאמן טנריפה. קובי אליהו
הבטיח מקום בגמר. וידורטה/קובי אליהו

מאמן טנריפה צ'וס וידורטה אמר: "אני מרוצה כי עשינו משחק טוב מאוד, שלטנו במשחק, ביצענו את תוכנית המשחק והשחקנים עקבו אחריו מצוין. שלטנו בריבאונד בצורה נהדרת, הצלחנו לשמור על היתרון יציב אבל לא תמיד כי חולון קבוצה חזקה מאוד. הם הצליחו לחזור למשחק עם השלשות שלהם, הם כאן כי האמינו כל העונה בקבוצה שלהם, אבל בסוף היו לנו הפיתרונות על הריצת 0:10 שלהם וסיימנו עם 2:10 משלנו. ניצחנו כי הגיע לנו לנצח, אני שמח על זה, אבל אנחנו רוצים לעשות עוד צעד בעוד ב-48 שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully