וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק על עונה שלמה": הפועל ירושלים ומכבי פתח תקוה נערכות

יאו יחזור להרכב המארחת וגררו זוכה לעדיפות על פני ברסקי, כשמנגד המלאבסים מנסים להוריד את מפלס הלחץ וארגנו הסעות לאוהדים. מחרמיץ' ישוב ל-11 (א', 20:00, ספורט4)

מחזור 32הסתיים08/05/2022
הפועל ירושלים
  • אגאדה (37)
0
    מכבי פתח תקוה
    תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

    הפועל ירושלים

    אחרי הניצחון החשוב בחוץ על הפועל חיפה, הפועל ירושלים יודעת שהמשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט4) זאת ההזדמנות הכי גדולה שלה העונה להבטיח הישארות בליגה. במועדון אמרו לקראת המשחק: "כל הלחץ על מכבי פתח תקוה, גם בתיקו הם יהיו מרוסקים ואנחנו צריכים להיות חכמים. נרצה לנצח, אבל לא נבכה על תיקו". אלוז' יאו יחזור להרכב על חשבונו של עומר אגבדיש, כאשר בחלק הקדמי אדוארדו גררו צפוי לפתוח על חשבון רוסלן ברסקי בהרכב התקפי יותר.

    המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "לא כל כך ניצחנו בפלייאוף, אבל היה לנו הרבה מזל עם התוצאות האחרות. בשבוע שעבר ניצחנו ואנחנו צריכים עוד ניצחון מחר כדי להבטיח את המקום שלנו. מתאמנים, מחכים למשחק ונעשה את הכי טוב שלנו כדי להביא את התוצאה שאנחנו צריכים".

    גוני נאור הוסיף: "מגיעים מוכנים טקטית למשחק ומבחינת ביטחון מגיעים בצורה טובה. כיף להיות חלק מהמשחקים האלה. כולם דרוכים ומחכים למשחק. יאללה, שיתחיל כבר. צריכים את הקהל ומקווים לראות כמה שיותר אדומים איתנו בטדי".

    הרכב משוער: אדבאיו אדליי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, הראל שלום, גוני נאור, אווקה אשטה, גיא חדידה, גיא בדש, אדוארדו גררו, וויליאם אגאדה.

    שחקן הפועל ירושלים אדוארדו גררו לצד השופט אוהד אסולין. ברני ארדוב
    שינוי התקפי. אדוארדו גררו/ברני ארדוב

    מכבי פתח תקוה

    "משחק ההזדמנות האחרונה", "90 דקות גורליות", "משחק על עונה שלמה", "משחק שאין ממנו דרך חזרה" - אין כמעט קלישאה שלא נאמרה השבוע באימוני מכבי פתח תקוה לקראת קרב התחתית הגורלי בטדי נגד הפועל ירושלים. כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה, יודעים בפתח תקוה שהם חייבים לנצח כדי להימנע מירידה.

    במהלך השבוע ניסו במועדון להוריד קצת ממפלס הלחץ, בשיחות קבוצתיות וגם בשיחות אישיות עם מספר שחקני מפתח. ראשי המועדון אף העמידו מספר אוטובוסים ללא עלות, לטובת אוהדי הקבוצה שירצו להגיע מחר לירושלים, כדי לתמוך בקבוצה.

    בחלק המקצועי, הבלם אדי מחרמיץ' סיים לרצות עונש הרחקה וישוב למרכז ההגנה, ככל הנראה לצידו של מרכוס דיניז. ירדן כהן ימשיך לקבל קרדיט כמגן שמאלי וההתקפה תתבסס שוב על לאמק בנדה ויון ניקולאסקו.

    הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, אדי מחרמיץ', מרכוס דיניז, ירדן כהן, יואב הופמייסטר, עידו שחר, ארד בר, לאמק בנדה, אבובאקר דומביה, יון ניקולאסקו.

    עוד בוואלה!

    פצעי בגרות 80: הפריחה הנוסטלגית והעתיד המעורפל של מכבי נתניה

    לכתבה המלאה
    אדי מחרמיץ' שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
    יחזור למרכז ההגנה. אדי מחרמיץ'/לירון מולדובן

    טריוויה

    * הפסד בטדי יוריד את מכבי פתח תקוה לליגה הלאומית בפעם השלישית תוך עשור (ושנתיים אחרי שחזרה לליגת העל), בעוד ניצחון יקפיץ אותה מעל הפועל ירושלים שתרד אל מתח לקו האדום. תיקו ידחה את ההכרעה למחזור הסיום.

    * הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה ניצחה בטדי את הפועל ירושלים (ההיסטורית) הייתה בעונת הירידה של האדומים לפני 22 שנה, כאשר כפיר פרטיאלי והאקס אסי טובי קבעו 0:2 בפברואר 2000.

    * את ניצחונה הראשון העונה השיגה הפועל ירושלים על חשבון מכבי פתח תקוה (0:1 ביתי במחזור השמיני) ובסיבוב השני הפסידה לה בחוץ 3:1 ואפשרה לה לקטוע רצף של 13 משחקים ללא ניצחון.

    * כעת מכבי פתח תקוה נמצאת ברצף של שישה מחזורים ללא ניצחון: שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

    * הפועל ירושלים לא כבשה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה וניצחה רק פעם אחת בשבעת האחרונים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: טדי
    קהל: 5136

    משחקי המחזור:

    שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
    שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

    ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
    ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
    ראשון, 20:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

    שני, 20:00: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully