וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי על התמונות מהר הבית: "צריך להעיף מהמדינה את מי שמתעצבן מדגל ישראל"

כוכב הנבחרת הגיב בכעס לסרטון בו נראים שוטרים מחרימים דגלי ישראל: "במקום שיעמדו סביבם כמו חומת מגן, תוקפים אותם. זו שערורייה, אני מתבייש"

העימותים בהר הבית: פלסטינים משמיעים נאומים של יחיא סינוואר/רשתות חברתיות

כדורגלני ישראל ממשיכים להביע את דעותיהם על המצב הפוליטי. על רקע גל הפיגועים בחודש האחרון ביקרו מספר כדורגלנים את ראש הממשלה נפתלי בנט, והפעם הגיע תורו של ערן זהבי. כוכב הנבחרת צפה בסרטונים מהר הבית, בו נראים שוטרים מחרימים דגלי ישראל ממבקרים יהודים שהניפו אותם על ההר, והגיב עם פוסטים זועמים באינסטגרם.

"ממתי התחילו להחרים דגלי ישראל שמישהו רוצה להניף בגאווה במדינה שלנו? נראה לי שהשתגענו לגמרי", כתב. "מספיק עם הפחד והרצון לשקט תעשייתי, אתם משיגים בדיוק את המטרה ההפוכה! ממתי להניף את הדגל שלנו בתוך מדינת ישראל הפך להתססה? אם מישהו מתעצבן מזה, אולי הוא הבעיה וצריכים להעיף אותו מהמדינה, לא חשבתם על זה ככה? האמת, אני מתבייש לראות את הסרטון הזה".

ערן זהבי מגיב לתמונות מהר הבית. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטוריז של זהבי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
ערן זהבי מגיב לתמונות מהר הבית. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ערן זהבי מגיב לתמונות מהר הבית/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בפוסט נוסף כתב זהבי על החרמת דגלי ישראל ברחבת ההר: "במקום שיעמדו סביבם כמו חומת מגן ומי שינסה להתקרב ולפגוע בהן יקבל תגובה קשה, מעדיפים לתקוף אותם ולהוריד להם את דגל שחס וחלילה לא יעצבנו אף אחד. שערורייה אחת גדולה!".

הסרטונים עליהם מדבר זהבי הינם של תום ניסני, מנכ"ל בידינו למען הר הבית שאמר: "ערן זהבי אומר בקול את מה שכולם חושבים. כל-כך פשוט, דגל ישראל בהר הבית. לא קשה להבין למה זה צודק ונכון, אלה רק אנחנו שהתרגלנו לדגלי טרור במקום לדגל ישראל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully