וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי תברח? רק 1:1 ביתי לליברפול מול טוטנהאם

אחרי שהעפילו לגמר האלופות, שחקניו של קלופ התקשו מול התרנגולים החזקים ונקלעו לפיגור משער של סון (56). דיאס השווה (74), אבל האלופה תפתח פער של 3 נקודות בפסגה אם תנצח את ניוקאסל. מנצ'סטר יונייטד הושפלה בברייטון

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 1:1/ספורט1

שישה משחקים הוציאו לדרך בשבת את המחזור ה-36 בפרמיירליג כשבמוקד: אחרי העלייה לגמר האלופות, ליברפול מעדה עם 1:1 באנפילד מול טוטנהאם והמשמעות: מנצ'סטר סיטי תפתח פער של 3 נקודות ממנה בפסגה אם תנצח את ניוקאסל. מנצ'סטר יונייטד יצאה סופית ורשמית מהמאבק על המקום בליגת האלופות אחרי שהושפלה עם 4:0 בחוץ מול ברייטון. אחרי הודעת הרכישה של טוד בולי, הבעלים של צ'לסי ישב ביציע הכבוד וראה את קבוצתו החדשה מאבדת יתרון כפול ב-2:2 מול וולבס.

צפו בחגיגה: כל השערים מכל משחקי היום

תקציר: כל השערים ממשחקי השבת בליגה האנגלית, 7 במאי/ספורט1
מוחמד סלאח ליברפול עם אמרסון טוטנהאם. רויטרס
לא הופיע במאני טיים. סלאח במאבק עם אמרסון/רויטרס

ליברפול - טוטנהאם 1:1

רק באמצע השבוע ליברפול הבטיחה את עלייתה לגמר ליגת האלופות עם מהפך מול ויאריאל. מהפך זה מה שהיא הייתה צריכה גם מול טוטנהאם, ששיחקה ללא מורא באנפילד והתגוננה בעיקר, אבל בדקה ה-56 עלתה ל-0:1 עם שער של מי אם לא יונג מין סון אחרי מתפרצת קטלנית. הקבוצה של קלופ, שהייתה חייבת ניצחון, תקפה בחמת זעם ורבע שעה לסיום לואיס דיאס המצוין כבש בבעיטה מחוץ לרחבה. אלא שהקבוצה של קלופ לא הצליח להשלים מהפך וגם לא לייצר מצבים אחרי השוויון הזה ונאלצה להסתפק בנקודה, נקודה שלא טובה לשתי הקבוצות הללו. מבחינת ליברפול, התיקו הזה אומר שמנצ'סטר סיטי תפתח על פניה פער של 3 נקודות בפסגה מחר אם היא תנצח את ניוקאסל חסרת היומרות בביתה. טוטנהאם מצידה פספסה הזדמנות לעקוף זמנית את ארסנל בקרב על המקום הרביעי.

עוד בוואלה!

צ'לסי אישרה: המיליארדר האמריקאי טוד בולי רוכש את המועדון

לכתבה המלאה
לואיס דיאס ליברפול חוגג. רויטרס
איזה רכש. דיאס חוגג אחרי השוויון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: מוחמד סלאח קיבל כדור באגף הימני, חתך לשמאל כמו שהוא אוהב וברגל שמאל בעט חזקה, אבל הגנת טוטנהאם בלמה

דקה 26: ססניון ניסה להרחיק בראש כדור שהוכנס לרחבה, אבל נגח לעבר השער שלו ולוריס הדף בקצות האצבעות. מזל גדול לטוטנהאם.

דקה 38: ואן דייק הגיע ראשון לכדור קרן של דיאס ונגח למשקוף. כמעט הראשון של ליברפול.

דקה 41: דיאס המצוין החליף מסירות עם מאנה ובעט לפינה. לוריס הציל.

דקה 42: טוטנהאם יצאה להתקפה מתפרצת מסוכנת, הויביירג הניף רגל מטווח של 25 מטרים ובעט לקורה. איזה קצב באנפילד.

דקה 56: גול! ליברפול תקפה ותקפה וטוטנהאם עקצה. קיין מצא במתפרצת את ססניון, שמסר לרחבה לסון. הקוריאני היה חופשי לגמרי ומקרוב גלגל פנימה. 0:1 מפתיע לתרנגולים.

דקה 74: גול! אחרי לחץ כבד, ליברפול חזרה למשחק. לואיס דיאס היתל בשני שחקני הגנה ובעט מחוץ לרחבה כדור שפגע במגן של טוטנהאם וחדר לרשת. 1:1 באנפילד.

כריסטיאנו רונאלדו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עצבני. ויש לו סיבה כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

צפו בתקציר: ברייטון - מנצ'סטר יונייטד 0:4

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

ברייטון - מנצ'סטר יונייטד 4:0

השדים האדומים שבו למסלול הניצחונות במחזור האחרון עם 0:3 על ברנטפורד, זאת לאחר שאספו נקודה בודדת מתוך תשע בשלושת המחזורים שקדמו לכך. הערב הם חזרו לסורם, או יותר נכון התבזו מול ברייטון עם אולי ההשפלה הכי גדולה שלהם העונה. השחפים מצידם השיגו את הניצחון הגדול שלהם בהיסטוריה בפרמיירליג. כריסטיאנו רונאלדו פתח בהרכב, אבל ראה את המארחים חוגגים ואת מויזס קאייסדו כובש את הראשון בבעיטה מרחוק כבר בדקה ה-15. רונאלדו העצבני קיבל צהוב על סף ההפסקה ובדקה ה-49 מארק קוקוריירה, המגן הספרדי שגדל בברצלונה, כבש שער בכורה העונה כשירה מתוך הרחבה לפינה הגבוהה. בדקה ה-57 גם פסקל גרוס התכבד בשער בכורה העונה כשנותר בלתי מכוסה העונה ואחרי שעה של משחק לאנדרו טרוסאר, שבישל את שני השערים הקודמים, התכבד ברביעי עם דחיקה מקרוב אחרי שהגנת יונייטד לא הצליחה להרחיק כדור. יונייטד המאכזבת במקום השישי בלבד עם 58 נקודות אחרי ההפסד הזה והיא כמעט בוודאות תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.

טוד בולי בעלי צ'לסי. רויטרס
חגג את הניצחון מהיציע. טוד בולי הבעלים החדש של צ'לסי/רויטרס

צפו בדרמה בין צ'לסי לוולבס

תקציר: צ'לסי - וולבס 2:2/ספורט1

צ'לסי - וולבס 2:2

שבוע לפני גמר הגביע ומספר שעות אחרי ההודעה שטוד בולי רכש את המועדון, הבלוז אירחו את וולבס בידיעה שניצחון יבסס אותם במקום השלישי. בולי ישב ביציע וראה את רומלו לוקאקו פותח ומכבב עם שערי פרמיירליג ראשונים ב-2022 (!). החלוץ, שהתבטא נגד המועדון ויובש על הספסל במשך תקופה ארוכה, התכבד לבעוט פנדל בגלל חסרונו של ז'ורז'יניו (56). שתי דקות בלבד חלפו עד שפוליסיץ' מצא את לוקאקו, שמקצה הרחבה בעט לפינה הרחוקה. בשלב הזה היה נדמה שצ'לסי מטיילת לניצחון. אלא שטרינקאו אקס ברצלונה צימק (79), עם שער יפהפה ברגל שמאל מחוץ לרחבה. וולבס האמינה ולחצה ולחצה ובדקה ה-97 קונור קודי השווה עם נגיחה מקרוב אחרי התקפה יפה של האורחים.

רומלו לוקאקו צ'לסי. רויטרס
כבש צמד, אבל קבוצתו ספגה שוויון כשהוא כבר היה על הספסל/רויטרס

ברנלי - אסטון וילה 3:1

עם מומנטום נהדר של שלושה ניצחונות רצופים, ברנלי קיבלה הזדמנות נהדרת לברוח לגמרי מהתחתית עם משחק בית מול קבוצה שמזמן איבדה עניין. אלא שאת אסטון וילה השאיפות של המארחת לא עניינו והיא השיגה ניצחון שסיבך מאוד את ברנלי, שעלולה לרדת שוב אל מתחת לקו האדום אם אברטון תנצח מחר בחוץ את לסטר. דני אינגס (7), אמיליאני בואנדיה (31) ואולי ווטקינס (52) כבשו לוילה, שרשמה משחק שלישי ללא הפסד. מקסוול קורנה צימק עמוק בתוספת הזמן, אבל זה היה ממש מאוחר כדי להתחיל בקאמבק.

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - ווטפורד 0:1
לפאלאס: ווילפריד זאהה (31 בפנדל). ווטפורד ירדה רשמית בגלל ההפסד הזה.

ברנטפורד - סאות'המפטון 0:3
לברנטפורד: פונטוס ינסון (13), יוהאן ויסה (14), כריסטופר אייר (79)

משחקי יום ראשון באנגליה:

ארסנל - לידס (16:00, ספורט2)
לסטר - אברטון (16:00, ספורט1)
נוריץ' - ווסטהאם (16:00, ספורט1)
מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully