וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשונה מה-MLS: סיאטל זכתה בליגת האלופות של צפון אמריקה

הסאונדרס שברו את ההגמוניה המקסיקנית במפעל עם 0:3 על פומאס (2:5 בסיכום שני משחקי הגמר). רוידיאס להט עם צמד אצל האמריקאים, לודיירו הוסיף

ליגת האלופות של צפון אמריקה במתכונתה החדשה מתקיימת כבר 14 עונות, אך הלילה (בין רביעי לחמישי) התרחש דבר שלא קרה בכל שנות התחרות - קבוצה שאינה ממקסיקו הניפה את הגביע. קבוצת ה-MLS סיאטל סאונדרס שברה את ההגמוניה, גברה בגומלין של הגמר 0:3 (2:5 בסיכום שני המשחקים) עם פומאס המקסיקנית בדרך לחגיגות בצפון מערב ארצות הברית.

שחקני סיאטל סאונדרס ניקולאס לודיירו, ראול רוידיאס. Steph Chambers, GettyImages
אדריכלי הזכייה. לודיירו ורוידיאס/GettyImages, Steph Chambers

אחרי שהסאונדרס חילצו 2:2 במקסיקו בזכות פנדל של ניקולאס לודיירו תשע דקות בתוך תוספת הזמן, הפעם הקשר מאורוגוואי חלק את אור הזרקורים עם חלוץ נבחרת פרו, ראול רוידיאס. הפרואני מצא את הרשת של פומאס, שבעצמה חיפשה גביע יבשתי ראשון בתולדותיה, וסידר לסאונדרס 0:1 בדקה ה-45. בדקה ה-80 הוא השלים צמד לאחר שנהנה מבישול של לודיירו, שבעצמו קינח עם השער השלישי בדקה ה-88.

כאמור, מדובר ברגע היסטורי במפעל לאור השליטה הבלעדית של מקסיקו, שהייתה חתומה עד כה על 13 מתוך 14 זכיות ובנוסף על כך גם על עשר סגנויות. כעת, עם זכייתה של סיאטל, השאלה היא האם מדובר בהבלחה חד פעמית או שמא ישנו שינוי במאזן הכוחות בין שתי המדינות השכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully