וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מסי היה המום מ"הלילה הגדול בתולדות הברנבאו": ריאל בעננים

אנצ'לוטי גילה את סוד הקאמבק, מודריץ' הבהיר: "אל תנסו להסביר". רודריגו: "אלוהים הביט בי ואמר 'זה היום שלך'. וגם: תגובת הפרעוש, המסר של סלאח שמחפש נקמה, החגיגות והמספרים

"הלילה הגדול ביותר בהיסטוריה של הסנטיאגו ברנבאו": כך הגדירו בספרד את הניצחון 1:3 של ריאל מדריד על מנצ'סטר סיטי בדרך לגמר ליגת האלופות, וקשה להתווכח עם הכותרת. כשחשבנו שכבר ראינו מהם הכל, ומזה כבר לא ניתן יהיה לצאת, הבלאנקוס מחקו פיגור כפול בסיכום שני המפגשים, עם צמד של רודריגו בתוספת הזמן שכפה הארכה, בה קארים בנזמה נעץ את המסמר האחרון במסמר של האויב הקטלאני פפ גווארדיולה והשחקנים ההמומים שלו.

החגיגות בחדר ההלבשה של ריאל מדריד

"זאת ריאל מדריד. אל תנסו להסביר את זה", כתב לוקה מודריץ' באינסטגרם שלו עם תמונה מחדר ההלבשה, שם השחקנים המשיכו את טירוף החגיגות שהחל על כל הדשא בסיום. בגמר כמובן ממתינה ליברפול, ומי שכבר סופר כל שנייה עד ה-28 במאי הוא מוחמד סלאח. כזכור, המצרי שנטש מוקדם את הגמר בין הקבוצות ב-2018 לאחר שסרחיו ראמוס פצע אותו, אמר עוד לפני הגומלין אמש כי הוא רוצה לפגוש את הבלאנקוס. לאחר שהספרדים עברו את סיטי, סלאח צייץ בטוויטר מסר ברור: "יש לנו חשבון לסגור".

עוד בוואלה!

בקיץ הזה תלבשי לבן: ריאל מדריד ניצחה 1:3 בהארכה והדיחה את סיטי

לכתבה המלאה

קרלו אנצ'לוטי דיבר בסיום וחימם את האווירה לקראת הגמר בדרך שלו: "ליברפול? אני אימנתי שנתיים באברטון, בשבילי זה כמו דרבי". המאמן האיטלקי התקשה בעצמו להסביר את הרמונטדה: "קרה משהו מוזר, לא יודע איך להסביר. הקרדיט מגיע לשחקנים, לאוהדים שדוחפים בלי הפסקה, לגאווה של המועדון הזה שלא מאפשר לך להרים ידיים כשהכל נראה גור. לפני המשחק הראיתי לשחקנים וידאו של כל שמונת הקאמבקים שעשינו העונה, ובסוף הופיע 'חסר לנו עוד אחד'. עשינו את זה"

גיבור הקאמבק, רודריגו, התקשה גם הוא למצוא את המילים: "לא מסוגל להסביר מה קרה היום. אלוהים הביט עליי ואמר 'היום זה היום שלך'. לא האמנתי, היינו בקבר ואז קרה מה שקרה. המדים האלה מלמדים אותנו להילחם עד הסוף". שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה הוסיף: "הדחנו קבוצה שהשקיעה המון כסף כדי לזכות בליגת האלופות. אנחנו הולכים לגמר כדי לזכות בו. אני משוכנע שהם ידעו מה הולך להגיע אחרי שכבשנו את השער הראשון שלנו".

רודריגו שחקן ריאל מדריד. Angel Martinez, GettyImages
היום שלו. רודריגו/GettyImages, Angel Martinez
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. רויטרס
בטירוף. קורטואה/רויטרס

מי שנותר לא פחות המום מהקאמבק הבלתי נתפס של ריאל מדריד הוא ליאונל מסי, וכלי התקשורת בספרד כמובן לא פספסו את ההזדמנות להבליט את תסכולו של אויבם מאז ומתמיד. סרחיו אגוארו העלה שידור חי ברשת יחד עם קרלוס טבס, ובמהלכו סיפר כי מסי שלח לו הודעה וכתב, בתרגום חופשי לעברית: "בחייאת אחי, זה לא יכול להיות".

המספרים

* רודריגו הוא השחקן הרביעי אי פעם שכובש לפחות שני שערים בדקה ה-90 ומעלה במשחק אחד באלופות. קדמו לו אמיל פורסברג (2019), גארת' בייל (2010) ונילמאר (2004). רודריגו הוא הראשון שעושה את זה בנוקאאוט.

* קארים בנזמה הוא השחקן השני שכובש 10 שערים בנוקאאוט של ליגת האלופות בעונה אחת אחרי כריסטיאנו רונאלדו, שעשה את זה בריאל מדריד ב-2016/17. לבנזמה יש 43 שערים ב-43 הופעות במדי הבלאנקוס העונה.

* השער השני שכבש רודריגו היה ה-1,000 של שחקן ברזילאי בליגת האלופות. ברזיל היא הראשון שמגיעה לנקודת הציון הזו. צרפת שנייה עם 802.

* בנזמה בחמשת המשחקים האחרונים בליגת האלופות: שלושער מול פריז סן ז'רמן, שלושער מול צ'לסי, שער נגד צ'לסי, צמד מול מנצ'סטר סיטי ושער נגד מנצ'סטר סיטי.

* אחרי שהפך למאמן הראשון שזוכה באליפות בכל אחת מחמש הליגות הגדולות באירופה, קרלו אנצ'לוטי הפך למאמן הראשון שמגיע חמש פעמים לגמר ליגת האלופות.

* ריאל מדריד הייתה בפיגור במשך 178 דקות בחצי הגמר, ובכל זאת עלתה לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully