וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל זועמת אחרי ה"סקנדל" שהציל את ליברפול: "הערב החלומי הפך לסיוט"

מנכ"ל הקבוצה תקף את השופט אחרי ההפסד 3:2: "הגיע לנו פנדל, הוא לא ברמה". השחקנים זכו לסטנדינג אוביישן: "חשבו שלא נתמודד"

אכזבה, אבל גם גאווה גדולה. אלו התחושות שליוו הערב (שלישי) את אנשי, שחקני ואוהדי ויאריאל אחרי ההפסד 3:2 לליברפול וההדחה מליגת האלופות בשלב חצי הגמר. בסיום המשחק השחקנים בצהוב הקיפו את כר הדשא במדריגל, הודו לאוהדים וקיבלו בחזרה מחיאות כפיים סוערות.

ויאריאל הדיחה בדרך לחצי הגמר את יובנטוס ובאיירן מינכן והערב הוליכה 0:2 במחצית - תוצאה ששווה הארכה. השחקנים של אונאי אמרי היו ראשונים לכל כדור, לחצו ולא נתנו לאנגלים לנשום. אבל המאמץ הפיזי העצום שהושקע ב-45 הדקות הראשונות עשה את שלו וליברפול הפכה בזכות בליץ במחצית השנייה.

שחקן ויאריאל ג'ובאני לו סלסו, מול טיאגו אלקנטרה, ליברפול. David Ramos, GettyImages
"המשחק ברח לנו ב-10 דקות". לו סלסו/GettyImages, David Ramos

הבלם הוותיק ראול אלביול אמר: "כואב לנו, בעיקר בשביל האוהדים. המאמץ שהשקענו היה מדהים. הספיגה הראשונה פגעה בנו, במחצית השנייה הם התעלו עלינו מבחינה פיזית ושילמנו על המאמץ במחצית הראשונה. זה ערב עצוב, אבל הדרך שעשינו העונה בליגת האלופות היא נפלאה. אנחנו צריכים להמשיך כי אני בטוח שהעתיד של המועדון הזה כולל עוד הרבה ערבים מהסוג הזה".

ג'רארד מורנו הוסיף: "המחצית הראשונה שלנו הייתה אדירה, אחת הטובות ביותר. הצלחנו לקחת את המשחק לכיוון שרצינו, אבל ליברפול קבוצה מאוד פיזית ובמחצית השנייה היא גילתה עלינו עליונות באספקט הזה. היא הקבוצה הכי טובה בעולם. אנשים חשבו שלא נוכל להתמודד ובדרך לכאן הדחנו יריבות ענקיות. אני חושב שכולם במועדון צריכים להיות גאים היום".

ג'ובאני לו סלסו אמר: "התחושה הראשונית היא של כאב, של כאב, כי רצינו לעלות לגמר. הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת, אבל בשנייה התקשינו לעמוד בקצב של ליברפול. ב-10 דקות המשחק ברח לנו. אבל אני גאה בקבוצה ובחברים שלי".

עוד בוואלה!

ליברפול בגמר ליגת האלופות אחרי 2:3 על ויאריאל בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן ויאריאל ג'ובאני לו סלסו מוכשל על ידי שוער ליברפול אליסון. Jonathan Moscrop, GettyImages
רגע המחלוקת: האם השופט התעלם מפנדל לזכות ויאריאל? לו סלסו מול אליסון/GettyImages, Jonathan Moscrop

בתקשורת הספרדית ביקרו את חרונימו רולי, שוער ויאריאל, שהציג יכולת חלשה בין הקורות, וציינו ש"הערב החלומי של ויאריאל הפך לסיוט מתמשך".

אחת הסיבות לכך היא "סקנדל השיפוט", כפי שכונה בתקשורת המקומית. ויאריאל טענה שהייתה ראויה לפנדל במחצית הראשונה, בשיא המומנטום, אחרי שג'ובאני לו סלסו הוכשל על ידי אליסון ברחבה. השופט וה-VAR התעלמו, ומבחינתו של מנכ"ל המועדון רוץ' נגרולס, מדובר ב"שערורייה".

"אני לא מנסה לתרץ תירוצים, אבל הרמה של השופט לא התאימה למשחק בסדר גודל כזה. היינו ראויים לפנדל, זה היה ברור לכולם, והיו עוד כמה מהלכים שנויים במחלוקת. השיפוט היה רע מאוד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully