וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפויה עסקת טיעון: שי אליאס ייעדר משלושה משחקים בסך הכל

3.5.2022 / 16:50

הפועל תל אביב הגיעה להסדר עם התובע ניר רשף, הקשר שירק לעבר סבוריט יחזור לשני משחקי סיום העונה. ינקוביץ' התנצל וחזר לאימונים לאחר חמישה ימים, בקבוצה הודו: "מה שהיה כאן בשבוע האחרון פשוט מטורף"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

שי אליאס, קשר הפועל תל אביב שהורחק בדרבי התל אביבי בעקבות היריקה שביצע לעבר מגן היריבה, אנריק סבוריט, ככל הנראה יורחק ממשחק אחד נוסף - כך סיכמו היום ראשי המועדון והתובע עו"ד ניר רשף כחלק מעסקת טיעון שצפויה לקבל את אישור דייני התאחדות.

אליאס, שבנוסף למשחק נגד מכבי חיפה יחמיץ גם את המפגש מול בני סכנין בעקבות העובדה שספג העונה שני כרטיסים אדומים ישירים, ייעדר בנוסף מהמשחק נגד הפועל באר שבע כחלק מעסקת הטיעון שצפויה לקבל את אישור הדיינים, ויוכל לשוב לשני מחזורי סיום העונה נגד מכבי נתניה ומכבי תל אביב. יש לציין שאליאס גם ייענש בהרחקה משני משחקים על תנאי.

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
ישוב לשני מחזורי סיום העונה. אליאס/אריאל שלום

על אף ההרחקה זו בשורה די מעודדת עבור הפועל תל אביב, שאתמול נכנעה בביתה למכבי חיפה. בקבוצה הודו שאם המאמן קובי רפואה אומר אחרי הפסד ש"אני גאה בכל אחד ואחד מהשחקנים ששיחקו היום", אז אפשר להבין איזה שבוע עבר על הקבוצה שהגיעה אחרי חמישייה שספגה בדרבי.

עוד בחימום אתמול השחקנים הרגישו את הבוז והקללות של הקהל, שלא סלח על הדרבי ודאגו להבהיר זאת לשחקנים מהרגע שעלו לדשא. אז אמנם זה הסתיים בהפסד 2:0 לאלופה, אבל במועדון הודו שמדובר ברע במיעוטו, בהתחשב בפוטנציאל ההתפרקות הגבוה שהיה אתמול. "אף אחד לא מבין איך הגענו למשחק הזה. מה שהיה כאן בשבוע הזה פשוט היה מטורף, לעלות בסגל כזה ובמצב כזה היה קשה מאוד. אנשים נתנו הכל", אמרו.

במחצית המאמן עוד אמר לשחקנים: "אתם עדיין בטראומה מהדרבי, אבל כדאי שתצאו מזה. הקהל רוצה לחזור להעריך אתכם, חייבים להחזיר את האוהדים אלינו". השינוי בחצי השני לא בא לידי ביטוי בתוצאה, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה שיחקה ללא חלוצים ולא הייתה רגל מסיימת.

שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
במועדון דווקא מוצאים סיבות לאופטימיות. שחקני הפועל תל אביב בסיום/אודי ציטיאט

מרקו ינקוביץ', שהושעה מהמשחק אתמול אחרי שנטש את האימון בזעם בסוף השבוע שעבר, זומן לשיחת הבהרה עם רפואה בה הוא התנצל והסביר כי התנהגותו נבעה מתסכול. במועדון הבהירו לשחקן כי התנהגותו אינה מקובלת ולא תעבור לסדר היום, ינקוביץ' התנצל והוסיף כי אין לו דבר נגד התנהלות המועדון או הצוות המקצועי - והוחזר לאימונים. למעשה המונטנגרי יקבל הזדמנות אחרונה, כאשר כל עבירת משמעת נוספת תביא את האדומים לפעול להתרת חוזהו לעונה הבאה. בסגל במשחק הקרוב צפוי להיכלל גם דורון ליידנר, שצפוי להיות כשיר לאחר שהוצא מההרכב מול מכבי חיפה בחימום.

לקראת העונה הבאה, עומר בוקסנבוים ורפואה מחפשים זרים בעמדות הבלם, קשר אחורי וחלוץ. במועדון הגדילו את הסכומים אותם הם מוכנים להשקיע בזרים. בשוק הישראלי המועדון לא מתכוון להוציא סכומים גבוהים, והמטרה היא להסתמך בעיקר על הצעירים שגדלים במועדון.

הפועל תל אביב תמשיך להיאבק על המקום הרביעי, שעשוי לסדר לה מקום במוקדמות הקונרפנס ליג אם באופ"א יאשרו לה להשתתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully