וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "קיבלנו סטירה מצלצלת והשחקנים ידעו להרים את עצמם"

מאמן מכבי חיפה שמח על ההתאוששות מנתניה ב-0:2 על הפועל תל אביב: "הכתירו אותנו מהרגע הראשון, צריך לדעת להתמודד עם זה". חזיזה: "נשאר חצי צעד כדי להגיד 'מזל טוב'"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה מתקרבת לעבר השארת תואר האליפות בכרמל: הערב (שני) הירוקים גברו 0:2 על הפועל תל אביב בבלומפילד הודות לשערים של עומר אצילי ודולב חזיזה, שקטעו כל אחד בצורת לא קצרה, והביאו את ברק בכר למצב בו הוא יכול לחגוג זכייה שנייה ברציפות דווקא במגרשה של האקסית הפועל באר שבע. בשבוע הבא יתארחו החיפאים באצטדיון טרנר, וניצחון יגדיל את הפער בין הקבוצות ל-12 נקודות, דבר שיבטיח מעשית את האליפות לבכר ושחקניו.

בכר אמר בסיום: "חד משמעית מרגישים שזה קרוב להשלמה. עשינו צעד משמעותי ונשאר לנו עוד משחק אחד כדי לעשות את זה. אנחנו נהנים מאוד מהדרך ומהביחד שיש פה. רוצים לעשות את זה כמו גדולים, בטרנר, עם ניצחון. טרנר זה לא עוד מקום בשבילי ובאר שבע זה לא עוד מועדון בשבילי. אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה, לבוא בכל הכוח כדי לנצח".

עומר אצילי חוגג שער עם שחקני מכבי חיפה. אודי ציטיאט
האליפות מתקרבת. אצילי ודין דוד חוגגים/אודי ציטיאט

החיפאים התאוששו הערב מהתבוסה 3:0 בידי מכבי נתניה במחזור הקודם: "קיבלנו סטירה מצלצלת בשבוע שעבר, המשחק הכי חלש שלנו בשנתיים האלה", הודה בכר. "מה שיפה בקבוצה ובשחקנים זה שתמיד אחרי סטירה, הם יודעים להרים את עצמם. זה לא קל כשאתה פייבוריט ברור וכולם מכתירים אותך כבר לאלוף. העונה הכתירו אותנו לאלופה מהרגע הראשון וצריך לדעת להתמודד עם זה. יש עליות וירידות, ובירידות יש לחץ מהקהל האדיר ומכולם. יש ירידה טבעית כשיש לך יתרון גדול. לשמור על רמת מחויבות ואנרגיה לזמן ארוך, זה קשה. השתמשתי בהרבה דברים כדי לשמור על מוטיבציה בעונה השנייה. יש עוד משחק כדי לסיים את זה ואז נוכל לסכם הכול".

עוד הוסיף המאמן: "ברגע שמוצאים יציבות, אפשר להמשיך עם זה. אני אוהב לגוון מבחינה טקטית, אבל לא עושה את זה כשלא צריך. אני מרגיש שאנחנו מסכמים את העונה, אבל יש עוד משחקים ויש עוד גמר גביע. צריך לשמוח מהמשחק ומהקהל, חבל שלא פתחו לקהל שלנו עוד יציע. הקהל הזה מרגש ונותן לנו כוח גדול ודחיפה קדימה. יש לנו סגל עמוק ואנחנו יכולים לעשות חילופים כאלה ואחרים. יש לנו בוס שדואג לתת לנו את התנאים הטובים והנכונים וצריך להעריך את זה".

עוד בוואלה!

אצילי וחזיזה חזרו לכבוש, מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה חוגג שער. אודי ציטיאט
הגיע לתשעה שערים העונה - שיא קריירה. דולב חזיזה/אודי ציטיאט

חזיזה, שהבקיע כאמור את השער השני והגיע לשיא קריירה של תשעה שערי ליגה העונה, אמר: "אנחנו יודעים שנשאר לנו חצי צעד לעשות כדי להגיד 'מזל טוב'. יש לנו טרנר ביום שבת ונצטרך לסיים שם את הסיפור. אנחנו כבר קרובים ל-60 משחקים ויש לחץ לקראת הסוף, אנחנו יודעים מה המטרות ולא פשוט להרים את עצמך מחדש בכל משחק".

על ההתאוששות מההפסד בנתניה: "מעבר ליכולת, מה שהיה שבוע שעבר לא אפיין אותנו מבחינת הלחימה. אני שמח שהבאנו את זה היום, זה מה שניצח את המשחק. זה לא היה משחצנות, אנחנו תלויים בעצמנו ואם נשחק כמו ששיחקנו מרבית העונה, אז ננצח וניראה טוב. הנפילה נגד מכבי נתניה נתנה כאפה לכל הקבוצה, אבל הצוות המקצועי ידע להרים אותנו ואני שמח שהראינו את זה.

גם הפעם הקודמת בה כבש חזיזה הייתה נגד הפועל תל אביב לפני חודש וחצי, ובסך הכל הקשר מצא את הרשת מול האדומים בפעם השלישית בקריירה. על כך הוסיף: "אוהב לשחק נגדם? כנראה שכן, התפקיד שלי הוא לעזור לקבוצה ולעשות מה שהמאמן אומר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully