וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחה מקום בפלייאוף: הפועל גלבוע/גליל הביסה את הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 21:07

סגנית האלופה גברה 89:102 על הדרומיים ואף שמרה על סיכוי לסיים שביעית. נס ציונה איבדה סיכוי להיכנס לשמינייה עם הפסד 93:80 באילת

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

משחקי הבית התחתון בליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (שני) עם שני מפגשים, כאשר במוקד סגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל הפכה לקבוצה השמינית והאחרונה שמבטיחה את מקומה בפלייאוף אחרי שגברה בביתה על הפועל באר שבע. במשחק נוסף בין שתי קבוצות שלא יעפילו לפלייאוף, הפועל אילת גברה על עירוני נס ציונה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל רוני הארל. אודי ציטיאט
סגנית האלופה בפלייאוף. הארל/אודי ציטיאט

הפועל גלבוע/גליל - הפועל באר שבע 89:102

סגנית האלופה עשתה את המוטל עליה במאבק על הפלייאוף, והבטיחה סופית את המקום בשמינייה הראשונה בעקבות ההפסד של עירוני נס ציונה במשחק המקביל. המשחק שהתאפיין בסקור גבוה במיוחד החל בצורה צמודה, אך המארחת ברחה לקראת סיום הרבע הראשון אותו סיימה ביתרון 24:32. האורחת, שהבטיחה את הישארותה בליגה הבכירה, חזרה ברבע השני וצימקה ל-50:48 בהפסקה.

לונדון פראנטס סידר לגלבוע/גליל 73:76 בכניסה לרבע האחרון, בו קבוצתו של גיא קפלן פתחה מבערים בדרך לניצחון בפער דו ספרתי. פראנטס הוביל את המנצחת בתצוגה ההתקפית הכי טובה שלה העונה עם 22 נקודות, רוני הארל הוסיף 20 ודרק קוק הרשים עם דאבל דאבל של 16 נקודות ו-13 ריבאונדים. 21 נקודות של אנטוניו בלייקני הלוהט מן העבר השני לא הספיקו לאורחת מבירת הנגב. גלבוע/גליל מדורגת כעת במקום השמיני בטבלה, וכדי להעפיל למקום השביעי בסיום העונה היא זקוקה לניצחון במחזור הסיום בנס ציונה ולהפסד ביתי של הפועל תל אביב נגד הפועל אילת.

קלעו לגלבוע/גליל: לונדון פראנטס 22, רוני הארל 20, טיוס באטל 17, דרק קוק 16 (13 ריבאונדים), מייקל בריסקר 12, אור קורנליוס 8, יותם חנוכי 5, בניה סרור 2. שותפו ולא קלעו: תום מעיין, רום גפן, חן כלפון.

קלעו לבאר שבע: אנטוניו בלייקני 23, קודי דמפס 19, עמית זיס ודרק פארדון 15 כ"א, נטע סגל 13, עידן אלבר ואמיר בל 2 כ"א. שותפו ולא קלעו: בן אייזנהארט, עידו שבת.

פרנק בארטלי, שחקן עירוני נס ציונה. מאור אלקסלסי
עדיין ללא ניצחון באילת ובלי כרטיס לפלייאוף. בארטלי/מאור אלקסלסי

הפועל אילת - עירוני נס ציונה 80:93

הכתומים היו יכולים לשמור על חלום הפלייאוף בחיים עם ניצחון והפסד של גלבוע/גליל, אך בערב הזה שום דבר לא הלך לפי התכניות. אילת ברחה ליתרון דו ספרתי של 25:37 כבר ברבע השני, אך עלתה טוב יותר למחצית השנייה וצימקה ל-52:49. שחקניו של ליאור ליובין לא הצליחו להשלים מהפך וראו את הכחולים של אריאל בית הלחמי שועטים פעם נוספת לעבר יתרון דו ספרתי, ממנו האורחת כבר לא הצליחה לחזור. אחרי 12 מפגשים אי פעם, אילת עדיין ללא הפסד באולמה הביתי נגד נס ציונה. רועי הובר הוביל ארבעה אילתים עם 16 נקודות, טוני דגלאס הוסיף 15. פרנק בארטלי להט מן העבר השני עם 27 נקודות, שלא הצליחו למנוע הפסד.

קלעו לאילת: רועי הובר 16, טוני דגלאס 15, נועם אביבי 12, חואקין שוכמן 11 (8 ריבאונדים), בריון אלן, צוף בן משה וג'סטין פאטון 8 כ"א, עידו הראל 6, כריסטיאן דוליטל 5, ירדן אשכנזי 2. שותף ולא קלע: אור אשכנזי.

קלעו לנס ציונה: פרנק בארטלי 27, תומר לוינסון 16, טים סוארס 14, וויין סלדן 11, דיאנטה גארט 7, ליאור קררה ועידן פז 2 כ"א, נמרוד טישמן 1. שותפו ולא קלעו: טל דן, גולן גוט ויובל חנקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully