וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן: "נמנענו מקטסטרופה. יש ערפל סביב המועדון אך אני רוצה להישאר"

שוער בית"ר ירושלים ל-103FM: "ההסכם בנוגע לשכר הרגיע, המצב לא אידיאלי אבל אני אופטימי. רוצה שאבוקסיס והגרעין של הקבוצה ימשיכו"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

אחרי שבילתה את רוב העונה במאבקי תחתית, בית"ר ירושלים הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגת העל כשסיימה בשבת ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס מחזיקה בפער של שמונה נקודות מהקו האדום, כך ששני מחזורים לסיום העונה היא כבר יכולה להתחיל בתכניות לעונה הבאה. שוער הקבוצה, איתמר ניצן, התראיין הערב (שני) ל-103FM וסיפר על העונה שהייתה ועל העתיד לבוא.

האזינו לראיון

"נמנענו מקטסטרופה במועדון, אפשר להגיד שישנים טיפה יותר בנחת", אמר ניצן בפתח דבריו, "מבחינה מקצועית יוסי אבוקסיס עשה שינוי משמעותי. הקבוצה שלנו נחלשה, איבדנו שחקנים, ומאז שיוסי הגיע הקבוצה נראית הרבה יותר טוב".

השוער התייחס גם לנושא כספי המועדון והמשכורות העתידיות: "בנושא הזה בוודאי שהשקט הוא זמני. מהרגע שהגענו להסכם מסוים עם המועדון לגבי השכר שיוחזר לנו, באיזשהו מקום זה נתן לנו רגיעה. מאותו הרגע התמקדנו נטו בכדורגל. אלו לא שאלות שצריך לשאול אותי. אני ניזון בעניין הזה מהתקשורת אז אני לא יכול להביע את הדעה שלי, אני נוטה לסמוך על המועדון".

עוד בוואלה!

אבוקסיס: "כולם אומרים לי 'אתה הצלת את בית"ר', אבל בית"ר גם הצילה אותי"

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
שינה את הקבוצה. אבוקסיס/דני מרון

"אני תחת חוזה בבית"ר ירושלים", סיפר השוער בנוגע לעונה הבאה, "כל עוד בית"ר תעמוד בחוזה שלי אני אהיה מאושר להישאר. 25 האחוזים יוחזרו לכל שחקן ושחקן על פי ההסכם. אין ספק שיש ערפל מאוד גדול סביב עתיד המועדון כרגע, זה ערפל שכולנו חיים בו, אין לנו יותר מדי מה לעשות אנחנו מחכים לתשובות כמו כולם".

"אנחנו מאוד רוצים שיוסי יישאר, כמו גם הגרעין של הסגל ועל זה הקבוצה תתחזק. אם הדברים האלו יקרו אני יותר מבטוח בקבוצה בשנה הבאה. כולנו באותה סיטואציה כרגע, יש חוסר וודאות מאוד גדול. זה מצב לא אידיאלי שלא חוויתי בקריירה אבל אני אופטימי מטבעי, אני מקווה שהדברים יסתדרו לטובתנו".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
רוצה להישאר בבירה. ניצן/מאור אלקסלסי

ניצן הודה כי נושא עתידה של הקבוצה מהווה נושא שיחה מרכזי בקרב השחקנים: "גם בלי לדבר כולם מודעים לסיטואציה הזו וכולם מנסים לגשש באפלה, אבל כרגע אנחנו בערפל כמו כולם. עד עכשיו לא התעסקתי בשום דבר שלא קשור לבית"ר ירושלים ויש לי כרגע חוזה במועדון. כל עוד בית"ר ירושלים לא אומרת לי שום דבר אני נשאר באהבה גדולה וברצון רב".

"אם וכאשר דברים יתפתחו לכיוון שלא יכולים לעמוד בחוזה שלי אז אני אתחיל לפנות, אבל אני לא רוצה לחשוב על הסיטואציה הזו. אני אוהב את המועדון, אני רוצה להישאר בו, עברתי ארבע שנים במועדון ואני נהנה פה מכל רגע. גם בשנה הזאת למדנו לחוות דברים, להתמודד עם קשיים ולהינות מכל הסיטואציה הזו. אני לא מנסה לחשוב יותר מדי רחוק כי גם אין לי למה, גם אם קבוצה תגיד לי 'בוא', למי היא פונה? זה לא רלוונטי עבורי להסתכל על הדברים האלו וכמו שאמרתי - יש לי חוזה במועדון וכל עוד לא אומרים לי אחרת אני נשאר פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully