וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "כולם אומרים לי 'אתה הצלת את בית"ר', אבל בית"ר גם הצילה אותי"

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 7:15

אבוקסיס השלים הישארות בליגה ובתקופה הקרובה ימתין לבית"ר: "יש כאן סגל טוב, עם עוד שניים-שלושה שחקנים אפשר לעשות אחלה קבוצה". הבעיה: חוסר הוודאות והמצב הכלכלי

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

בית"ר ירושלים נשארה אתמול (שבת) רשמית בליגת העל אחרי ה-2:2 מול מכבי פתח תקוה, אך בשלב הזה המועדון כולו נמצא בתוך אי ודאות וחשש גדול מהעונה הבאה, כאשר בשלב זה משה חוגג עדיין דורש כסף עבור הקבוצה, בנוסף להתחייבויות של 27 מיליון שקל.

מי שמסיימים חוזה במועדון הם מקס גרצ'קין, אורן ביטון, ריצ'מונד בואצ'י, מיכאל אוחנה, תמיר עדי ולירן רוטמן. על דן עזריה יש לבית"ר אופציה לעונה נוספת; על עמית כהן, רועי הרמן וג'וסואה מחיאס יש למועדון אופציה לרכישה (900 אלף יורו על האחרון) אך לא ברור עדיין מי יוכל לקבל החלטות בעניינם או לנהל מו"מ מול קבוצותיהם.

לירן רוטמן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. אודי ציטיאט
סוף סוף אפשר לנשום לרווחה. בית"ר חוגגת/אודי ציטיאט

כבר עתה ברור כי שחקנים לא ימתינו לבית"ר ויחפשו אופציות אחרות. יוסי אבוקסיס ימתין לבית"ר בחודש הקרוב לפחות אך גם הוא יודע שבאיזשהו שלב יהיה עליו לדאוג לעתידו, על אף שהוא חזר ואמר לאנשי המועדון שלא משנה מה יקרה בתקופה הקרובה, הוא ימתין לבית"ר.

בסיום אמר המאמן: "אני מבחינתי אעשה הכל כדי להישאר פה, אני מחובר טוב מאוד למקום ולמערכת, אני שמח ונהנה, רוצה להמשיך את ההנאה הזאת. הלוואי והכל יסתדר ונעשה קבוצה טובה.

"אם הסגל הזה יהיה מההתחלה פלוס שניים שלושה שחקנים יכולה להיות כאן אחלה קבוצה, לא הכל זה כסף, צריך שחקנים רעבים ואלה שבבית"ר רעבים להצליח".

על אביאל זרגרי: "זרגרי אחד המקצוענים הכי גדולים שראיתי. הוא היה בתקופה פחות טובה, לא עשה מחנה ונכנס למצב קשה של הקבוצה. כשחקן צעיר הוא איבד את הביטחון והחלטתי להוריד ממנו לחץ. אין לי ספק שיחזור לו הביטחון הוא יוכל להתקדם יפה".

המאמן סיים בתודה: "כולם אומרים לי 'אתה הצלת את בית"ר ירושלים' אך בית"ר גם הצילה אותי, זה הדדי, אני אומר תודה לבית"ר שעזרה לי לצאת מהמצב שהייתי בו, זה הדדי".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"אני מבחינתי אעשה הכל כדי להישאר פה, אני מחובר". אבוקסיס/דני מרון

לירן רוטמן, שכבש צמד, אמר בסיום "יש במועדון אנשים שיידעו לעשות טוב למועדון, שלא יוותרו, אני משוכנע בזה. כולם רוצים להישאר בבית"ר וגם אני, אני אוהב את המועדון והאנשים ומקווה מאוד שאוכל להמשיך.

"מה שטוב במועדון זה הקהל האדיר והעוצמות, גם בתקופות הפחות טובות. האימונים היו בקצב גבוה אצל יוסי אבוקסיס, זה העלה את הרמה, התלכדנו ברמת חדר ההלבשה וזה מה שעשה את השינוי. אני נותן המון כבוד לקומאן ויוסי מזרחי, פשוט כשאבוקסיס הגיע נוצר שינוי וחיבור שבא לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully