וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מצהירים: "אנחנו הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה"

אחרי שפירקו את מכבי חיפה ובאר שבע, בקבוצה כבר חושבים על אירופה. פטריק טוואמסי נמצא במעקב של הגדולות: "פגענו בינגו עם שני הזרים"

שבוע בלבד אחרי שפירקה את מכבי חיפה, הביסה אמש (ראשון) מכבי נתניה 0:3 גם את הפועל באר שבע והשלימה בתוך שבוע ניצחון כפול מרשים ובאותה תוצאה מול שתי מוליכות הטבלה והטוענות לכתר. אחרי מחצית ראשונה דלה באירועים, יצאו היהלומים לחצי השני כמו מלוע של תותח וסיפקו הצגה נוספת לאוהדים הצהובים-שחורים.

נתניה, שהחלה את הפלייאוף העליון עם ארבעה משחקים ללא ניצחון, מגלה בשבוע האחרון שיפור מדהים, הן ביכולת והן בכושר הכיבוש והיא נמצאת חזק מאוד בתמונת המאבק על המקום הרביעי והכרטיס לאירופה. בסיום המשחק סיפר המאמן בני לם שמאחורי הקלעים, כבר עוסקים במועדון גם בהכנות לקראת העונה הבאה ושהנהלת הקבוצה סגרה שני תאריכים למחנה אימון בחו"ל בקיץ. תאריך אחד למקרה שנתניה תזכה בכרטיס לאירופה ותחל בהכנות מוקדם יותר, ותאריך נוסף למקרה שלא.

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב עם עומרי גנדלמן, פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
הקבוצה הטובה בארץ נכון לעכשיו? שחקני נתניה חוגגים/ברני ארדוב

לא מעט שחקנים בנתניה נראו טוב מאוד בשני המשחקים נגד חיפה ובאר שבע, אך מעל כולם בולט החלוץ הגנאי, פטריק טוואמסי, שאמש סיים עם צמד, אחד בראש והשני בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה והעלה את מאזנו העונה לשישה שערים. טוואמסי שהגיע בינואר האחרון מהאנובר מהליגה השנייה בגרמניה תודות לעבודה גדולה מאחורי הקלעים של המנהל המקצועי אלמוג כהן, מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה וכבר מעורר עניין רב אצל שלוש הגדולות בליגה לקראת הקיץ הקרוב.

בנתניה עקבו במשך שבועות ארוכים אחרי טוואמסי, שהגיע בסופו של דבר בהעברה חופשית מהקבוצה הגרמנית ואין ספק שבשבועות האחרונים הוא נראה כמו החלוץ הכי טוב בליגת העל. "לשמחתנו פגענו בינגו עם שני זרים בינואר וזה לא דבר של מה בכך", אמרו אמש בנתניה, תוך שהם מתמוגגים כמובן מתרומתם של החלוץ הגנאי והבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שחזר לשחק כמחליף, אחרי שהתאושש מפציעה בברכו. "שניהם נקלטו בקבוצה בצורה יוצאת מהכלל ושידרגו אותנו גם בהגנה וגם בהתקפה. כיף לראות את נתניה בכל משחק, גם כשלא ניצחנו. לפחות על פי השבועיים האחרונים, אנחנו הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי עם אמיר ברקוביץ'. ברני ארדוב
נמצא כבר על הכוונת של שלוש הגדולות. טוואמסי/ברני ארדוב

שחקני נתניה חגגו בסיום במשך דקות ארוכות עם אוהדי הקבוצה אחרי תצוגה נוספת מול אחת הגדולות של הליגה. נתניה מחזיקה העונה במאזן הכי טוב מבין כל קבוצות הליגה, במשחקים נגד מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב כאשר עד כה במאזנה ארבעה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים בלבד בעשרת המפגשים שלה מול הגדולות, בליגה הסדירה ובפלייאוף.

בשבת הקרובה תגיע נתניה למשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד ותנסה לרשום מפגש רביעי ברציפות העונה מול הצהובים ללא הפסד. הבלם רז שלמה שלא שיחק אמש בגלל צבירת כרטיסים צהובים והוא צפוי לשוב אל ההרכב.

"אני מרגיש טוב מאוד ורוצה להודות לצוות הרפואי, שהצליח להכשיר אותי למשחק", אמר הבלם פלאמן גלאבוב בסיום המשחק. הבולגרי הצליח להתאושש מפציעה ברצועת הברך ונכנס אמש כמחליף במחצית השנייה. "אני שמח מאוד על הניצחון הגדול שהשגנו ועל כך שהצלחנו לשמח את האוהדים הנפלאים שלנו".

אחרי מספר חודשים בישראל, נשאל הבלם על ההשתלבות שלו בנתניה והשיב: "אני מאוד שמח שהגעתי לנתניה, המועדון הזה הוא כמו משפחה אחת גדולה, כולם קרובים וכולם נמצאים יחד. גרמו לי להרגיש בנוח מהרגע שהגעתי וזה גרם לי להיות במיטבי ולהראות מה אני מסוגל לעשות. אני מתאמן חזק ועובד קשה ורק רוצה לעזור לקבוצה ואם אנשי הקבוצה והאוהדים אוהבים את זה, אז אני שמח מאוד"

פלאמן גלאבוב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
התאקלם מצוין בנתניה. פלאמן גלאבוב/ברני ארדוב

נתניה נמצאת חזק במאבק על הכרטיס לאירופה וגלאבוב נשאל עד כמה תהיה גדולה האכזבה אם הקבוצה לא תשיג את מטרתה: "זו שאלה של אם ואם ואם. אנחנו משחקים משחק אחרי משחק ועבורנו כל משחק הוא כמו גמר. עשינו משחק לא טוב מול הפועל תל אביב, אבל התאמנו קשה והצוות המקצועי הכין אותנו מצוין, למשחקים נגד חיפה ובאר שבע, וראיתם בעצמכם את התוצאות. 0:3 מול חיפה ואותה תוצאה מול באר שבע, שתי קבוצות מדהימות, כך שהיום נחגוג קצת אבל ממחר כבר נתכונן למשחק הבא. אני חושב שאנחנו ראויים לסיים במקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully